W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Zapytania ofertowe na realizację zadań programu opieki nad zwierzętami z 2019 r., projekt programu opieki nad zwierzętami w 2020 r.
Przedmiot wniosku Zapytania ofertowe na realizację zadań programu opieki nad zwierzętami z 2019 r., projekt programu opieki nad zwierzętami w 2020 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 20/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Projekt budowlany Przedszkola nr 19 w Koszalinie przy ul. Giełdowej 20
Przedmiot wniosku Projekt budowlany Przedszkola nr 19 w Koszalinie przy ul. Giełdowej 20
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 19/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała antysmogowa zawierająca zapisy dotyczące zakazu lub ograniczenia spalania paliw stałych
Przedmiot wniosku Uchwała antysmogowa zawierająca zapisy dotyczące zakazu lub ograniczenia spalania paliw stałych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 18/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Długość dróg dla rowerów, dróg publicznych, liczba stacji napraw rowerów
Przedmiot wniosku Długość dróg dla rowerów, dróg publicznych, liczba stacji napraw rowerów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 17/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wydane decyzje o pozwolenie na budowę dla farm fotowoltaicznych i turbin wiatrowych, w terminie od 20.07.2019 r. do 31.01.2020 r.
Przedmiot wniosku Wydane decyzje o pozwolenie na budowę dla farm fotowoltaicznych i turbin wiatrowych, w terminie od 20.07.2019 r. do 31.01.2020 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 16/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty i decyzje dot. budowy stacji tankowania sprężonym gazem ziemnym przy ul. Krańcowej
Przedmiot wniosku Dokumenty i decyzje dot. budowy stacji tankowania sprężonym gazem ziemnym przy ul. Krańcowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 15/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty dotyczące planowanej inwestycji na działce nr 192/5, obr. ewid. 0042 przy ul. Jeżynowej
Przedmiot wniosku Dokumenty dotyczące planowanej inwestycji na działce nr 192/5, obr. ewid. 0042 przy ul. Jeżynowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 14/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty dotyczące planowanej inwestycji na działce nr 192/5, obr. ewid. 0042 przy ul. Jeżynowej
Przedmiot wniosku Dokumenty dotyczące planowanej inwestycji na działce nr 192/5, obr. ewid. 0042 przy ul. Jeżynowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 13/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeciętne wynagrodzenie na stanowiskach w Urzędzie i podległych jednostkach
Przedmiot wniosku Przeciętne wynagrodzenie na stanowiskach w Urzędzie i podległych jednostkach
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 12/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty dotyczące planowanej inwestycji na działce nr 192/5, obr. ewid. 0042 przy ul. Jeżynowej
Przedmiot wniosku Dokumenty dotyczące planowanej inwestycji na działce nr 192/5, obr. ewid. 0042 przy ul. Jeżynowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 11/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Podwyższona składka ZUS dla osób kierujących pojazdami uprzywilejowanymi w Straży Miejskiej
Przedmiot wniosku Podwyższona składka ZUS dla osób kierujących pojazdami uprzywilejowanymi w Straży Miejskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Księgowości
Data wpływu
Numer PP 10/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Podmioty świadczące usługi w zakresie transportu zbiorowego
Przedmiot wniosku Podmioty świadczące usługi w zakresie transportu zbiorowego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 9/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wnioski złożone w latach 2018-2019 o czasowe odebranie zwierzęcia/zwierząt
Przedmiot wniosku Wnioski złożone w latach 2018-2019 o czasowe odebranie zwierzęcia/zwierząt
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 8/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopie dokumentów dot. kontraktu PL2002/000-58006.33 związanych z Budową I Etapu Końcowego Odcinka Obwodnicy Śródmiejskiej Koszalina
Przedmiot wniosku Kopie dokumentów dot. kontraktu PL2002/000-58006.33 związanych z Budową I Etapu Końcowego Odcinka Obwodnicy Śródmiejskiej Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 7/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Operat szacunkowy nieruchomości przy ul. Szarych Szeregów w Koszalinie
Przedmiot wniosku Operat szacunkowy nieruchomości przy ul. Szarych Szeregów w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 6/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zasady użytkowania samochodów służbowych
Przedmiot wniosku Zasady użytkowania samochodów służbowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 5/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Realizacja wymogu mocowania pojemników półpodziemnych (SIWZ, ust. 4 pkt 14 Opisu przedmiotu zamówienia)
Przedmiot wniosku Realizacja wymogu mocowania pojemników półpodziemnych (SIWZ, ust. 4 pkt 14 Opisu przedmiotu zamówienia)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 4/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : 3/2020 Kwota przeznaczona na organizację Sylwestra miejskiego 2018/2019
Przedmiot wniosku 3/2020 Kwota przeznaczona na organizację Sylwestra miejskiego 2018/2019
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 3/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : 2/2020 Realizacja zaplanowanych inwestycji w mieście
Przedmiot wniosku 2/2020 Realizacja zaplanowanych inwestycji w mieście
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 2/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : 1/2020 Liczba wydanych pozwoleń na budowę oraz zgłoszeń budowy dotyczących wykonania instalacji zbiornikowych na gaz płynny w latach 2018-2019
Przedmiot wniosku 1/2020 Liczba wydanych pozwoleń na budowę oraz zgłoszeń budowy dotyczących wykonania instalacji zbiornikowych na gaz płynny w latach 2018-2019
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 1/2020
Status udzielono informacji