W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Decyzje o warunkach zabudowy dla działek gruntowych położonych w obrębie 54 miasta Koszalin, obejmujących działki nr 50/12, 150/17, 101/14, 101/13, 154/4
Przedmiot wniosku Decyzje o warunkach zabudowy dla działek gruntowych położonych w obrębie 54 miasta Koszalin, obejmujących działki nr 50/12, 150/17, 101/14, 101/13, 154/4
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 145/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące hałasu
Przedmiot wniosku Dane dotyczące hałasu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 144/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Roszczenia o zwrot, postępowanie reprywatyzacyjne lub dotyczące prawidłowości nabycia dz. nr 219 obr. ewid. 0021
Przedmiot wniosku Roszczenia o zwrot, postępowanie reprywatyzacyjne lub dotyczące prawidłowości nabycia dz. nr 219 obr. ewid. 0021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 143/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Budowa wiaduktu w ciągu Al. Monte Cassino, przebudowa ul. Chałubińskiego, przebudowa odcinka ul. Władysława IV w kierunku Skwierzynki
Przedmiot wniosku Budowa wiaduktu w ciągu Al. Monte Cassino, przebudowa ul. Chałubińskiego, przebudowa odcinka ul. Władysława IV w kierunku Skwierzynki
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 142/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przyuliczna kanalizacja deszczowa
Przedmiot wniosku Przyuliczna kanalizacja deszczowa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 141/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, o warunkach zabudowy przedsięwzięć związanych z budową farm fotowoltaicznych oraz wiatrowych
Przedmiot wniosku Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, o warunkach zabudowy przedsięwzięć związanych z budową farm fotowoltaicznych oraz wiatrowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 140/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydatki na ogłoszenia płatne w prasie lokalnej/regionalnej i ogólnokrajowej w latach 2019-2020
Przedmiot wniosku Wydatki na ogłoszenia płatne w prasie lokalnej/regionalnej i ogólnokrajowej w latach 2019-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 139/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Stowarzyszenia twórcze oraz składy komisji konkursowych przy powoływaniu dyrektorów instytucji kultury od 01 stycznia 2015
Przedmiot wniosku Stowarzyszenia twórcze oraz składy komisji konkursowych przy powoływaniu dyrektorów instytucji kultury od 01 stycznia 2015
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 138/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Projekt budowlany, na który zostało wydane pozwolenie na budowę na działkach nr 48/2 i 48/3 obr. ewid. 0043 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Projekt budowlany, na który zostało wydane pozwolenie na budowę na działkach nr 48/2 i 48/3 obr. ewid. 0043 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 137/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Elektroniczny Obieg Dokumentów, liczba pism wpływających i wychodzących ogółem, za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej w latach 2018-2021
Przedmiot wniosku Elektroniczny Obieg Dokumentów, liczba pism wpływających i wychodzących ogółem, za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej w latach 2018-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 136/2021
Status udzielono informacji