W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Liczba sporządzonych/odmowy sporządzenia aktów małżeństwa w latach 2017-2024
Przedmiot wniosku Liczba sporządzonych/odmowy sporządzenia aktów małżeństwa w latach 2017-2024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Urząd Stanu Cywilnego
Data wpływu
Numer PP 154/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Nadzór nad stowarzyszeniami w latach 2021-2024
Przedmiot wniosku Nadzór nad stowarzyszeniami w latach 2021-2024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 153/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Weryfikacja przedsiębiorców posiadających licencję krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
Przedmiot wniosku Weryfikacja przedsiębiorców posiadających licencję krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 152/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kontrole źródeł ogrzewania w latach 2013-2023
Przedmiot wniosku Kontrole źródeł ogrzewania w latach 2013-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Straż Miejska
Data wpływu
Numer PP 151/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba mieszkań w zasobie komunalnym, czas oczekiwania na mieszkanie, liczba planowanych do wybudowania oraz pozyskanych, sprzedanych w ciagu ostatnich 5 lat
Przedmiot wniosku Liczba mieszkań w zasobie komunalnym, czas oczekiwania na mieszkanie, liczba planowanych do wybudowania oraz pozyskanych, sprzedanych w ciagu ostatnich 5 lat
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 150/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Umowy zawarte przez Gminę Miasto Koszalin z Zastępca Miasta Koszlina od 2012 roku
Przedmiot wniosku Umowy zawarte przez Gminę Miasto Koszalin z Zastępca Miasta Koszlina od 2012 roku
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 149/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zapytania do Gminy Miasto Koszalin o wskazanie budynków, które mogłyby być przeznaczone na zakwaterowanie uchodźców
Przedmiot wniosku Zapytania do Gminy Miasto Koszalin o wskazanie budynków, które mogłyby być przeznaczone na zakwaterowanie uchodźców
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data wpływu
Numer PP 148/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zawarte ugody w sprawach spornej należności cywilnoprawnej w latach 2017-2024
Przedmiot wniosku Zawarte ugody w sprawach spornej należności cywilnoprawnej w latach 2017-2024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Zespół Radców Prawnych
Data wpływu
Numer PP 147/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Działania dążące do otwarcia przejazdu ulicą Podgrzybków tj. celu na jaki została wywłaszczona działka
Przedmiot wniosku Działania dążące do otwarcia przejazdu ulicą Podgrzybków tj. celu na jaki została wywłaszczona działka
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 146/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Młodzieżowa Rada w jst lub inny organ reprezentujący młodzież
Przedmiot wniosku Młodzieżowa Rada w jst lub inny organ reprezentujący młodzież
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 145/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba etatów dla psychologów szkolnych i asystentów międzykulturowych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w roku szkolnym 2024/25
Przedmiot wniosku Liczba etatów dla psychologów szkolnych i asystentów międzykulturowych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w roku szkolnym 2024/25
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 144/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skan uchwały Wojewódzkiej Rady Narodowej z grudnia 1989
Przedmiot wniosku Skan uchwały Wojewódzkiej Rady Narodowej z grudnia 1989
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 143/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta nt. upamiętniania niemieckiej okupacji w czasie II wojny światowej
Przedmiot wniosku Ankieta nt. upamiętniania niemieckiej okupacji w czasie II wojny światowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 142/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Procedowane i wydane decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzje o warunkach zabudowy wydanych od 2010 r. lub od 2020 r. dla farm fotowoltaicznych, farm wiatrowych i magazynów energii
Przedmiot wniosku Procedowane i wydane decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzje o warunkach zabudowy wydanych od 2010 r. lub od 2020 r. dla farm fotowoltaicznych, farm wiatrowych i magazynów energii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 141/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta online - Systemy zgłaszania nieprawidłowości w urzędzie w latach 2019-2023
Przedmiot wniosku Ankieta online - Systemy zgłaszania nieprawidłowości w urzędzie w latach 2019-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 140/2024
Status udzielono informacji