W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Działki gruntu nabyte pod drogi gminne w drodze umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego oraz działki gruntu przejęte pod drogi publiczne
Przedmiot wniosku Działki gruntu nabyte pod drogi gminne w drodze umowy sprzedaży w formie aktu notarialnego oraz działki gruntu przejęte pod drogi publiczne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 45/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Straty w budżecie Miasta Koszalina po zmniejszeniu wpływów z PIT
Przedmiot wniosku Straty w budżecie Miasta Koszalina po zmniejszeniu wpływów z PIT
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 44/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane decyzje o ustaleniu warunków zabudowy dla nieruchomości przy ul. Żwirki i Wigury w Koszalinie
Przedmiot wniosku Wydane decyzje o ustaleniu warunków zabudowy dla nieruchomości przy ul. Żwirki i Wigury w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 43/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przypadki udzielenia zamówień publicznych na roboty budowlane z zastosowaniem ustawy prawo zamówień publicznych w procedurze krajowej w latach 2017-2021, przy realizacji których nastąpiła zmiana wynagrodzenia wykonawcy lub/i opóźnienie terminu
Przedmiot wniosku Przypadki udzielenia zamówień publicznych na roboty budowlane z zastosowaniem ustawy prawo zamówień publicznych w procedurze krajowej w latach 2017-2021, przy realizacji których nastąpiła zmiana wynagrodzenia wykonawcy lub/i opóźnienie terminu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 42/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Rozpatrzone na dzień 23 stycznia 2023 r. uwagi dotyczące projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Sarzyna
Przedmiot wniosku Rozpatrzone na dzień 23 stycznia 2023 r. uwagi dotyczące projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Sarzyna
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 41/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane do "Rankingu elektromobilności miast"
Przedmiot wniosku Dane do "Rankingu elektromobilności miast"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 40/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Informacja w sprawie terminu zakończenia remontu ul. Piłsudskiego na odcinku od ul. Traugutta do ulicy Sportowej
Przedmiot wniosku Informacja w sprawie terminu zakończenia remontu ul. Piłsudskiego na odcinku od ul. Traugutta do ulicy Sportowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 39/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Udostępnienie do wglądu dokumentacji adaptacji poddasza nieużytkowego na lokal mieszkalny przy ul. Piłsudskiego
Przedmiot wniosku Udostępnienie do wglądu dokumentacji adaptacji poddasza nieużytkowego na lokal mieszkalny przy ul. Piłsudskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 38/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zaplanowane w budżecie Miasta na rok 2023: na nowe inwestycje, środki na placówki oświatowe, złożone wnioski o dofinansowanie, zagospodarowanie w urządzenia małej architektury
Przedmiot wniosku Zaplanowane w budżecie Miasta na rok 2023: na nowe inwestycje, środki na placówki oświatowe, złożone wnioski o dofinansowanie, zagospodarowanie w urządzenia małej architektury
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 37/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o warunkach zabudowy dla działki nr 276/2, obr. 11 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Decyzje o warunkach zabudowy dla działki nr 276/2, obr. 11 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 36/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumentacja potwierdzająca zakończenie budowy i decyzja pozwalająca na użytkowanie budynku na działce nr 8/1, obręb 34 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Dokumentacja potwierdzająca zakończenie budowy i decyzja pozwalająca na użytkowanie budynku na działce nr 8/1, obręb 34 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 35/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumentacja potwierdzająca zakończenie budowy i decyzja pozwalająca na użytkowanie budynku na działce nr 210, obręb 31 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Dokumentacja potwierdzająca zakończenie budowy i decyzja pozwalająca na użytkowanie budynku na działce nr 210, obręb 31 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 34/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ponaglenie w sprawie nieudostępnienia informacji publicznej na wniosek złożony do Zarządu Dróg i Transportu
Przedmiot wniosku Ponaglenie w sprawie nieudostępnienia informacji publicznej na wniosek złożony do Zarządu Dróg i Transportu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 33/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane z Ewidencji Gruntów i Budynków
Przedmiot wniosku Dane z Ewidencji Gruntów i Budynków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 32/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zaplanowane w budżecie Miasta na rok 2023: na nowe inwestycje, środki na placówki oświatowe, złożone wnioski o dofinansowanie, zagospodarowanie w urządzenia małej architektury
Przedmiot wniosku Zaplanowane w budżecie Miasta na rok 2023: na nowe inwestycje, środki na placówki oświatowe, złożone wnioski o dofinansowanie, zagospodarowanie w urządzenia małej architektury
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 31/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Tytuł prawny osoby fizycznej do lokalu mieszkalnego na terenie Gminy Miasto Koszalin, naliczany z tego tytułu podatek
Przedmiot wniosku Tytuł prawny osoby fizycznej do lokalu mieszkalnego na terenie Gminy Miasto Koszalin, naliczany z tego tytułu podatek
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 30/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Treści postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub innych zapytań ofertowych prowadzonych poza ww. ustawą w sprawie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Koszalin w 2023 r.
Przedmiot wniosku Treści postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub innych zapytań ofertowych prowadzonych poza ww. ustawą w sprawie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Koszalin w 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 29/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumentowanie wyników głosowania w Koszalińskim Budżecie Obywatelskim, adresy głosujących na projekt nr 3 z Lubiatowa "Wykonanie nawierzchni na ulicy Oliwkowej i Migdałowej"
Przedmiot wniosku Dokumentowanie wyników głosowania w Koszalińskim Budżecie Obywatelskim, adresy głosujących na projekt nr 3 z Lubiatowa "Wykonanie nawierzchni na ulicy Oliwkowej i Migdałowej"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 28/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Plan zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin – Lubiatowo”
Przedmiot wniosku Plan zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin – Lubiatowo”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 27/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line: Podsumowanie preferencyjnej sprzedaży węgla przez gminy
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Podsumowanie preferencyjnej sprzedaży węgla przez gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 26/2023
Status udzielono informacji