W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Ankieta: dane dotyczące realizacji programu polityki zdrowotnej pn. „Dofinansowanie do leczenia niepłodności metodą zapłodnienia pozaustrojowego dla mieszkańców miasta Koszalina w latach 2021-2023"
Przedmiot wniosku Ankieta: dane dotyczące realizacji programu polityki zdrowotnej pn. „Dofinansowanie do leczenia niepłodności metodą zapłodnienia pozaustrojowego dla mieszkańców miasta Koszalina w latach 2021-2023"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 93/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Projekt badawczy „Zadania jednostek samorządu terytorialnego w zakresie walki z uzależnieniem młodzieży od Internetu na przykładzie wybranych gmin”
Przedmiot wniosku Ankieta: Projekt badawczy „Zadania jednostek samorządu terytorialnego w zakresie walki z uzależnieniem młodzieży od Internetu na przykładzie wybranych gmin”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Pełnomocnika ds. Uzależnień
Data wpływu
Numer PP 92/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane do sporządzenia Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko znajdującego się na działkach nr 169/1, 169/3, 21/7, 21/11 obr. 0010 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Dane do sporządzenia Raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko znajdującego się na działkach nr 169/1, 169/3, 21/7, 21/11 obr. 0010 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 91/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przygotowanie i wydanie dokumentacji dotyczącej instalacji termicznej utylizacji odpadów w Koszalinie, poniesione koszty
Przedmiot wniosku Przygotowanie i wydanie dokumentacji dotyczącej instalacji termicznej utylizacji odpadów w Koszalinie, poniesione koszty
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 90/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące ścieżek rowerowych w Koszalinie
Przedmiot wniosku Dane dotyczące ścieżek rowerowych w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 89/2022
Status udzielono informacji