W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Środki ulokowane na rachunkach bankowych w bankach mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w roku 2022, okres lokaty, kwota, oprocentowanie
Przedmiot wniosku Środki ulokowane na rachunkach bankowych w bankach mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w roku 2022, okres lokaty, kwota, oprocentowanie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Księgowości
Data wpływu
Numer PP 186/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.03.2023 do 31.08.2
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.03.2023 do 31.08.2
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 185/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Numery, powierzchnia oraz mapy ewidencyjne działek rolnych w obrębie 0019 przy ul. Tęczy i ul. Księżycowej, dokumenty dotyczące wywłaszczenia
Przedmiot wniosku Numery, powierzchnia oraz mapy ewidencyjne działek rolnych w obrębie 0019 przy ul. Tęczy i ul. Księżycowej, dokumenty dotyczące wywłaszczenia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 184/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwały Rady Miejskiej podejmowane w latach 2019 -2023 oraz zarządzenia Prezydenta Miasta wydawane w latach 2019-2023 dotyczące sposobu realizacji uprawnienia radnych wynikających z treści art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym
Przedmiot wniosku Uchwały Rady Miejskiej podejmowane w latach 2019 -2023 oraz zarządzenia Prezydenta Miasta wydawane w latach 2019-2023 dotyczące sposobu realizacji uprawnienia radnych wynikających z treści art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 183/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopie decyzji w sprawie rejestracji ciągników rolniczych importowanych z Ukrainy, Białorusi, Rosji i Turcji, nieposiadających homologacji, zezwolenia Dyrektora TDT, dodatkowych badań, wydanych od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2022 r.
Przedmiot wniosku Kopie decyzji w sprawie rejestracji ciągników rolniczych importowanych z Ukrainy, Białorusi, Rosji i Turcji, nieposiadających homologacji, zezwolenia Dyrektora TDT, dodatkowych badań, wydanych od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 182/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Treści oferty organizacji pozarządowych, które realizują w 2023 r., na terenie powiatu, zadania wskazane w ustawie o nieodpłatnej pomocy prawnej
Przedmiot wniosku Treści oferty organizacji pozarządowych, które realizują w 2023 r., na terenie powiatu, zadania wskazane w ustawie o nieodpłatnej pomocy prawnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 181/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące nakładania administracyjnych kar pieniężnych za uchybienia w zgłoszeniu zbycia lub nabycia pojazdu za lata 2020-2022
Przedmiot wniosku Dane dotyczące nakładania administracyjnych kar pieniężnych za uchybienia w zgłoszeniu zbycia lub nabycia pojazdu za lata 2020-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 180/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące infrastruktury miasta w zakresie powierzchni miejsc parkingowych, dróg, dróg rowerowych oraz kolei w mieście
Przedmiot wniosku Dane dotyczące infrastruktury miasta w zakresie powierzchni miejsc parkingowych, dróg, dróg rowerowych oraz kolei w mieście
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 179/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba złożonych i obowiązujących w powiecie oświadczeń, o których mowa w art. 27b ustawy Prawo łowieckie (oświadczenie o zakazie wykonywania polowania na nieruchomości)
Przedmiot wniosku Liczba złożonych i obowiązujących w powiecie oświadczeń, o których mowa w art. 27b ustawy Prawo łowieckie (oświadczenie o zakazie wykonywania polowania na nieruchomości)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 178/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Przedmiot wniosku Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 177/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykaz parku maszynowego używanego do realizacji zadań własnych gminy, plany zakupu pojazdów ciężarowych, autobusów, ciągników rolniczych, maszyn budowlanych w Urzędzie, jednostkach miejskich, spółkach komunalnych
Przedmiot wniosku Wykaz parku maszynowego używanego do realizacji zadań własnych gminy, plany zakupu pojazdów ciężarowych, autobusów, ciągników rolniczych, maszyn budowlanych w Urzędzie, jednostkach miejskich, spółkach komunalnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 176/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba pustostanów w zasobach budynków mieszkalnych na terenie Koszalina
Przedmiot wniosku Liczba pustostanów w zasobach budynków mieszkalnych na terenie Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 175/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Skan wniosku o dofinansowanie, umowy o dofinansowanie oraz ostatniego zaakceptowanego wniosku o płatność dla projektów, które otrzymały dofinansowanie w naborze nr POWR.02.10.00-IP.02-00-003/19 pn. Wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń – II edycja
Przedmiot wniosku Skan wniosku o dofinansowanie, umowy o dofinansowanie oraz ostatniego zaakceptowanego wniosku o płatność dla projektów, które otrzymały dofinansowanie w naborze nr POWR.02.10.00-IP.02-00-003/19 pn. Wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń – II edycja
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 174/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Umowy lub zlecenia dotyczące bieżących, corocznych oraz 5-letnich przeglądów placów zabaw w 2023 r.
Przedmiot wniosku Umowy lub zlecenia dotyczące bieżących, corocznych oraz 5-letnich przeglądów placów zabaw w 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 173/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba osób przebywających na terenie miasta Koszalina, którym nadano status UKR od dnia wybuchu wojny w Ukrainie
Przedmiot wniosku Liczba osób przebywających na terenie miasta Koszalina, którym nadano status UKR od dnia wybuchu wojny w Ukrainie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 172/2023
Status udzielono informacji