W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Warunki emisji wszystkich serii obligacji wyemitowanych przez miasto, które pozostają nieumorzone na dzień udostepnienia informacji
Przedmiot wniosku Warunki emisji wszystkich serii obligacji wyemitowanych przez miasto, które pozostają nieumorzone na dzień udostepnienia informacji
Rodzaj wniosek o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 1/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba nauczycieli, dyrektorów i wicedyrektorów zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Koszalin, którym w latach 2017-2020 przyznano dodatek motywacyjny i nagrody
Przedmiot wniosku Liczba nauczycieli, dyrektorów i wicedyrektorów zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Miasto Koszalin, którym w latach 2017-2020 przyznano dodatek motywacyjny i nagrody
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 130/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane z Wykazu mieszkańców, Rejestru wyborców, Ewidencji ludności: liczba mieszkańców, liczba wyborców w Rejestrze wyborców, liczba obywateli ujętych w Ewidencji ludności z podziałem na wiek do 18 roku życia, po 18 roku życia, imienne rejestry wyborców
Przedmiot wniosku Dane z Wykazu mieszkańców, Rejestru wyborców, Ewidencji ludności: liczba mieszkańców, liczba wyborców w Rejestrze wyborców, liczba obywateli ujętych w Ewidencji ludności z podziałem na wiek do 18 roku życia, po 18 roku życia, imienne rejestry wyborców
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 129/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz szkół podstawowych i ponadpodstawowych z podaniem dla każdej szkoły numeru REGON oraz adresu Elektronicznej Skrzynki Podawczej
Przedmiot wniosku Wykaz szkół podstawowych i ponadpodstawowych z podaniem dla każdej szkoły numeru REGON oraz adresu Elektronicznej Skrzynki Podawczej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 128/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopie decyzji pozwoleń na budowę nr 191, 192, 193, 195, 196, 197/2020 wraz z zatwierdzonymi projektami budowlanymi
Przedmiot wniosku Kopie decyzji pozwoleń na budowę nr 191, 192, 193, 195, 196, 197/2020 wraz z zatwierdzonymi projektami budowlanymi
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 127/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Standard i częstotliwość, w jakich pracować będzie nadajnik – dot. postępowania w sprawie wydania pozwolenia na budowę stacji bazowej przy ul. Fałata
Przedmiot wniosku Standard i częstotliwość, w jakich pracować będzie nadajnik – dot. postępowania w sprawie wydania pozwolenia na budowę stacji bazowej przy ul. Fałata
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 126/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokument dotyczący rozliczenia dotacji przyznanej dla Zarządu Okręgowego Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów w Koszalinie na zorganizowanie w 2019 r. Wigilii dla Osób Samotnych
Przedmiot wniosku Dokument dotyczący rozliczenia dotacji przyznanej dla Zarządu Okręgowego Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów w Koszalinie na zorganizowanie w 2019 r. Wigilii dla Osób Samotnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 125/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Trasa linii nr 16 komunikacji miejskiej
Przedmiot wniosku Trasa linii nr 16 komunikacji miejskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 124/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Koszty funkcjonowania Urzędu w 2019 r.
Przedmiot wniosku Koszty funkcjonowania Urzędu w 2019 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 123/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Organizacja ruchu w trakcie remontu przejścia podziemnego przed dworcem PKP na dzień 01 grudnia 2018 r.
Przedmiot wniosku Organizacja ruchu w trakcie remontu przejścia podziemnego przed dworcem PKP na dzień 01 grudnia 2018 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 122/2020
Status udzielono informacji