W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Wgląd w projekt budowlany na działce przy ul. Racławickiej w zakresie rysunku projektu zagospodarowania działki oraz elewacji budynku
Przedmiot wniosku Wgląd w projekt budowlany na działce przy ul. Racławickiej w zakresie rysunku projektu zagospodarowania działki oraz elewacji budynku
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 223/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Aktualne programy wsparcia dla osób potrzebujących pomocy społecznej w mieście
Przedmiot wniosku Aktualne programy wsparcia dla osób potrzebujących pomocy społecznej w mieście
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 222/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ekspertyzy, opinie, wyceny, analizy itd. dotyczące podatków lokalnych, które zamawiała gmina w latach 2018-2023
Przedmiot wniosku Ekspertyzy, opinie, wyceny, analizy itd. dotyczące podatków lokalnych, które zamawiała gmina w latach 2018-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 221/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Strategia rozwoju, rozwój miasta wobec młodych ludzi, działania promocyjne, działania cyfrowe i koszty
Przedmiot wniosku Strategia rozwoju, rozwój miasta wobec młodych ludzi, działania promocyjne, działania cyfrowe i koszty
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 220/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Formy i wielkość wsparcia z budżetu Miasta Związku Ukraińców w Polsce w poszczególnych latach od 2017 r.
Przedmiot wniosku Formy i wielkość wsparcia z budżetu Miasta Związku Ukraińców w Polsce w poszczególnych latach od 2017 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 219/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Formy i wielkość wsparcia uchodźców z Ukrainy w roku 2022 i 2023
Przedmiot wniosku Formy i wielkość wsparcia uchodźców z Ukrainy w roku 2022 i 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 218/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wgląd w dokumentację projektową, rzuty oraz przekroje budynku zlokalizowanego na działce 16/2 obr 0046 przy styku z działką 16/11
Przedmiot wniosku Wgląd w dokumentację projektową, rzuty oraz przekroje budynku zlokalizowanego na działce 16/2 obr 0046 przy styku z działką 16/11
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 217/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt
Przedmiot wniosku Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 216/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje dotyczące umowy najmu lokalu użytkowego przy ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 14
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące umowy najmu lokalu użytkowego przy ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 14
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 215/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wydane od października 2018 r. decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla elektrowni fotowoltaicznych i wiatrowych oraz dla rozbudowy sieci elektroenergetycznej i towarzyszącej infrastruktury technicznej
Przedmiot wniosku Wydane od października 2018 r. decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla elektrowni fotowoltaicznych i wiatrowych oraz dla rozbudowy sieci elektroenergetycznej i towarzyszącej infrastruktury technicznej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 214/2023
Status udzielono informacji