W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące dochodów w latach 2018-2022
Przedmiot wniosku Dane dotyczące dochodów w latach 2018-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 193/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące kosztów i wydatków w latach 2018-2022
Przedmiot wniosku Dane dotyczące kosztów i wydatków w latach 2018-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 192/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Czynności kontrolne w Muzeum w Koszalinie pod kątem nadzoru nad zbiorami, ich ewidencjonowaniem oraz nad majątkiem Muzeum
Przedmiot wniosku Czynności kontrolne w Muzeum w Koszalinie pod kątem nadzoru nad zbiorami, ich ewidencjonowaniem oraz nad majątkiem Muzeum
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 191/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje i pozolenia dotyczące myjni samochodowej mechanicznej dla samochodów ciężarowych oraz myjni samochodowej bezdotykowej na działce nr 18 obręb 0004
Przedmiot wniosku Informacje i pozolenia dotyczące myjni samochodowej mechanicznej dla samochodów ciężarowych oraz myjni samochodowej bezdotykowej na działce nr 18 obręb 0004
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 190/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Wykorzystanie mediów społecznościowych przez gminy
Przedmiot wniosku Ankieta: Wykorzystanie mediów społecznościowych przez gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 189/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Treść uzgodnień lub ich odmowy dotyczących wyłożonego do publicznego wglądu planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin-Lubiatowo"
Przedmiot wniosku Treść uzgodnień lub ich odmowy dotyczących wyłożonego do publicznego wglądu planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin-Lubiatowo"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 188/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenie na budowę oraz projekt, budowanej na działce nr 18 obr. 4, myjni samochodowej dla samochodów ciężarowych
Przedmiot wniosku Pozwolenie na budowę oraz projekt, budowanej na działce nr 18 obr. 4, myjni samochodowej dla samochodów ciężarowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 187/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Środki ulokowane na rachunkach bankowych w bankach mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w roku 2022, okres lokaty, kwota, oprocentowanie
Przedmiot wniosku Środki ulokowane na rachunkach bankowych w bankach mających siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w roku 2022, okres lokaty, kwota, oprocentowanie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Księgowości
Data wpływu
Numer PP 186/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.03.2023 do 31.08.2
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.03.2023 do 31.08.2
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 185/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Numery, powierzchnia oraz mapy ewidencyjne działek rolnych w obrębie 0019 przy ul. Tęczy i ul. Księżycowej, dokumenty dotyczące wywłaszczenia
Przedmiot wniosku Numery, powierzchnia oraz mapy ewidencyjne działek rolnych w obrębie 0019 przy ul. Tęczy i ul. Księżycowej, dokumenty dotyczące wywłaszczenia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 184/2023
Status udzielono informacji