W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Liczba etatów dla psychologów szkolnych i asystentów międzykulturowych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w roku szkolnym 2024/25
Przedmiot wniosku Liczba etatów dla psychologów szkolnych i asystentów międzykulturowych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych w roku szkolnym 2024/25
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 144/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skan uchwały Wojewódzkiej Rady Narodowej z grudnia 1989
Przedmiot wniosku Skan uchwały Wojewódzkiej Rady Narodowej z grudnia 1989
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 143/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta nt. upamiętniania niemieckiej okupacji w czasie II wojny światowej
Przedmiot wniosku Ankieta nt. upamiętniania niemieckiej okupacji w czasie II wojny światowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 142/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Procedowane i wydane decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzje o warunkach zabudowy wydanych od 2010 r. lub od 2020 r. dla farm fotowoltaicznych, farm wiatrowych i magazynów energii
Przedmiot wniosku Procedowane i wydane decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzje o warunkach zabudowy wydanych od 2010 r. lub od 2020 r. dla farm fotowoltaicznych, farm wiatrowych i magazynów energii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 141/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta online - Systemy zgłaszania nieprawidłowości w urzędzie w latach 2019-2023
Przedmiot wniosku Ankieta online - Systemy zgłaszania nieprawidłowości w urzędzie w latach 2019-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 140/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Nazwy programów i dostawców programów do prowadzenia PZGiK oraz bazBDOT500, EGiB, GESUT, wykaz umów z dostawcami, wpływy z opłat za wydawanie danych geodezyjnych w latach 2019-2023
Przedmiot wniosku Nazwy programów i dostawców programów do prowadzenia PZGiK oraz bazBDOT500, EGiB, GESUT, wykaz umów z dostawcami, wpływy z opłat za wydawanie danych geodezyjnych w latach 2019-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 139/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Udostępnienie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu na inwestycję polegającą na budowie przystanku kolejowego "Koszalin Politechnika" przy ulicy Kwiatkowskiego
Przedmiot wniosku Udostępnienie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu na inwestycję polegającą na budowie przystanku kolejowego "Koszalin Politechnika" przy ulicy Kwiatkowskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 138/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz adresów nieruchomości lokalowych należących do zasobu gminy
Przedmiot wniosku Wykaz adresów nieruchomości lokalowych należących do zasobu gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 137/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje dotyczące toru dla quadów na Wodnej Dolinie
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące toru dla quadów na Wodnej Dolinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 136/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Inwestycje drogowe związane z ul. Szczecińską
Przedmiot wniosku Inwestycje drogowe związane z ul. Szczecińską
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 135/2024
Status udzielono informacji