W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Adresy punktów posiadających zezwolenie na sprzedaż alkoholu kategorii A, B oraz C - do spożycia na miejscu (gastronomia) oraz poza miejscem sprzedaży (sklepy detaliczne)
Przedmiot wniosku Adresy punktów posiadających zezwolenie na sprzedaż alkoholu kategorii A, B oraz C - do spożycia na miejscu (gastronomia) oraz poza miejscem sprzedaży (sklepy detaliczne)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Działalności Gospodarczej
Data wpływu
Numer PP 174/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Umowy najmu gruntów pod infrastrukturę telekomunikacyjną
Przedmiot wniosku Umowy najmu gruntów pod infrastrukturę telekomunikacyjną
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 173/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Załączniki do Zarządzenia nr 117/414/19 Prezydenta Miasta Koszalina z dnia 30 lipca 2019 r. i do Zarządzenia nr 145/526/2019 z dnia 23 września 2019 r.
Przedmiot wniosku Załączniki do Zarządzenia nr 117/414/19 Prezydenta Miasta Koszalina z dnia 30 lipca 2019 r. i do Zarządzenia nr 145/526/2019 z dnia 23 września 2019 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 172/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba urodzeń dzieci z roczników 2020, 2021, 2022 i 2023
Przedmiot wniosku Liczba urodzeń dzieci z roczników 2020, 2021, 2022 i 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Urząd Stanu Cywilnego
Data wpływu
Numer PP 171/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Realizacja obowiązku ustawowego wynikającego z art. 8a ust 4 pkt 2 i 3 ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej w latach 2022 i 2023
Przedmiot wniosku Realizacja obowiązku ustawowego wynikającego z art. 8a ust 4 pkt 2 i 3 ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej w latach 2022 i 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 170/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba mieszkańców z podziałem na wiek, liczba gospodarstw domowych, spis ilościowy małej architektury na terenie Osiedla Tysiąclecia
Przedmiot wniosku Liczba mieszkańców z podziałem na wiek, liczba gospodarstw domowych, spis ilościowy małej architektury na terenie Osiedla Tysiąclecia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 169/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykonane w latach 2019-2024 oraz zaplanowane projekty modernizacji przestrzeni publicznej na terenie Osiedla Tysiąclecia
Przedmiot wniosku Wykonane w latach 2019-2024 oraz zaplanowane projekty modernizacji przestrzeni publicznej na terenie Osiedla Tysiąclecia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 168/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Elektroniczna kopia rejestru prac geodezyjnych w pliku XLS, CSV lub PDF
Przedmiot wniosku Elektroniczna kopia rejestru prac geodezyjnych w pliku XLS, CSV lub PDF
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 167/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Składniki majątku nabyte w następstwie włączenia w granice Koszalina miejscowości Kretomino oraz części miejscowości Stare Bielice
Przedmiot wniosku Składniki majątku nabyte w następstwie włączenia w granice Koszalina miejscowości Kretomino oraz części miejscowości Stare Bielice
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 166/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Przedmiot wniosku Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 165/2024
Status udzielono informacji