W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora w 2020 r. i 2021 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego; sprawozdanie finansowe Spółki za 2021 r.
Przedmiot wniosku Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora w 2020 r. i 2021 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego; sprawozdanie finansowe Spółki za 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 83/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykonawcy zamówień publicznych realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie 01.10.2021 - 28.02.2022
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie 01.10.2021 - 28.02.2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 82/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Procesy zarządzania personelem, planowanie oraz kształtowanie zatrudnienia, system motywacji, wynagrodzenia, kontrola i ocena pracy w Urzędzie Miejskim w Koszalinie
Przedmiot wniosku Procesy zarządzania personelem, planowanie oraz kształtowanie zatrudnienia, system motywacji, wynagrodzenia, kontrola i ocena pracy w Urzędzie Miejskim w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 81/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Przedmiot wniosku Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 80/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Przedmiot wniosku Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 79/2022
Status udzielono informacji