W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Prace projektowe przebudowy ul. Chałubińskiego, zakończenie budowy i oddanie do użytku wiaduktu w ciągu al. Monte Cassino, ulic prowadzących do wiaduktu i przebiegających pod wiaduktem
Przedmiot wniosku Prace projektowe przebudowy ul. Chałubińskiego, zakończenie budowy i oddanie do użytku wiaduktu w ciągu al. Monte Cassino, ulic prowadzących do wiaduktu i przebiegających pod wiaduktem
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 98/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wysokość zadłużenia Miasta Koszalina w latach 2018-2023
Przedmiot wniosku Wysokość zadłużenia Miasta Koszalina w latach 2018-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 97/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line: Mediacje w postępowaniach administracyjnych
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Mediacje w postępowaniach administracyjnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 96/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Działania podjęte wobec miejskiej jednostki organizacyjnej: Zarządu Budynków Mieszkalnych
Przedmiot wniosku Działania podjęte wobec miejskiej jednostki organizacyjnej: Zarządu Budynków Mieszkalnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 95/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego oraz miejskie jednostki organizacyjne zajmujące się realizacją jednocześnie zadań gminy jak i powiatu, zajmujące się realizacją wyłącznie zadań gminnych lub wyłącznie zadań powiatowych
Przedmiot wniosku Komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego oraz miejskie jednostki organizacyjne zajmujące się realizacją jednocześnie zadań gminy jak i powiatu, zajmujące się realizacją wyłącznie zadań gminnych lub wyłącznie zadań powiatowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 94/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Koszty funkcjonowania Urzędu w 2022 r.
Przedmiot wniosku Koszty funkcjonowania Urzędu w 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 93/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Załącznik do Regulaminu pracy dot. dyskryminacji i mobbingu, zarządzenia nr 135/18 i 32/20
Przedmiot wniosku Załącznik do Regulaminu pracy dot. dyskryminacji i mobbingu, zarządzenia nr 135/18 i 32/20
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 92/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ścieżki rowerowe na terenie Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Ścieżki rowerowe na terenie Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 91/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 90/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydatkowane środki finansowe w 2022 r. na bieżące utrzymanie dróg, obejmujące: naprawę jezdni, chodników, elementów bezpieczeństwa ruchu, oznakowania, bez zimowego utrzymania dróg
Przedmiot wniosku Wydatkowane środki finansowe w 2022 r. na bieżące utrzymanie dróg, obejmujące: naprawę jezdni, chodników, elementów bezpieczeństwa ruchu, oznakowania, bez zimowego utrzymania dróg
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 89/2023
Status udzielono informacji