W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Informacje i pozolenia dotyczące myjni samochodowej mechanicznej dla samochodów ciężarowych oraz myjni samochodowej bezdotykowej na działce nr 18 obręb 0004
Przedmiot wniosku Informacje i pozolenia dotyczące myjni samochodowej mechanicznej dla samochodów ciężarowych oraz myjni samochodowej bezdotykowej na działce nr 18 obręb 0004
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 190/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: Wykorzystanie mediów społecznościowych przez gminy
Przedmiot wniosku Ankieta: Wykorzystanie mediów społecznościowych przez gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 189/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Treść uzgodnień lub ich odmowy dotyczących wyłożonego do publicznego wglądu planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin-Lubiatowo"
Przedmiot wniosku Treść uzgodnień lub ich odmowy dotyczących wyłożonego do publicznego wglądu planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin-Lubiatowo"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 188/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pozwolenie na budowę oraz projekt, budowanej na działce nr 18 obr. 4, myjni samochodowej dla samochodów ciężarowych
Przedmiot wniosku Pozwolenie na budowę oraz projekt, budowanej na działce nr 18 obr. 4, myjni samochodowej dla samochodów ciężarowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 187/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Środki ulokowane na rachunkach bankowych w bankach mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w roku 2022, okres lokaty, kwota, oprocentowanie
Przedmiot wniosku Środki ulokowane na rachunkach bankowych w bankach mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w roku 2022, okres lokaty, kwota, oprocentowanie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Księgowości
Data wpływu
Numer PP 186/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.03.2023 do 31.08.2
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.03.2023 do 31.08.2
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 185/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Numery, powierzchnia oraz mapy ewidencyjne działek rolnych w obrębie 0019 przy ul. Tęczy i ul. Księżycowej, dokumenty dotyczące wywłaszczenia
Przedmiot wniosku Numery, powierzchnia oraz mapy ewidencyjne działek rolnych w obrębie 0019 przy ul. Tęczy i ul. Księżycowej, dokumenty dotyczące wywłaszczenia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 184/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwały Rady Miejskiej podejmowane w latach 2019 -2023 oraz zarządzenia Prezydenta Miasta wydawane w latach 2019-2023 dotyczące sposobu realizacji uprawnienia radnych wynikających z treści art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym
Przedmiot wniosku Uchwały Rady Miejskiej podejmowane w latach 2019 -2023 oraz zarządzenia Prezydenta Miasta wydawane w latach 2019-2023 dotyczące sposobu realizacji uprawnienia radnych wynikających z treści art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 183/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopie decyzji w sprawie rejestracji ciągników rolniczych importowanych z Ukrainy, Białorusi, Rosji i Turcji, nieposiadających homologacji, zezwolenia Dyrektora TDT, dodatkowych badań, wydanych od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2022 r.
Przedmiot wniosku Kopie decyzji w sprawie rejestracji ciągników rolniczych importowanych z Ukrainy, Białorusi, Rosji i Turcji, nieposiadających homologacji, zezwolenia Dyrektora TDT, dodatkowych badań, wydanych od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 182/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Treści oferty organizacji pozarządowych, które realizują w 2023 r., na terenie powiatu, zadania wskazane w ustawie o nieodpłatnej pomocy prawnej
Przedmiot wniosku Treści oferty organizacji pozarządowych, które realizują w 2023 r., na terenie powiatu, zadania wskazane w ustawie o nieodpłatnej pomocy prawnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 181/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące nakładania administracyjnych kar pieniężnych za uchybienia w zgłoszeniu zbycia lub nabycia pojazdu za lata 2020-2022
Przedmiot wniosku Dane dotyczące nakładania administracyjnych kar pieniężnych za uchybienia w zgłoszeniu zbycia lub nabycia pojazdu za lata 2020-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 180/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące infrastruktury miasta w zakresie powierzchni miejsc parkingowych, dróg, dróg rowerowych oraz kolei w mieście
Przedmiot wniosku Dane dotyczące infrastruktury miasta w zakresie powierzchni miejsc parkingowych, dróg, dróg rowerowych oraz kolei w mieście
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 179/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba złożonych i obowiązujących w powiecie oświadczeń, o których mowa w art. 27b ustawy Prawo łowieckie (oświadczenie o zakazie wykonywania polowania na nieruchomości)
Przedmiot wniosku Liczba złożonych i obowiązujących w powiecie oświadczeń, o których mowa w art. 27b ustawy Prawo łowieckie (oświadczenie o zakazie wykonywania polowania na nieruchomości)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 178/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Przedmiot wniosku Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 177/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykaz parku maszynowego używanego do realizacji zadań własnych gminy, plany zakupu pojazdów ciężarowych, autobusów, ciągników rolniczych, maszyn budowlanych w Urzędzie, jednostkach miejskich, spółkach komunalnych
Przedmiot wniosku Wykaz parku maszynowego używanego do realizacji zadań własnych gminy, plany zakupu pojazdów ciężarowych, autobusów, ciągników rolniczych, maszyn budowlanych w Urzędzie, jednostkach miejskich, spółkach komunalnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 176/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba pustostanów w zasobach budynków mieszkalnych na terenie Koszalina
Przedmiot wniosku Liczba pustostanów w zasobach budynków mieszkalnych na terenie Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 175/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Skan wniosku o dofinansowanie, umowy o dofinansowanie oraz ostatniego zaakceptowanego wniosku o płatność dla projektów, które otrzymały dofinansowanie w naborze nr POWR.02.10.00-IP.02-00-003/19 pn. Wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń – II edycja
Przedmiot wniosku Skan wniosku o dofinansowanie, umowy o dofinansowanie oraz ostatniego zaakceptowanego wniosku o płatność dla projektów, które otrzymały dofinansowanie w naborze nr POWR.02.10.00-IP.02-00-003/19 pn. Wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń – II edycja
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 174/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Umowy lub zlecenia dotyczące bieżących, corocznych oraz 5-letnich przeglądów placów zabaw w 2023 r.
Przedmiot wniosku Umowy lub zlecenia dotyczące bieżących, corocznych oraz 5-letnich przeglądów placów zabaw w 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 173/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba osób przebywających na terenie miasta Koszalina, którym nadano status UKR od dnia wybuchu wojny w Ukrainie
Przedmiot wniosku Liczba osób przebywających na terenie miasta Koszalina, którym nadano status UKR od dnia wybuchu wojny w Ukrainie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 172/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pozwolenie na budowę dworca kolejowego w Koszalinie
Przedmiot wniosku Pozwolenie na budowę dworca kolejowego w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 171/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zgłoszenia do prokuratury w sprawie rażącego naruszenia prawa spowodowanego zaniechaniem lub zawinionym działaniem, w oparciu o art. 6 ustawy o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa
Przedmiot wniosku Zgłoszenia do prokuratury w sprawie rażącego naruszenia prawa spowodowanego zaniechaniem lub zawinionym działaniem, w oparciu o art. 6 ustawy o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Zespół Radców Prawnych
Data wpływu
Numer PP 170/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące inwestycji drogowych - drogi łączącej ul. BOWiD i ul. Władysława IV oraz drogi łaczącej ul. Słowiańską z ul. Szczecińską
Przedmiot wniosku Dane dotyczące inwestycji drogowych - drogi łączącej ul. BOWiD i ul. Władysława IV oraz drogi łaczącej ul. Słowiańską z ul. Szczecińską
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 169/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Informacje dotyczące kopert dowodowych osób zmarłych
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące kopert dowodowych osób zmarłych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 168/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Informacje dotyczące remontu ul. Chałubińskiego, wykaz dróg i ulic przeznaczonych do remontu, budowa targowiska
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące remontu ul. Chałubińskiego, wykaz dróg i ulic przeznaczonych do remontu, budowa targowiska
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 167/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Umowa oddania przez Gminę Miasto Koszalin nieruchomości przy ul. Mieszka I, działka nr 189/18, obr. ewid. 0009
Przedmiot wniosku Umowa oddania przez Gminę Miasto Koszalin nieruchomości przy ul. Mieszka I, działka nr 189/18, obr. ewid. 0009
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 166/2023
Status udzielono informacji