W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Dokumentacja projektowa budowy kanalizacji deszczowej dla zadania inwestycyjnego "Budowa dróg - Osiedle Unii Europejskiej" - dot. ul. Holenderskiej, Francuskiej i Fińskiej
Przedmiot wniosku Dokumentacja projektowa budowy kanalizacji deszczowej dla zadania inwestycyjnego "Budowa dróg - Osiedle Unii Europejskiej" - dot. ul. Holenderskiej, Francuskiej i Fińskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 156/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Projekty powykonawcze budowy kanalizacji deszczowej branży sanitarnej dla inwestycji pn. "Budowa dróg - Osiedle Unii Europejskiej"- dot. ul Holenderskiej, Francuskiej i Fińskiej
Przedmiot wniosku Projekty powykonawcze budowy kanalizacji deszczowej branży sanitarnej dla inwestycji pn. "Budowa dróg - Osiedle Unii Europejskiej"- dot. ul Holenderskiej, Francuskiej i Fińskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 155/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uśrednione wynagrodzenie za godzinę pracy opiekunek społecznych w latach 2020, 2022, 2023
Przedmiot wniosku Uśrednione wynagrodzenie za godzinę pracy opiekunek społecznych w latach 2020, 2022, 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 154/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Objęcie działki: 95/4 obr. ewid. 0010 planem urządzenia lasu, uproszczonym planem urządzenia lasu lub planem zalesienia
Przedmiot wniosku Objęcie działki: 95/4 obr. ewid. 0010 planem urządzenia lasu, uproszczonym planem urządzenia lasu lub planem zalesienia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 153/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykaz wniosków i wydanych decyzji środowiskowych oraz wykaz wniosków i wydanych decyzji o warunków zabudowy planowanych inwestycji w farmy fotowoltaiczne
Przedmiot wniosku Wykaz wniosków i wydanych decyzji środowiskowych oraz wykaz wniosków i wydanych decyzji o warunków zabudowy planowanych inwestycji w farmy fotowoltaiczne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 152/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopie pism do Wójta Gminy Manowo, informacje dotyczące ulotki zobowiązującej mieszkańców Kretomina do składania deklaracji podatkowych
Przedmiot wniosku Kopie pism do Wójta Gminy Manowo, informacje dotyczące ulotki zobowiązującej mieszkańców Kretomina do składania deklaracji podatkowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 151/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Informacje dotyczące Młodzieżowej Rady Miasta
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące Młodzieżowej Rady Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 150/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Plan przebudowy ul. Chałubińskiego, zakup niskoemisyjnych autobusów, harmonogram: remontu ul. Monte Cassino, malowania oznakowania poziomego, udostępnienie ul. Kutrzeby i Batalionów Chłopskich
Przedmiot wniosku Plan przebudowy ul. Chałubińskiego, zakup niskoemisyjnych autobusów, harmonogram: remontu ul. Monte Cassino, malowania oznakowania poziomego, udostępnienie ul. Kutrzeby i Batalionów Chłopskich
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 149/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Objęcie działki: 95/4 obr. ewid. 0010 miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Przedmiot wniosku Objęcie działki: 95/4 obr. ewid. 0010 miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 148/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ustanowienie obszaru rewitalizacji dla terenu działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Przedmiot wniosku Ustanowienie obszaru rewitalizacji dla terenu działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 147/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Objęcie działki: 95/4 obr. ewid. 0010 formą ochrony zabytków, ochroną archeologiczną, wpisem do ewidencji zabytków
Przedmiot wniosku Objęcie działki: 95/4 obr. ewid. 0010 formą ochrony zabytków, ochroną archeologiczną, wpisem do ewidencji zabytków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 146/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dostęp do dróg publicznych, planowane inwestycje w stosunku do ulic w sąsiedztwie działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Przedmiot wniosku Dostęp do dróg publicznych, planowane inwestycje w stosunku do ulic w sąsiedztwie działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 145/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, o zgodzie na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, o pozwoleniu na budowę, rozbiórkę dot. działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Przedmiot wniosku Decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, o zgodzie na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, o pozwoleniu na budowę, rozbiórkę dot. działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 144/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Roszczenia restytucyjne/ reprywatyzacyjne/ o zwrot wywłaszczonej nieruchomości w stosunku do działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Przedmiot wniosku Roszczenia restytucyjne/ reprywatyzacyjne/ o zwrot wywłaszczonej nieruchomości w stosunku do działki: 95/4 obr. ewid. 0010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 143/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Audyt bezpieczeństwa informacji i systemów informatycznych (KRI) w 2023 r.
Przedmiot wniosku Audyt bezpieczeństwa informacji i systemów informatycznych (KRI) w 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Audytor Wewnętrzny
Data wpływu
Numer PP 142/2023
Status udzielono informacji