W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Kontrola wewnętrzna w Urzędzie Miejskim

XML
Przedmiot wniosku: Bezpieczeństwo ludności cywilnej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Bezpieczeństwo ludności cywilnej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data wpływu
Numer PP 114/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba wniosków o podział nieruchomości na podstawie art. 95 pkt 7 ustawy o gospodarce nieruchomościami w latach 2020-2021, skany decyzji, skany rozstrzygnięć odwoławczych
Przedmiot wniosku Liczba wniosków o podział nieruchomości na podstawie art. 95 pkt 7 ustawy o gospodarce nieruchomościami w latach 2020-2021, skany decyzji, skany rozstrzygnięć odwoławczych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 113/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba zatrudnionych urzędników, koszt zatrudnienia, komórka weryfikująca potrzebę i przydatność zatrudnienia, analizy ekonomiczne podejmowanych inwestycji
Przedmiot wniosku Liczba zatrudnionych urzędników, koszt zatrudnienia, komórka weryfikująca potrzebę i przydatność zatrudnienia, analizy ekonomiczne podejmowanych inwestycji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 112/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przeznaczenie działki nr 60/3 obr. ewid. 0048 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Przedmiot wniosku Przeznaczenie działki nr 60/3 obr. ewid. 0048 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 111/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Umowa obowiązująca w 2021 r., zawarta na sterylizację i kastrację zwierząt właścicielskich oraz bezdomnych z terenu Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Umowa obowiązująca w 2021 r., zawarta na sterylizację i kastrację zwierząt właścicielskich oraz bezdomnych z terenu Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 110/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Minimalna i średnia wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto i netto urzędników zatrudnionych w 2021 r. na poszczególnych stanowiskach tj. referent, podinspektor, inspektor, dyrektorzy poszczególnych wydziałów oraz biur, fundusz nagród dla ww. stanowisk
Przedmiot wniosku Minimalna i średnia wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto i netto urzędników zatrudnionych w 2021 r. na poszczególnych stanowiskach tj. referent, podinspektor, inspektor, dyrektorzy poszczególnych wydziałów oraz biur, fundusz nagród dla ww. stanowisk
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 109/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ulice, przy których nie ma zbudowanego zbiorczego systemu odbioru i oczyszczania ścieków, liczba kontroli u właścicieli nieruchomości niepodłączonych do systemu, wyniki kontroli opróżniania szamb
Przedmiot wniosku Ulice, przy których nie ma zbudowanego zbiorczego systemu odbioru i oczyszczania ścieków, liczba kontroli u właścicieli nieruchomości niepodłączonych do systemu, wyniki kontroli opróżniania szamb
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 108/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wysokość podwyżek od początku kadencji samorządu, tj. od 22.10.2018 r.: usług komunalnych, ogrzewania, gospodarowania odpadami, biletów parkingowych, biletów MZK, stawek za wodę i odbiór ścieków
Przedmiot wniosku Wysokość podwyżek od początku kadencji samorządu, tj. od 22.10.2018 r.: usług komunalnych, ogrzewania, gospodarowania odpadami, biletów parkingowych, biletów MZK, stawek za wodę i odbiór ścieków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 107/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Protokół z kontroli przeprowadzonej w Oddziale Skrzat Żłobka Miejskiego w Koszalinie w terminie od 17 do 21 grudnia 2021 r.
Przedmiot wniosku Protokół z kontroli przeprowadzonej w Oddziale Skrzat Żłobka Miejskiego w Koszalinie w terminie od 17 do 21 grudnia 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 106/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba wyciętych drzew oraz nowych zasadzonych w Koszalinie w ostatnich 5 latach, z rozbiciem na poszczególne lata i wiek wyciętych drzew
Przedmiot wniosku Liczba wyciętych drzew oraz nowych zasadzonych w Koszalinie w ostatnich 5 latach, z rozbiciem na poszczególne lata i wiek wyciętych drzew
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 105/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia budowa drogi gminnej od ulicy Słupskiej do Stadionu na Górze Chełmskiejwraz z zatokami parkingowymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie Góry Chełmskiej – trasy pieszo – rowerowej”
Przedmiot wniosku Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia budowa drogi gminnej od ulicy Słupskiej do Stadionu na Górze Chełmskiejwraz z zatokami parkingowymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie Góry Chełmskiej – trasy pieszo – rowerowej”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 104/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba wydanych decyzjio warunkach zabudowy terenu i decyzji o pozwoleniu na budowę, czas trwania postępowań administracyjnych, stopień pokrycia miasta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Przedmiot wniosku Liczba wydanych decyzjio warunkach zabudowy terenu i decyzji o pozwoleniu na budowę, czas trwania postępowań administracyjnych, stopień pokrycia miasta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 103/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopia metryczki subwencji oświatowej w 2021 r. oraz kopia planu finansowego dla Niepublicznego Punktu Przedszkolnego "Zaczarowany Pałacyk"
Przedmiot wniosku Kopia metryczki subwencji oświatowej w 2021 r. oraz kopia planu finansowego dla Niepublicznego Punktu Przedszkolnego "Zaczarowany Pałacyk"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 102/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Miesięczne wynagrodzenie Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza i Skarbnika przed i po wejściu w życie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r.
Przedmiot wniosku Miesięczne wynagrodzenie Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza i Skarbnika przed i po wejściu w życie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 101/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wgląd do projektu drogi dojazdowej na działce nr 109/5 w obr. ewid. 52 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Wgląd do projektu drogi dojazdowej na działce nr 109/5 w obr. ewid. 52 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 100/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące prowadzonych przez Gminę Miasto Koszalin szkół w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r.
Przedmiot wniosku Dane dotyczące prowadzonych przez Gminę Miasto Koszalin szkół w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 99/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dostosowanie w terminie do 31 grudnia 2022 r. bazy BDOT500 do przepisów rozporządzenia w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej
Przedmiot wniosku Dostosowanie w terminie do 31 grudnia 2022 r. bazy BDOT500 do przepisów rozporządzenia w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria pierwsza kategoria
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 98/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zalewanie drogi publicznej przez wody deszczowe
Przedmiot wniosku Zalewanie drogi publicznej przez wody deszczowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 97/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Plan Zarządzania Kryzysowego Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Plan Zarządzania Kryzysowego Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data wpływu
Numer PP 96/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przyczyny nieustalenia opłaty adiacenckiej dla właścicieli działek przy ul. Żytniej, uchwały Rady Miejskiej w Koszalinie w sprawie nadania nazwy ul. Żytniej oraz kategorii drogi publicznej gminnej
Przedmiot wniosku Przyczyny nieustalenia opłaty adiacenckiej dla właścicieli działek przy ul. Żytniej, uchwały Rady Miejskiej w Koszalinie w sprawie nadania nazwy ul. Żytniej oraz kategorii drogi publicznej gminnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 95/2022
Status udzielono informacji