W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Umowy lub zlecenia dotyczące bieżących, corocznych oraz 5-letnich przeglądów placów zabaw w 2023 r.
Przedmiot wniosku Umowy lub zlecenia dotyczące bieżących, corocznych oraz 5-letnich przeglądów placów zabaw w 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 173/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba osób przebywających na terenie miasta Koszalina, którym nadano status UKR od dnia wybuchu wojny w Ukrainie
Przedmiot wniosku Liczba osób przebywających na terenie miasta Koszalina, którym nadano status UKR od dnia wybuchu wojny w Ukrainie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 172/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenie na budowę dworca kolejowego w Koszalinie
Przedmiot wniosku Pozwolenie na budowę dworca kolejowego w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 171/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zgłoszenia do prokuratury w sprawie rażącego naruszenia prawa spowodowanego zaniechaniem lub zawinionym działaniem, w oparciu o art. 6 ustawy o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa
Przedmiot wniosku Zgłoszenia do prokuratury w sprawie rażącego naruszenia prawa spowodowanego zaniechaniem lub zawinionym działaniem, w oparciu o art. 6 ustawy o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Zespół Radców Prawnych
Data wpływu
Numer PP 170/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące inwestycji drogowych - drogi łączącej ul. BOWiD i ul. Władysława IV oraz drogi łaczącej ul. Słowiańską z ul. Szczecińską
Przedmiot wniosku Dane dotyczące inwestycji drogowych - drogi łączącej ul. BOWiD i ul. Władysława IV oraz drogi łaczącej ul. Słowiańską z ul. Szczecińską
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 169/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje dotyczące kopert dowodowych osób zmarłych
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące kopert dowodowych osób zmarłych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 168/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje dotyczące remontu ul. Chałubińskiego, wykaz dróg i ulic przeznaczonych do remontu, budowa targowiska
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące remontu ul. Chałubińskiego, wykaz dróg i ulic przeznaczonych do remontu, budowa targowiska
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 167/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Umowa oddania przez Gminę Miasto Koszalin nieruchomości przy ul. Mieszka I, działka nr 189/18, obr. ewid. 0009
Przedmiot wniosku Umowa oddania przez Gminę Miasto Koszalin nieruchomości przy ul. Mieszka I, działka nr 189/18, obr. ewid. 0009
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 166/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące Młodzieżowej Rady Gminy
Przedmiot wniosku Dane dotyczące Młodzieżowej Rady Gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 165/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skany decyzji środowiskowych wydanych w okresie od 01 września 2021 do 23.08.2023 lub wykaz decyzji dla farm fotowoltaicznych oraz skany wniosków, które są w trakcie rozpatrywania
Przedmiot wniosku Skany decyzji środowiskowych wydanych w okresie od 01 września 2021 do 23.08.2023 lub wykaz decyzji dla farm fotowoltaicznych oraz skany wniosków, które są w trakcie rozpatrywania
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 164/2023
Status udzielono informacji