W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Projekt zagospodarowania i rzut ostatniej kondygnacji budynku nr 3 na działce 16/18 obr. 0046, decyzja nr 73/2022 z 31.03.2022 r.
Przedmiot wniosku Projekt zagospodarowania i rzut ostatniej kondygnacji budynku nr 3 na działce 16/18 obr. 0046, decyzja nr 73/2022 z 31.03.2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 189/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopie decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji mieszkalnych wielorodzinnych oraz inwestycji hotelowych wydanych w latach 2019-2024
Przedmiot wniosku Kopie decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji mieszkalnych wielorodzinnych oraz inwestycji hotelowych wydanych w latach 2019-2024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 188/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Autorska koncepcja programowo-organizacyjna Muzeum w Koszalinie złożona w konkursie na dyrektora wynikająca z Zarządzenia Nr 117/414/19 i 145/526/19
Przedmiot wniosku Autorska koncepcja programowo-organizacyjna Muzeum w Koszalinie złożona w konkursie na dyrektora wynikająca z Zarządzenia Nr 117/414/19 i 145/526/19
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 187/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zatwierdzony wieloletni planu modernizacji i rozwoju urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych
Przedmiot wniosku Zatwierdzony wieloletni planu modernizacji i rozwoju urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 186/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz firm posiadających zezwolenie na wywóz nieczystości płynnych
Przedmiot wniosku Wykaz firm posiadających zezwolenie na wywóz nieczystości płynnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska
Data wpływu
Numer PP 185/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Mapa wektorowa Osiedla Tysiąclecia, mapa z zaznaczonymi budynkami i ulicami, kartograficzne przedstawienie małej architektury
Przedmiot wniosku Mapa wektorowa Osiedla Tysiąclecia, mapa z zaznaczonymi budynkami i ulicami, kartograficzne przedstawienie małej architektury
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 184/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz punktów nieodpłatnej pomocy prawnej z podaniem lokalizacji, godzin funkcjonowania, imion i nazwisk prawników
Przedmiot wniosku Wykaz punktów nieodpłatnej pomocy prawnej z podaniem lokalizacji, godzin funkcjonowania, imion i nazwisk prawników
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 183/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Udział procentowy środków własnych w całkowitych kosztach utrzymania edukacji (w tym placówek edukacyjnych)
Przedmiot wniosku Udział procentowy środków własnych w całkowitych kosztach utrzymania edukacji (w tym placówek edukacyjnych)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 182/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta on-line: Pomoc administracji samorządowej kobietom dotkniętym przemocą, w tym przemocą seksualną
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Pomoc administracji samorządowej kobietom dotkniętym przemocą, w tym przemocą seksualną
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 181/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wskazanie właściciela gruntu, podmiotu odpowiedzialnego za utrzymanie, stan nawierzchni oraz wyrządzone szkody w związku z niewłaściwym utrzymaniem stanu nawierzchni
Przedmiot wniosku Wskazanie właściciela gruntu, podmiotu odpowiedzialnego za utrzymanie, stan nawierzchni oraz wyrządzone szkody w związku z niewłaściwym utrzymaniem stanu nawierzchni
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 180/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Projekt budowlany budynku mieszkalnego dz. nr 236/8 obr. 0055 w Koszalinie przy ul. Cytrynowej
Przedmiot wniosku Projekt budowlany budynku mieszkalnego dz. nr 236/8 obr. 0055 w Koszalinie przy ul. Cytrynowej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 179/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba osób zatrudnionych z podziałem na wydziały na dzień 30.04.2024 i 19.09.2024, liczba urzędników zwolnionych, nowozatrudnionych, z przeniesienia, umów-zleceń, o dzieło oraz wszelkich umów na promocję Miasta od 01.05.2024
Przedmiot wniosku Liczba osób zatrudnionych z podziałem na wydziały na dzień 30.04.2024 i 19.09.2024, liczba urzędników zwolnionych, nowozatrudnionych, z przeniesienia, umów-zleceń, o dzieło oraz wszelkich umów na promocję Miasta od 01.05.2024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 178/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykonawcy zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.03.2024 do 31.08.2024
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.03.2024 do 31.08.2024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 177/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeznaczenie działki nr 96 w obr. ewid. 0027
Przedmiot wniosku Przeznaczenie działki nr 96 w obr. ewid. 0027
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 176/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Katalogi z 2015 r. lub oferty producentów tzw. małej architektury zawierających ławki parkowe
Przedmiot wniosku Katalogi z 2015 r. lub oferty producentów tzw. małej architektury zawierających ławki parkowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 175/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Adresy punktów posiadających zezwolenie na sprzedaż alkoholu kategorii A, B oraz C - do spożycia na miejscu (gastronomia) oraz poza miejscem sprzedaży (sklepy detaliczne)
Przedmiot wniosku Adresy punktów posiadających zezwolenie na sprzedaż alkoholu kategorii A, B oraz C - do spożycia na miejscu (gastronomia) oraz poza miejscem sprzedaży (sklepy detaliczne)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Działalności Gospodarczej
Data wpływu
Numer PP 174/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Umowy najmu gruntów pod infrastrukturę telekomunikacyjną
Przedmiot wniosku Umowy najmu gruntów pod infrastrukturę telekomunikacyjną
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 173/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Załączniki do Zarządzenia nr 117/414/19 Prezydenta Miasta Koszalina z dnia 30 lipca 2019 r. i do Zarządzenia nr 145/526/2019 z dnia 23 września 2019 r.
Przedmiot wniosku Załączniki do Zarządzenia nr 117/414/19 Prezydenta Miasta Koszalina z dnia 30 lipca 2019 r. i do Zarządzenia nr 145/526/2019 z dnia 23 września 2019 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 172/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba urodzeń dzieci z roczników 2020, 2021, 2022 i 2023
Przedmiot wniosku Liczba urodzeń dzieci z roczników 2020, 2021, 2022 i 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Urząd Stanu Cywilnego
Data wpływu
Numer PP 171/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Realizacja obowiązku ustawowego wynikającego z art. 8a ust 4 pkt 2 i 3 ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej w latach 2022 i 2023
Przedmiot wniosku Realizacja obowiązku ustawowego wynikającego z art. 8a ust 4 pkt 2 i 3 ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej w latach 2022 i 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 170/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba mieszkańców z podziałem na wiek, liczba gospodarstw domowych, spis ilościowy małej architektury na terenie Osiedla Tysiąclecia
Przedmiot wniosku Liczba mieszkańców z podziałem na wiek, liczba gospodarstw domowych, spis ilościowy małej architektury na terenie Osiedla Tysiąclecia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 169/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykonane w latach 2019-2024 oraz zaplanowane projekty modernizacji przestrzeni publicznej na terenie Osiedla Tysiąclecia
Przedmiot wniosku Wykonane w latach 2019-2024 oraz zaplanowane projekty modernizacji przestrzeni publicznej na terenie Osiedla Tysiąclecia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 168/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Elektroniczna kopia rejestru prac geodezyjnych w pliku XLS, CSV lub PDF
Przedmiot wniosku Elektroniczna kopia rejestru prac geodezyjnych w pliku XLS, CSV lub PDF
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 167/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Składniki majątku nabyte w następstwie włączenia w granice Koszalina miejscowości Kretomino oraz części miejscowości Stare Bielice
Przedmiot wniosku Składniki majątku nabyte w następstwie włączenia w granice Koszalina miejscowości Kretomino oraz części miejscowości Stare Bielice
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 166/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Przedmiot wniosku Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 165/2024
Status udzielono informacji