W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Treść uchwały Nr XLI/450/98 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 30 kwietnia 1998 r. w sprawie ustalenia stawki procentowej opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości stanowiących własność Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Treść uchwały Nr XLI/450/98 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 30 kwietnia 1998 r. w sprawie ustalenia stawki procentowej opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu nieruchomości stanowiących własność Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 229/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Adresy e-mail do Sekretarza Miasta i Skarbnika Miasta
Przedmiot wniosku Adresy e-mail do Sekretarza Miasta i Skarbnika Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 228/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Inwentaryzacja drzew w obszarze 9KDD według miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, kopia decyzji zezwalającej na wycinkę drzew
Przedmiot wniosku Inwentaryzacja drzew w obszarze 9KDD według miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, kopia decyzji zezwalającej na wycinkę drzew
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 227/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba zawiadomień o zgromadzeniu w trybie zwykłym i zawiadomień w trybie uproszczonym złożonych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie w latach 2018 - 2021
Przedmiot wniosku Liczba zawiadomień o zgromadzeniu w trybie zwykłym i zawiadomień w trybie uproszczonym złożonych do Urzędu Miejskiego w Koszalinie w latach 2018 - 2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 226/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopia decyzji G.III-841-1/10/90 z dnia 08.09.1990 r., dotyczy działki nr 207/2 obr. ewid. 28 o powierzchni 211 m2
Przedmiot wniosku Kopia decyzji G.III-841-1/10/90 z dnia 08.09.1990 r., dotyczy działki nr 207/2 obr. ewid. 28 o powierzchni 211 m2
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 225/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zwiększona subwencja oświatowa naliczona w oparciu o orzeczenie o kształceniu specjalnym ucznia w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Koszalinie na realizację specjalnych potrzeb edukacyjnych
Przedmiot wniosku Zwiększona subwencja oświatowa naliczona w oparciu o orzeczenie o kształceniu specjalnym ucznia w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Koszalinie na realizację specjalnych potrzeb edukacyjnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 224/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Plany wycinki drzew na potrzeby ścieżki rowerowej w rejonie ulic J. Popiełuszki i Wąwozowej i przy ul. Batalionów Chłopskich w Koszalinie
Przedmiot wniosku Plany wycinki drzew na potrzeby ścieżki rowerowej w rejonie ulic J. Popiełuszki i Wąwozowej i przy ul. Batalionów Chłopskich w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 223/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Organizacja transportu publicznego w latach 2015-2020
Przedmiot wniosku Organizacja transportu publicznego w latach 2015-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 222/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Szczepienia podopiecznych na terenie podległych miastu szkół i przedszkoli
Przedmiot wniosku Szczepienia podopiecznych na terenie podległych miastu szkół i przedszkoli
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 221/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Odebrane i zagospodarowane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w okresie 2019-2021
Przedmiot wniosku Odebrane i zagospodarowane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w okresie 2019-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 220/2021
Status udzielono informacji