W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Nazwy programów i dostawców programów do prowadzenia PZGiK oraz bazBDOT500, EGiB, GESUT, wykaz umów z dostawcami, wpływy z opłat za wydawanie danych geodezyjnych w latach 2019-2023
Przedmiot wniosku Nazwy programów i dostawców programów do prowadzenia PZGiK oraz bazBDOT500, EGiB, GESUT, wykaz umów z dostawcami, wpływy z opłat za wydawanie danych geodezyjnych w latach 2019-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 139/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Udostępnienie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu na inwestycję polegającą na budowie przystanku kolejowego "Koszalin Politechnika" przy ulicy Kwiatkowskiego
Przedmiot wniosku Udostępnienie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu na inwestycję polegającą na budowie przystanku kolejowego "Koszalin Politechnika" przy ulicy Kwiatkowskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 138/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz adresów nieruchomości lokalowych należących do zasobu gminy
Przedmiot wniosku Wykaz adresów nieruchomości lokalowych należących do zasobu gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 137/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje dotyczące toru dla quadów na Wodnej Dolinie
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące toru dla quadów na Wodnej Dolinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 136/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Inwestycje drogowe związane z ul. Szczecińską
Przedmiot wniosku Inwestycje drogowe związane z ul. Szczecińską
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 135/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje dotyczące strefy płatnego parkowania
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące strefy płatnego parkowania
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 134/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Złożone lub otrzymane w okresie ostatnich 18 miesięcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub umów zawartych na podstawie przepisów Prawa zamówień publicznych
Przedmiot wniosku Złożone lub otrzymane w okresie ostatnich 18 miesięcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub umów zawartych na podstawie przepisów Prawa zamówień publicznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 133/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Usługi Inspektora Ochrony Danych, usługi obsługi informatycznej, planowanie strategiczne, koordynator ds. dostępności, Cyberbezpieczny samorząd, audyt KRI, realizacja dyrektywy o ochronie sygnalistów
Przedmiot wniosku Usługi Inspektora Ochrony Danych, usługi obsługi informatycznej, planowanie strategiczne, koordynator ds. dostępności, Cyberbezpieczny samorząd, audyt KRI, realizacja dyrektywy o ochronie sygnalistów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 132/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Powołanie Koszalińskiej Rady ds. Zwierząt
Przedmiot wniosku Powołanie Koszalińskiej Rady ds. Zwierząt
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 131/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skan pkt. 5 wniosku złożonego do projektu Cyberbezpieczny Samorząd w zakresie wydatków, zawarcie umowy o powierzeniu grantu, zrealizowane usługi w ramach grantu
Przedmiot wniosku Skan pkt. 5 wniosku złożonego do projektu Cyberbezpieczny Samorząd w zakresie wydatków, zawarcie umowy o powierzeniu grantu, zrealizowane usługi w ramach grantu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Informatyki
Data wpływu
Numer PP 130/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała ZM z 1992 dot. zbycia nieruchomości na rzecz Koszalińskiej Spółdzielni Ogrodniczo-Pszczelarskiej i RM z 1990 w sprawie podwyższenia opłat za zarząd, użytkowanie wieczyste gruntów
Przedmiot wniosku Uchwała ZM z 1992 dot. zbycia nieruchomości na rzecz Koszalińskiej Spółdzielni Ogrodniczo-Pszczelarskiej i RM z 1990 w sprawie podwyższenia opłat za zarząd, użytkowanie wieczyste gruntów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 129/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Przedmiot wniosku Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 128/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wgląd we wnioski i opinie dotyczące koncepcji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Lubiatowo w Koszalinie
Przedmiot wniosku Wgląd we wnioski i opinie dotyczące koncepcji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Lubiatowo w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 127/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Inwestycje drogowe: ul. Zwycięstwa, Stawisińskiego, Włoska, Zientarskiego, Szczecińska, Gdańska, od węzła S6 do ul. Sołeckiej
Przedmiot wniosku Inwestycje drogowe: ul. Zwycięstwa, Stawisińskiego, Włoska, Zientarskiego, Szczecińska, Gdańska, od węzła S6 do ul. Sołeckiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 126/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba kościołów na terenie Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Liczba kościołów na terenie Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 125/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Obowiązująca strategia rozwoju jst
Przedmiot wniosku Obowiązująca strategia rozwoju jst
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 124/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Licencje na przewóz osób taksówką na obszar obejmujący gminy sąsiadujące, zawarte porozumienia
Przedmiot wniosku Licencje na przewóz osób taksówką na obszar obejmujący gminy sąsiadujące, zawarte porozumienia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 123/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała ZM z 1996 dot. zmiany przeznaczenia pomieszczeń strychowych na mieszkania i RM z 1998 dot. zasad i trybu zaspokajania potrzeb mieszkaniowych
Przedmiot wniosku Uchwała ZM z 1996 dot. zmiany przeznaczenia pomieszczeń strychowych na mieszkania i RM z 1998 dot. zasad i trybu zaspokajania potrzeb mieszkaniowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 122/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Placówki przedszkolne prowadzące działalność w okresie wakacyjnym
Przedmiot wniosku Placówki przedszkolne prowadzące działalność w okresie wakacyjnym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 121/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Naprawa studzienek na ul. Kościuszki, kostki brukowej na rondzie, remont ul. Szczecińskiej, naprawa ul. Władysława IV
Przedmiot wniosku Naprawa studzienek na ul. Kościuszki, kostki brukowej na rondzie, remont ul. Szczecińskiej, naprawa ul. Władysława IV
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 120/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wniosek do planu ogólnego miasta złożony przez Zarząd ROD Centralny
Przedmiot wniosku Wniosek do planu ogólnego miasta złożony przez Zarząd ROD Centralny
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 119/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wydanie zgody na budowę kościoła Św. Marcina w Koszalinie przy ulicy Zwycięstwa
Przedmiot wniosku Wydanie zgody na budowę kościoła Św. Marcina w Koszalinie przy ulicy Zwycięstwa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 118/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Koszty zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych, selektywnie zebranych oraz bioodpadów
Przedmiot wniosku Koszty zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych, selektywnie zebranych oraz bioodpadów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 117/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba wybudowanych miejsc do przechowywania nawozów naturalnych w latach 2020 -2024
Przedmiot wniosku Liczba wybudowanych miejsc do przechowywania nawozów naturalnych w latach 2020 -2024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 116/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzje, postanowienia związane z prawem budowlanym, wydane od 2002 r.ws. budynku wielorodzinnego przy ul. Wenedów 15 ABCD
Przedmiot wniosku Decyzje, postanowienia związane z prawem budowlanym, wydane od 2002 r.ws. budynku wielorodzinnego przy ul. Wenedów 15 ABCD
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 115/2024
Status udzielono informacji