W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 90/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydatkowane środki finansowe w 2022 r. na bieżące utrzymanie dróg, obejmujące: naprawę jezdni, chodników, elementów bezpieczeństwa ruchu, oznakowania, bez zimowego utrzymania dróg
Przedmiot wniosku Wydatkowane środki finansowe w 2022 r. na bieżące utrzymanie dróg, obejmujące: naprawę jezdni, chodników, elementów bezpieczeństwa ruchu, oznakowania, bez zimowego utrzymania dróg
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 89/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Remonty budynków mieszkalnych zasobu gminy lub we wspólnotach mieszkaniowych, wynikające z realizacji programu rewitalizacji
Przedmiot wniosku Remonty budynków mieszkalnych zasobu gminy lub we wspólnotach mieszkaniowych, wynikające z realizacji programu rewitalizacji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 88/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego wydanych w latach 2020-2023, oraz aktualnie procedowane dla farm fotowoltaicznych, farm wiatrowych i magazynów energii
Przedmiot wniosku Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego wydanych w latach 2020-2023, oraz aktualnie procedowane dla farm fotowoltaicznych, farm wiatrowych i magazynów energii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 87/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wytyczne do składania ofert na wynajem tablic reklamowych oraz miejsce i sposób ich zamieszczenia w okresie od kwietnia 2020 r. do kwietnia 2023 r.
Przedmiot wniosku Wytyczne do składania ofert na wynajem tablic reklamowych oraz miejsce i sposób ich zamieszczenia w okresie od kwietnia 2020 r. do kwietnia 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 86/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany dla działki 132/3 obr. 0028
Przedmiot wniosku Projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany dla działki 132/3 obr. 0028
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 85/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba zbytych w ciągu 10 lat przez Gminę Miasto Koszalin nieruchomości, na których znajdowały się ciągi wodne, co do których Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. wydały zgodę na zbycie
Przedmiot wniosku Liczba zbytych w ciągu 10 lat przez Gminę Miasto Koszalin nieruchomości, na których znajdowały się ciągi wodne, co do których Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. wydały zgodę na zbycie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 84/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wpływ do budżetu miasta w latach 2018-2023 podatków i opłat lokalnych
Przedmiot wniosku Wpływ do budżetu miasta w latach 2018-2023 podatków i opłat lokalnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 83/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Realizacja projektów obywatelskich zatwierdzonych do realizacji w 2023 roku w Koszalinie
Przedmiot wniosku Realizacja projektów obywatelskich zatwierdzonych do realizacji w 2023 roku w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 82/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Konsultacje społeczne i Budżet Obywatelski w latach 2017-2022
Przedmiot wniosku Konsultacje społeczne i Budżet Obywatelski w latach 2017-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 81/2023
Status udzielono informacji