W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Pytania konkursowe, jakie były na testach kompetencji w ciągu ostatnich lat na stanowisko pod/inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego w Koszalinie
Przedmiot wniosku Pytania konkursowe, jakie były na testach kompetencji w ciągu ostatnich lat na stanowisko pod/inspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 154/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Udział procentowy trzech podatników podatku dochodowego oraz podatku od nieruchomości od osób prawnych, których udział w budżecie Miasta w 2021 r. był największy
Przedmiot wniosku Udział procentowy trzech podatników podatku dochodowego oraz podatku od nieruchomości od osób prawnych, których udział w budżecie Miasta w 2021 r. był największy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Księgowości
Data wpływu
Numer PP 153/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Młodzieżowa rada miasta, dane kontaktowe do przedstawicieli lub opiekuna młodzieżowej rady
Przedmiot wniosku Młodzieżowa rada miasta, dane kontaktowe do przedstawicieli lub opiekuna młodzieżowej rady
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 152/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zmiana sposobu użytkowania lub zmiana przeznaczenia lokalu przy ul. Mieszka I
Przedmiot wniosku Zmiana sposobu użytkowania lub zmiana przeznaczenia lokalu przy ul. Mieszka I
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 151/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Rada seniorów lub inny organ reprezentujący seniorów
Przedmiot wniosku Rada seniorów lub inny organ reprezentujący seniorów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 150/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zgłoszenie instalacji niewymagającej uzyskania pozwolenia lub pozwolenie na emisję gazów i pyłów wraz z wnioskiem dla instalacji przy ul. Miłej
Przedmiot wniosku Zgłoszenie instalacji niewymagającej uzyskania pozwolenia lub pozwolenie na emisję gazów i pyłów wraz z wnioskiem dla instalacji przy ul. Miłej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 149/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wgląd do projektu architektoniczno-budowlanego będące podstawą wydania pozwolenia na budowę budynku mieszkalnego
Przedmiot wniosku Wgląd do projektu architektoniczno-budowlanego będące podstawą wydania pozwolenia na budowę budynku mieszkalnego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 148/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zbyte nieruchomości z bonifikatą na rzecz kościołów i innych związków wyznaniowych, uchwała określająca zasady zbywania nieruchomości z bonifikatą
Przedmiot wniosku Zbyte nieruchomości z bonifikatą na rzecz kościołów i innych związków wyznaniowych, uchwała określająca zasady zbywania nieruchomości z bonifikatą
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 147/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przedsiębiorcy telekomunikacyjni, którym wydano decyzje zezwalające na zajęcie pasa drogowego, wysokość opłat rocznych z tytułu zajęcia pasa drogowego za 2022 r., podatek od nieruchomości za 2022 r.
Przedmiot wniosku Przedsiębiorcy telekomunikacyjni, którym wydano decyzje zezwalające na zajęcie pasa drogowego, wysokość opłat rocznych z tytułu zajęcia pasa drogowego za 2022 r., podatek od nieruchomości za 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 146/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Koszty wynajmu Amfiteatru
Przedmiot wniosku Koszty wynajmu Amfiteatru
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 145/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Elektroniczna ewidencja dróg
Przedmiot wniosku Elektroniczna ewidencja dróg
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 144/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Realizacja umowy dot.: "Zakupu, dostawy i montażu na terenie miasta Koszalina fabrycznie nowych pojemników półpodziemnych na odpady komunalne segregowane oraz zmieszane"
Przedmiot wniosku Realizacja umowy dot.: "Zakupu, dostawy i montażu na terenie miasta Koszalina fabrycznie nowych pojemników półpodziemnych na odpady komunalne segregowane oraz zmieszane"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 143/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ulokowane przez gminę wolne środki na rachunkach bankowych w bankach mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w roku 2021, okres lokaty, kwota lokaty, oprocentowanie
Przedmiot wniosku Ulokowane przez gminę wolne środki na rachunkach bankowych w bankach mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w roku 2021, okres lokaty, kwota lokaty, oprocentowanie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Księgowości
Data wpływu
Numer PP 142/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach dla działek położonych do 500 m od działki 204/1 obręb Niekłonice, Gmina Świeszyno; najbliższe tereny ochrony akustycznej
Przedmiot wniosku Wydane decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach dla działek położonych do 500 m od działki 204/1 obręb Niekłonice, Gmina Świeszyno; najbliższe tereny ochrony akustycznej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 141/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Lista zarejestrowanych w Koszalinie przedsiębiorstw z podziałem na branże w jakiej działają, lista 50 największych podatników CIT w Koszalinie
Przedmiot wniosku Lista zarejestrowanych w Koszalinie przedsiębiorstw z podziałem na branże w jakiej działają, lista 50 największych podatników CIT w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 140/2022
Status udzielono informacji