W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie

 

ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl

NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta
tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP

Adres do e-Doręczeń:
AE:PL-11793-91081-CUJHJ-10

 

Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Numery, powierzchnia oraz mapy ewidencyjne działek rolnych w obrębie 0019 przy ul. Tęczy i ul. Księżycowej, dokumenty dotyczące wywłaszczenia
Przedmiot wniosku Numery, powierzchnia oraz mapy ewidencyjne działek rolnych w obrębie 0019 przy ul. Tęczy i ul. Księżycowej, dokumenty dotyczące wywłaszczenia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 184/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwały Rady Miejskiej podejmowane w latach 2019 -2023 oraz zarządzenia Prezydenta Miasta wydawane w latach 2019-2023 dotyczące sposobu realizacji uprawnienia radnych wynikających z treści art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym
Przedmiot wniosku Uchwały Rady Miejskiej podejmowane w latach 2019 -2023 oraz zarządzenia Prezydenta Miasta wydawane w latach 2019-2023 dotyczące sposobu realizacji uprawnienia radnych wynikających z treści art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 183/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopie decyzji w sprawie rejestracji ciągników rolniczych importowanych z Ukrainy, Białorusi, Rosji i Turcji, nieposiadających homologacji, zezwolenia Dyrektora TDT, dodatkowych badań, wydanych od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2022 r.
Przedmiot wniosku Kopie decyzji w sprawie rejestracji ciągników rolniczych importowanych z Ukrainy, Białorusi, Rosji i Turcji, nieposiadających homologacji, zezwolenia Dyrektora TDT, dodatkowych badań, wydanych od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 182/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Treści oferty organizacji pozarządowych, które realizują w 2023 r., na terenie powiatu, zadania wskazane w ustawie o nieodpłatnej pomocy prawnej
Przedmiot wniosku Treści oferty organizacji pozarządowych, które realizują w 2023 r., na terenie powiatu, zadania wskazane w ustawie o nieodpłatnej pomocy prawnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 181/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące nakładania administracyjnych kar pieniężnych za uchybienia w zgłoszeniu zbycia lub nabycia pojazdu za lata 2020-2022
Przedmiot wniosku Dane dotyczące nakładania administracyjnych kar pieniężnych za uchybienia w zgłoszeniu zbycia lub nabycia pojazdu za lata 2020-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 180/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące infrastruktury miasta w zakresie powierzchni miejsc parkingowych, dróg, dróg rowerowych oraz kolei w mieście
Przedmiot wniosku Dane dotyczące infrastruktury miasta w zakresie powierzchni miejsc parkingowych, dróg, dróg rowerowych oraz kolei w mieście
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 179/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba złożonych i obowiązujących w powiecie oświadczeń, o których mowa w art. 27b ustawy Prawo łowieckie (oświadczenie o zakazie wykonywania polowania na nieruchomości)
Przedmiot wniosku Liczba złożonych i obowiązujących w powiecie oświadczeń, o których mowa w art. 27b ustawy Prawo łowieckie (oświadczenie o zakazie wykonywania polowania na nieruchomości)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 178/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Przedmiot wniosku Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 177/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz parku maszynowego używanego do realizacji zadań własnych gminy, plany zakupu pojazdów ciężarowych, autobusów, ciągników rolniczych, maszyn budowlanych w Urzędzie, jednostkach miejskich, spółkach komunalnych
Przedmiot wniosku Wykaz parku maszynowego używanego do realizacji zadań własnych gminy, plany zakupu pojazdów ciężarowych, autobusów, ciągników rolniczych, maszyn budowlanych w Urzędzie, jednostkach miejskich, spółkach komunalnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 176/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba pustostanów w zasobach budynków mieszkalnych na terenie Koszalina
Przedmiot wniosku Liczba pustostanów w zasobach budynków mieszkalnych na terenie Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 175/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skan wniosku o dofinansowanie, umowy o dofinansowanie oraz ostatniego zaakceptowanego wniosku o płatność dla projektów, które otrzymały dofinansowanie w naborze nr POWR.02.10.00-IP.02-00-003/19 pn. Wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń – II edycja
Przedmiot wniosku Skan wniosku o dofinansowanie, umowy o dofinansowanie oraz ostatniego zaakceptowanego wniosku o płatność dla projektów, które otrzymały dofinansowanie w naborze nr POWR.02.10.00-IP.02-00-003/19 pn. Wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń – II edycja
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 174/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Umowy lub zlecenia dotyczące bieżących, corocznych oraz 5-letnich przeglądów placów zabaw w 2023 r.
Przedmiot wniosku Umowy lub zlecenia dotyczące bieżących, corocznych oraz 5-letnich przeglądów placów zabaw w 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 173/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba osób przebywających na terenie miasta Koszalina, którym nadano status UKR od dnia wybuchu wojny w Ukrainie
Przedmiot wniosku Liczba osób przebywających na terenie miasta Koszalina, którym nadano status UKR od dnia wybuchu wojny w Ukrainie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 172/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenie na budowę dworca kolejowego w Koszalinie
Przedmiot wniosku Pozwolenie na budowę dworca kolejowego w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 171/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zgłoszenia do prokuratury w sprawie rażącego naruszenia prawa spowodowanego zaniechaniem lub zawinionym działaniem, w oparciu o art. 6 ustawy o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa
Przedmiot wniosku Zgłoszenia do prokuratury w sprawie rażącego naruszenia prawa spowodowanego zaniechaniem lub zawinionym działaniem, w oparciu o art. 6 ustawy o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Zespół Radców Prawnych
Data wpływu
Numer PP 170/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące inwestycji drogowych - drogi łączącej ul. BOWiD i ul. Władysława IV oraz drogi łaczącej ul. Słowiańską z ul. Szczecińską
Przedmiot wniosku Dane dotyczące inwestycji drogowych - drogi łączącej ul. BOWiD i ul. Władysława IV oraz drogi łaczącej ul. Słowiańską z ul. Szczecińską
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 169/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje dotyczące kopert dowodowych osób zmarłych
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące kopert dowodowych osób zmarłych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 168/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje dotyczące remontu ul. Chałubińskiego, wykaz dróg i ulic przeznaczonych do remontu, budowa targowiska
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące remontu ul. Chałubińskiego, wykaz dróg i ulic przeznaczonych do remontu, budowa targowiska
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 167/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Umowa oddania przez Gminę Miasto Koszalin nieruchomości przy ul. Mieszka I, działka nr 189/18, obr. ewid. 0009
Przedmiot wniosku Umowa oddania przez Gminę Miasto Koszalin nieruchomości przy ul. Mieszka I, działka nr 189/18, obr. ewid. 0009
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 166/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące Młodzieżowej Rady Gminy
Przedmiot wniosku Dane dotyczące Młodzieżowej Rady Gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 165/2023
Status udzielono informacji