W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące funkcjonujących w Urzędzie systemów informacji prawnej
Przedmiot wniosku Dane dotyczące funkcjonujących w Urzędzie systemów informacji prawnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Informatyki
Data wpływu
Numer PP 163/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wydatkowanie środków przez szkoły niepubliczne o charakterze szkół publicznych w latach 2011- 2013
Przedmiot wniosku Wydatkowanie środków przez szkoły niepubliczne o charakterze szkół publicznych w latach 2011- 2013
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 162/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zatrudnianie strażników Straży Miejskiej w okresie od 01 stycznia 2018 r. do 31 lipca 2023 r.
Przedmiot wniosku Zatrudnianie strażników Straży Miejskiej w okresie od 01 stycznia 2018 r. do 31 lipca 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 161/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Aktualne tytuły dłużne samorządu (kredyty inwestycyjne, obligacje)
Przedmiot wniosku Aktualne tytuły dłużne samorządu (kredyty inwestycyjne, obligacje)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 160/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wydatki i dochody Urzędu z podziałem na bieżące i majątkowe, zestawienie wynagrodzeń w latach 2018-2022
Przedmiot wniosku Wydatki i dochody Urzędu z podziałem na bieżące i majątkowe, zestawienie wynagrodzeń w latach 2018-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 159/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wgląd w projekt dworca kolejowego w Koszalinie
Przedmiot wniosku Wgląd w projekt dworca kolejowego w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Rozwoju i Współpracy Terytorialnej
Data wpływu
Numer PP 158/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skany umów, na podstawie których zostało udzielone użytkowanie wieczyste dz. nr 56/9 obręb 0021 przy ulicy Władysława Andersa w Koszalinie
Przedmiot wniosku Skany umów, na podstawie których zostało udzielone użytkowanie wieczyste dz. nr 56/9 obręb 0021 przy ulicy Władysława Andersa w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 157/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumentacja projektowa budowy kanalizacji deszczowej dla zadania inwestycyjnego "Budowa dróg - Osiedle Unii Europejskiej" - dot. ul. Holenderskiej, Francuskiej i Fińskiej
Przedmiot wniosku Dokumentacja projektowa budowy kanalizacji deszczowej dla zadania inwestycyjnego "Budowa dróg - Osiedle Unii Europejskiej" - dot. ul. Holenderskiej, Francuskiej i Fińskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 156/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Projekty powykonawcze budowy kanalizacji deszczowej branży sanitarnej dla inwestycji pn. "Budowa dróg - Osiedle Unii Europejskiej"- dot. ul Holenderskiej, Francuskiej i Fińskiej
Przedmiot wniosku Projekty powykonawcze budowy kanalizacji deszczowej branży sanitarnej dla inwestycji pn. "Budowa dróg - Osiedle Unii Europejskiej"- dot. ul Holenderskiej, Francuskiej i Fińskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 155/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uśrednione wynagrodzenie za godzinę pracy opiekunek społecznych w latach 2020, 2022, 2023
Przedmiot wniosku Uśrednione wynagrodzenie za godzinę pracy opiekunek społecznych w latach 2020, 2022, 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 154/2023
Status udzielono informacji