W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Liczba psychologów zatrudnionych w szkołach i przedszkolach publicznych na terenie miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Liczba psychologów zatrudnionych w szkołach i przedszkolach publicznych na terenie miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 218/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane teleadresowe do sołtysów na terenie gminy
Przedmiot wniosku Dane teleadresowe do sołtysów na terenie gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 217/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Monitoring funkcjonowania zespołów dialogu obywatelskiego na terenie wszystkich samorządów województwa zachodniopomorskiego
Przedmiot wniosku Ankieta: Monitoring funkcjonowania zespołów dialogu obywatelskiego na terenie wszystkich samorządów województwa zachodniopomorskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 216/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Operat szacunkowy sporządzony dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty rocznej z tyt. użytkowania wieczystego nieruchomości dz.128/7 obr. 0009
Przedmiot wniosku Operat szacunkowy sporządzony dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty rocznej z tyt. użytkowania wieczystego nieruchomości dz.128/7 obr. 0009
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 215/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Interwencje uboczne w sprawach o eksmisję w latach 2018-2021
Przedmiot wniosku Interwencje uboczne w sprawach o eksmisję w latach 2018-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 214/2021
Status udzielono informacji