W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Zapytania od rzeczoznawców majątkowych dotyczące udostępnienia danych o transakcjach wolnorynkowych z okresu kwiecień 2004 – kwiecień 2006, odnoszących się do nieruchomości, na których znajdują się hotele
Przedmiot wniosku Zapytania od rzeczoznawców majątkowych dotyczące udostępnienia danych o transakcjach wolnorynkowych z okresu kwiecień 2004 – kwiecień 2006, odnoszących się do nieruchomości, na których znajdują się hotele
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 62/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: "Zrównoważony rozwój miast w Polsce - od teorii do praktyki" - dane za okres 2019-2021
Przedmiot wniosku Ankieta: "Zrównoważony rozwój miast w Polsce - od teorii do praktyki" - dane za okres 2019-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 61/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wysokość zaplanowanych środków finansowych na realizację diagnozy cyberbezpieczeństwa i szkoleń we złożonym przez Gminę wniosku w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Przedmiot wniosku Wysokość zaplanowanych środków finansowych na realizację diagnozy cyberbezpieczeństwa i szkoleń we złożonym przez Gminę wniosku w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Informatyki
Data wpływu
Numer PP 60/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykaz zgłoszeń robót budowlanych oraz wydanych decyzji o pozwoleniu na budowę dla Inwestora przy ul. Spółdzielczej w latach 1996-2002
Przedmiot wniosku Wykaz zgłoszeń robót budowlanych oraz wydanych decyzji o pozwoleniu na budowę dla Inwestora przy ul. Spółdzielczej w latach 1996-2002
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 59/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Treść Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Przedmiot wniosku Treść Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 58/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje środowiskowe dotyczące inwestycji „Rozbiórki i budowy wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie” oraz „Budowy drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu oraz Sanktuarium Maryjnego na Górze Chełmskiej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Decyzje środowiskowe dotyczące inwestycji „Rozbiórki i budowy wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie” oraz „Budowy drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu oraz Sanktuarium Maryjnego na Górze Chełmskiej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 57/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zobowiązanie właścicieli działek do określenia wpływu kumulowania się oddziaływań inwestycji w postępowaniu o udzielenie pozwolenia na budowę dla działki przy ul. Hallera oraz dla innych działek, na których planowana była zabudowa mieszkalna wielorodzinna
Przedmiot wniosku Zobowiązanie właścicieli działek do określenia wpływu kumulowania się oddziaływań inwestycji w postępowaniu o udzielenie pozwolenia na budowę dla działki przy ul. Hallera oraz dla innych działek, na których planowana była zabudowa mieszkalna wielorodzinna
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 56/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line: Komunikowanie samorządowe
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Komunikowanie samorządowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 55/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o wywłaszczeniu wydane przez Prezydenta Miasta w latach 2010-2020
Przedmiot wniosku Decyzje o wywłaszczeniu wydane przez Prezydenta Miasta w latach 2010-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 54/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wizualizacja budowanego wiaduktu przy ul. Monte Cassino
Przedmiot wniosku Wizualizacja budowanego wiaduktu przy ul. Monte Cassino
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 53/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Udział Miasta w gospodarce leśnej prowadzonej przez Lasy Państwowe
Przedmiot wniosku Udział Miasta w gospodarce leśnej prowadzonej przez Lasy Państwowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 52/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Poświadczone za zgodność kopie decyzji nr 52/2006, 23/2008, 30/2016 wraz z załącznikami graficznymi dla działek 48/2 i 48/3 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Poświadczone za zgodność kopie decyzji nr 52/2006, 23/2008, 30/2016 wraz z załącznikami graficznymi dla działek 48/2 i 48/3 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 51/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Środki z budżetu Miasta przekazane dla klubu piłki ręcznej kobiet Młyny Stoisław Koszalin w poszczególnych latach w okresie 2011-2021, oceny efektywności działań promocyjnych, wymierne korzyści dla Miasta
Przedmiot wniosku Środki z budżetu Miasta przekazane dla klubu piłki ręcznej kobiet Młyny Stoisław Koszalin w poszczególnych latach w okresie 2011-2021, oceny efektywności działań promocyjnych, wymierne korzyści dla Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 50/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumenty związane z powstaniem przystanku autobusowego przy ul. Seminaryjnej 2, dokumenty dotyczące udostępniania prywatnego terenu dla autobusów miejskich oraz pasażerów komunikacji miejskiej
Przedmiot wniosku Dokumenty związane z powstaniem przystanku autobusowego przy ul. Seminaryjnej 2, dokumenty dotyczące udostępniania prywatnego terenu dla autobusów miejskich oraz pasażerów komunikacji miejskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 49/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Środki przekazane radom osiedli w latach 2020-2021, zasady przyznawania środków osiedlom, cele wydatkowania, diety radnych osiedli
Przedmiot wniosku Środki przekazane radom osiedli w latach 2020-2021, zasady przyznawania środków osiedlom, cele wydatkowania, diety radnych osiedli
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Rady Miejskiej
Data wpływu
Numer PP 48/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Podmiot, z którym podpisano umowę na prowadzenie schroniska dla zwierząt, współpraca z fundacjami
Przedmiot wniosku Podmiot, z którym podpisano umowę na prowadzenie schroniska dla zwierząt, współpraca z fundacjami
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 47/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Poniesione przez Urząd wydatki na zakup środków do dezynfekcji w czasie pandemii COVID-19, od 1 marca 2020 r. do 15 lutego 2022 r.
Przedmiot wniosku Poniesione przez Urząd wydatki na zakup środków do dezynfekcji w czasie pandemii COVID-19, od 1 marca 2020 r. do 15 lutego 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 46/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Budowa drogi gminnej od ulicy Słupskiej do stadionu na Górze Chełmskiej wraz z zatokami parkingowymi, upoważnienie udzielone osobie podpisującej
Przedmiot wniosku Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Budowa drogi gminnej od ulicy Słupskiej do stadionu na Górze Chełmskiej wraz z zatokami parkingowymi, upoważnienie udzielone osobie podpisującej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 45/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Umowy w sprawie udzielenia doraźnych zleceń wyłapywania bezdomnych zwierząt, zapewniania opieki bezdomnym zwierzętom, koszt realizacji zadania w 2021 r.
Przedmiot wniosku Umowy w sprawie udzielenia doraźnych zleceń wyłapywania bezdomnych zwierząt, zapewniania opieki bezdomnym zwierzętom, koszt realizacji zadania w 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 44/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Procedury tworzenia aktów prawa miejscowego, aktów prawa wewnętrznego
Przedmiot wniosku Procedury tworzenia aktów prawa miejscowego, aktów prawa wewnętrznego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 43/2022
Status udzielono informacji