W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Skan umowy pożyczki zaciągniętej na podstawie uchwały nr LXIII/915/2023 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 25 maja 2023 r.
Przedmiot wniosku Skan umowy pożyczki zaciągniętej na podstawie uchwały nr LXIII/915/2023 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 25 maja 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 126/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane teleadresowe pracownika Urzędu Miejskiego w Koszalinie odpowiedzialnego za koordynację w 2023 roku pracy punktów poradniczych, utworzonych w ramach systemu nieodpłatnej pomocy prawnej, poradnictwa obywatelskiego i mediacji
Przedmiot wniosku Dane teleadresowe pracownika Urzędu Miejskiego w Koszalinie odpowiedzialnego za koordynację w 2023 roku pracy punktów poradniczych, utworzonych w ramach systemu nieodpłatnej pomocy prawnej, poradnictwa obywatelskiego i mediacji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 125/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line: Wpływy z tytułu opłaty za udostępnienie danych z rejestru cen nieruchomości w 2022 r.
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Wpływy z tytułu opłaty za udostępnienie danych z rejestru cen nieruchomości w 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 124/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Plan przebudowy ul. Chałubińskiego, budowa parkingu wielopoziomowego przy ul. Chałubińskiego, planowany przetarg na opracowanie dokumentacji przebudowy drogi na Jamno, wykaz ulic przeznaczonych do remontu lub przebudowy w 2023
Przedmiot wniosku Plan przebudowy ul. Chałubińskiego, budowa parkingu wielopoziomowego przy ul. Chałubińskiego, planowany przetarg na opracowanie dokumentacji przebudowy drogi na Jamno, wykaz ulic przeznaczonych do remontu lub przebudowy w 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 123/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba kobiet, które założyły własną działalność w latach 2021-2023, dane zarejestrowanych firm
Przedmiot wniosku Liczba kobiet, które założyły własną działalność w latach 2021-2023, dane zarejestrowanych firm
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Działalności Gospodarczej
Data wpływu
Numer PP 122/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Lista aktywnych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką, liczba wydanych wypisów, lista pojazdów z numerem licencji
Przedmiot wniosku Lista aktywnych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką, liczba wydanych wypisów, lista pojazdów z numerem licencji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 121/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopie protokołu prac komisji dokonującej wyboru dyrektora Bałtyckiego Teatru Dramatycznego, kopie kart ocen, kopie programów złożonych przez kandydatów
Przedmiot wniosku Kopie protokołu prac komisji dokonującej wyboru dyrektora Bałtyckiego Teatru Dramatycznego, kopie kart ocen, kopie programów złożonych przez kandydatów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 120/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Przedmiot wniosku Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 119/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba wydanych decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o pozwoleniu na budowę, pokrycie miasta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Przedmiot wniosku Liczba wydanych decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o pozwoleniu na budowę, pokrycie miasta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 118/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Cel zaciągniętej pożyczki w wysokości 120 mln zł
Przedmiot wniosku Cel zaciągniętej pożyczki w wysokości 120 mln zł
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 117/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Informacje dotyczące odbioru odpadów komunalnych w latach 2013-2018
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące odbioru odpadów komunalnych w latach 2013-2018
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 116/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Realizacja zadań wynikających z art. 11 i 11a Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt w sprawie zapobiegania bezdomności zwierząt i zapewniania opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich odławiania
Przedmiot wniosku Realizacja zadań wynikających z art. 11 i 11a Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt w sprawie zapobiegania bezdomności zwierząt i zapewniania opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich odławiania
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 115/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba zatrudnionych pracowników w Urzędzie Miejskim w Koszalinie, w Wydziale Informatyki, liczba komputerów PC, budżet Wydziału Informatyki na rok 2023
Przedmiot wniosku Liczba zatrudnionych pracowników w Urzędzie Miejskim w Koszalinie, w Wydziale Informatyki, liczba komputerów PC, budżet Wydziału Informatyki na rok 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 114/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Lista aktywnych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką, liczba wydanych wypisów, lista pojazdów z numerem licencji
Przedmiot wniosku Lista aktywnych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką, liczba wydanych wypisów, lista pojazdów z numerem licencji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 113/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Autorska koncepcja programowo-organizacyjna Muzeum w Koszalinie na okres pięciu lat, roczne sprawozdania Dyrektora dotyczące realizacji koncepcji
Przedmiot wniosku Autorska koncepcja programowo-organizacyjna Muzeum w Koszalinie na okres pięciu lat, roczne sprawozdania Dyrektora dotyczące realizacji koncepcji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 112/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Umowa z podmiotem zewnętrznym na usługę kontroli biletowej lub usługę kontroli biletowej wraz z windykacją należności z tytułu wystawionych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego dokumentu przewozu w transporcie publicznym
Przedmiot wniosku Umowa z podmiotem zewnętrznym na usługę kontroli biletowej lub usługę kontroli biletowej wraz z windykacją należności z tytułu wystawionych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego dokumentu przewozu w transporcie publicznym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 111/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Realizacja Programu Mieszkanie Plus w Koszalinie
Przedmiot wniosku Realizacja Programu Mieszkanie Plus w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 110/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydatki poniesione na sprzęt audiowizualny w Urzędzie Miejskim oraz w innych jednostkach podległych w latach 2019-2023
Przedmiot wniosku Wydatki poniesione na sprzęt audiowizualny w Urzędzie Miejskim oraz w innych jednostkach podległych w latach 2019-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 109/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydatki poniesione przez Miasto Koszalin na kampanie reklamowe w mediach oraz billboardowe w latach 2019-2022
Przedmiot wniosku Wydatki poniesione przez Miasto Koszalin na kampanie reklamowe w mediach oraz billboardowe w latach 2019-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 108/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 107/2023
Status udzielono informacji