W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Dane kontaktowe do szpitali na terenie powiatu
Przedmiot wniosku Dane kontaktowe do szpitali na terenie powiatu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 228/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: Współpraca miast z innymi podmiotami, jakości działań instytucji publicznych na poziomie lokalnym
Przedmiot wniosku Ankieta: Współpraca miast z innymi podmiotami, jakości działań instytucji publicznych na poziomie lokalnym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 227/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Udostępnienie informacji ilościowych w zakresie bazy danych EGiB
Przedmiot wniosku Udostępnienie informacji ilościowych w zakresie bazy danych EGiB
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 226/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba prawidłowo złożonych petycji w Koszalinie otrzymanych w poszczególnych latach od 2020 do 2022 roku oraz liczbę petycji nierozpatrzonych
Przedmiot wniosku Liczba prawidłowo złożonych petycji w Koszalinie otrzymanych w poszczególnych latach od 2020 do 2022 roku oraz liczbę petycji nierozpatrzonych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 225/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane w latach 2010-2023 decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego dla farm fotowoltaicznych, magazynów energii oraz procedowane wnioski
Przedmiot wniosku Wydane w latach 2010-2023 decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego dla farm fotowoltaicznych, magazynów energii oraz procedowane wnioski
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 224/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wgląd w projekt budowlany na działce przy ul. Racławickiej w zakresie rysunku projektu zagospodarowania działki oraz elewacji budynku
Przedmiot wniosku Wgląd w projekt budowlany na działce przy ul. Racławickiej w zakresie rysunku projektu zagospodarowania działki oraz elewacji budynku
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 223/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Aktualne programy wsparcia dla osób potrzebujących pomocy społecznej w mieście
Przedmiot wniosku Aktualne programy wsparcia dla osób potrzebujących pomocy społecznej w mieście
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 222/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ekspertyzy, opinie, wyceny, analizy itd. dotyczące podatków lokalnych, które zamawiała gmina w latach 2018-2023
Przedmiot wniosku Ekspertyzy, opinie, wyceny, analizy itd. dotyczące podatków lokalnych, które zamawiała gmina w latach 2018-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 221/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Strategia rozwoju, rozwój miasta wobec młodych ludzi, działania promocyjne, działania cyfrowe i koszty
Przedmiot wniosku Strategia rozwoju, rozwój miasta wobec młodych ludzi, działania promocyjne, działania cyfrowe i koszty
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 220/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Formy i wielkość wsparcia z budżetu Miasta Związku Ukraińców w Polsce w poszczególnych latach od 2017 r.
Przedmiot wniosku Formy i wielkość wsparcia z budżetu Miasta Związku Ukraińców w Polsce w poszczególnych latach od 2017 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 219/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Formy i wielkość wsparcia uchodźców z Ukrainy w roku 2022 i 2023
Przedmiot wniosku Formy i wielkość wsparcia uchodźców z Ukrainy w roku 2022 i 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 218/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wgląd w dokumentację projektową, rzuty oraz przekroje budynku zlokalizowanego na działce 16/2 obr 0046 przy styku z działką 16/11
Przedmiot wniosku Wgląd w dokumentację projektową, rzuty oraz przekroje budynku zlokalizowanego na działce 16/2 obr 0046 przy styku z działką 16/11
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 217/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt
Przedmiot wniosku Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 216/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Informacje dotyczące umowy najmu lokalu użytkowego przy ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 14
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące umowy najmu lokalu użytkowego przy ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 14
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 215/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane od października 2018 r. decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla elektrowni fotowoltaicznych i wiatrowych oraz dla rozbudowy sieci elektroenergetycznej i towarzyszącej infrastruktury technicznej
Przedmiot wniosku Wydane od października 2018 r. decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla elektrowni fotowoltaicznych i wiatrowych oraz dla rozbudowy sieci elektroenergetycznej i towarzyszącej infrastruktury technicznej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 214/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące oficjalnej strony miasta na portalu społecznościowym www.facebook.com
Przedmiot wniosku Dane dotyczące oficjalnej strony miasta na portalu społecznościowym www.facebook.com
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 213/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Plan przebudowy ul. Chałubińskiego, informacje dotyczące przebudowy ulic w Koszalinie m.in. Chałubińskiego, Włoskiej, Szczecińskiej
Przedmiot wniosku Plan przebudowy ul. Chałubińskiego, informacje dotyczące przebudowy ulic w Koszalinie m.in. Chałubińskiego, Włoskiej, Szczecińskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 212/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pozwolenia wodnoprawne dla oczyszczalni w Jamnie
Przedmiot wniosku Pozwolenia wodnoprawne dla oczyszczalni w Jamnie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 211/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przepisy prawa miejscowego wymagające stosowanie w odniesieniu do taksówek dodatkowych oznaczeń lub dodatkowego wyposażenia technicznego
Przedmiot wniosku Przepisy prawa miejscowego wymagające stosowanie w odniesieniu do taksówek dodatkowych oznaczeń lub dodatkowego wyposażenia technicznego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 210/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Monitorowanie przebiegu postępowań upadłościowych prowadzonych wobec osób fizycznych i podmiotów gospodarczych, proces planowania zakupów
Przedmiot wniosku Monitorowanie przebiegu postępowań upadłościowych prowadzonych wobec osób fizycznych i podmiotów gospodarczych, proces planowania zakupów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 209/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do działki nr 9/235 obr. 0012 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do działki nr 9/235 obr. 0012 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 208/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zaświadczenia o wydaniu jakichkolwiek decyzji i zarządzeń dotyczących działki 142/1 w Kretominie
Przedmiot wniosku Zaświadczenia o wydaniu jakichkolwiek decyzji i zarządzeń dotyczących działki 142/1 w Kretominie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 207/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Złożone wnioski oraz wydane decyzje o warunkach zabudowy dla działki 227/31 przy ul. Granicznej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Złożone wnioski oraz wydane decyzje o warunkach zabudowy dla działki 227/31 przy ul. Granicznej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 206/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Realizacja działania z zakresu edukacji prawnej oraz promocji, wskazanego w ofercie organizacji, która wygrała w 2023 r. konkurs na prowadzenia punktu NPP
Przedmiot wniosku Realizacja działania z zakresu edukacji prawnej oraz promocji, wskazanego w ofercie organizacji, która wygrała w 2023 r. konkurs na prowadzenia punktu NPP
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 205/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia) stacji bazowych na budynku kościoła św. Wojciecha i budynku PRO-WAM Sp. z o.o. przy ul. Zwycięstwa 278, kopie wydanych decyzji
Przedmiot wniosku Wydane pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia) stacji bazowych na budynku kościoła św. Wojciecha i budynku PRO-WAM Sp. z o.o. przy ul. Zwycięstwa 278, kopie wydanych decyzji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 204/2023
Status udzielono informacji