W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Dostęp do dróg publicznych, planowane inwestycje w stosunku do ulic w sąsiedztwie działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Przedmiot wniosku Dostęp do dróg publicznych, planowane inwestycje w stosunku do ulic w sąsiedztwie działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 145/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, o zgodzie na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, o pozwoleniu na budowę, rozbiórkę dot. działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Przedmiot wniosku Decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, o zgodzie na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, o pozwoleniu na budowę, rozbiórkę dot. działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 144/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Roszczenia restytucyjne/ reprywatyzacyjne/ o zwrot wywłaszczonej nieruchomości w stosunku do działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Przedmiot wniosku Roszczenia restytucyjne/ reprywatyzacyjne/ o zwrot wywłaszczonej nieruchomości w stosunku do działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 143/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Audyt bezpieczeństwa informacji i systemów informatycznych (KRI) w 2023 r.
Przedmiot wniosku Audyt bezpieczeństwa informacji i systemów informatycznych (KRI) w 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Audytor Wewnętrzny
Data wpływu
Numer PP 142/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Data oddania działek w użytkowanie wieczyste
Przedmiot wniosku Data oddania działek w użytkowanie wieczyste
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 141/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pisemne wnioski o udostępnienie informacji publicznej, które organ otrzymał w 2022 r., odmowa udostępnienia informacji, skargi na bezczynność i wydane decyzje
Przedmiot wniosku Pisemne wnioski o udostępnienie informacji publicznej, które organ otrzymał w 2022 r., odmowa udostępnienia informacji, skargi na bezczynność i wydane decyzje
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 140/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dot. budżetu, zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników Urzędu w latach 2020, 2021, 2022, 2023
Przedmiot wniosku Dane dot. budżetu, zatrudnienia i wynagrodzenia pracowników Urzędu w latach 2020, 2021, 2022, 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 139/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dot. szczepień przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV
Przedmiot wniosku Dane dot. szczepień przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 138/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zakupy, stan zatrudnienia, liczba: pracowników, kierowców, samochodów, zagranicznych podróży służbowych oraz zadłużenie, wpływy i wydatki Miasta w latach 2020-2023
Przedmiot wniosku Zakupy, stan zatrudnienia, liczba: pracowników, kierowców, samochodów, zagranicznych podróży służbowych oraz zadłużenie, wpływy i wydatki Miasta w latach 2020-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 137/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przeznaczenie działki nr 60/3 obr. ewid. 0048 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Przedmiot wniosku Przeznaczenie działki nr 60/3 obr. ewid. 0048 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 136/2023
Status udzielono informacji