W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Ograniczenia i zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
Przedmiot wniosku Ograniczenia i zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Działalności Gospodarczej
Data wpływu
Numer PP 109/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba sporządzonych protokołów ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy, spowodowanych upadkiem ze schodów w latach 2014 - 2024
Przedmiot wniosku Liczba sporządzonych protokołów ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy, spowodowanych upadkiem ze schodów w latach 2014 - 2024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 108/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zasady finansowania niepublicznych placówek oświatowych na terenie miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Zasady finansowania niepublicznych placówek oświatowych na terenie miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 107/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Umowy dzierżawy na korzystanie z osłon śmietnikowych ul. Kolejowa 33 i 57, ul. Radogoszczańska 1
Przedmiot wniosku Umowy dzierżawy na korzystanie z osłon śmietnikowych ul. Kolejowa 33 i 57, ul. Radogoszczańska 1
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 106/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Umowa zawarta przez Miasto z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej na świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych
Przedmiot wniosku Umowa zawarta przez Miasto z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej na świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 105/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Realizacja umowy ze spółką Polbut-Pomorze Sp. z o.o. na roboty budowlane
Przedmiot wniosku Realizacja umowy ze spółką Polbut-Pomorze Sp. z o.o. na roboty budowlane
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 104/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pytania o informację publiczną zawarte w petycji dot. cyfryzacji systemów informatycznych
Przedmiot wniosku Pytania o informację publiczną zawarte w petycji dot. cyfryzacji systemów informatycznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 103/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Badanie dot. miejscowego planu rewitalizacji
Przedmiot wniosku Badanie dot. miejscowego planu rewitalizacji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 102/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Plany w zakresie wprowadzenia strefy czystego transportu (STC) na podstawie ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Przedmiot wniosku Plany w zakresie wprowadzenia strefy czystego transportu (STC) na podstawie ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 101/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Społeczni opiekunowie zabytków
Przedmiot wniosku Społeczni opiekunowie zabytków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 100/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Potwierdzenie pełnienia funkcji Kierownika Budowy (ul. Połczyńska, Gnieźnieńska)
Przedmiot wniosku Potwierdzenie pełnienia funkcji Kierownika Budowy (ul. Połczyńska, Gnieźnieńska)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 99/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Potwierdzenie pełnienia funkcji Kierownika Budowy (ul. Śniadeckich, Gdańska, Rolna)
Przedmiot wniosku Potwierdzenie pełnienia funkcji Kierownika Budowy (ul. Śniadeckich, Gdańska, Rolna)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 98/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Lista aktywnych licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego taksówką z liczbą wydanych wypisów, lista pojazdów z wydanym wypisem i nr licencji
Przedmiot wniosku Lista aktywnych licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego taksówką z liczbą wydanych wypisów, lista pojazdów z wydanym wypisem i nr licencji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 97/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane do oceny środowiskowej nieruchomości przy ul. Gnieźnieńskiej 182
Przedmiot wniosku Dane do oceny środowiskowej nieruchomości przy ul. Gnieźnieńskiej 182
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 96/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta on line: Wykorzystanie teledetekcji do zarządzania błękitno-zieloną infrastrukturą miast w procesie adaptacji do zmian klimatu
Przedmiot wniosku Ankieta on line: Wykorzystanie teledetekcji do zarządzania błękitno-zieloną infrastrukturą miast w procesie adaptacji do zmian klimatu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 95/2024
Status udzielono informacji