W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Oprogramowanie do obsługi księgowo-finansowej jednostek podległych
Przedmiot wniosku Oprogramowanie do obsługi księgowo-finansowej jednostek podległych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 232/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Utrzymywanie hodowlanej pszczoły miodnej na terenie miasta, przepisy regulujące utrzymanie miejskich pasiek
Przedmiot wniosku Utrzymywanie hodowlanej pszczoły miodnej na terenie miasta, przepisy regulujące utrzymanie miejskich pasiek
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 231/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Akt prawny regulujący uprawnienia osób w wieku powyżej 70 lat do bezpłatnych przejazdów miejskimi środkami komunikacji w roku 2022 i od 01 stycznia 2023 r.
Przedmiot wniosku Akt prawny regulujący uprawnienia osób w wieku powyżej 70 lat do bezpłatnych przejazdów miejskimi środkami komunikacji w roku 2022 i od 01 stycznia 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 230/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzja nr A-I-2.6740.281.2020.AK w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę "Budynku szpitala centrum opieki długoterminowej"
Przedmiot wniosku Decyzja nr A-I-2.6740.281.2020.AK w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę "Budynku szpitala centrum opieki długoterminowej"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 229/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Audyty wewnętrzne przeprowadzane w latach 2021 i 2022 przez firmy zewnętrzne, sporządzane przez firmy plany i sprawozdania
Przedmiot wniosku Audyty wewnętrzne przeprowadzane w latach 2021 i 2022 przez firmy zewnętrzne, sporządzane przez firmy plany i sprawozdania
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 228/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 227/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Powierzchnie i koszty utrzymania miejskich trawników, założonych łąk kwietnych, naturalnych łąk/nieużytków
Przedmiot wniosku Powierzchnie i koszty utrzymania miejskich trawników, założonych łąk kwietnych, naturalnych łąk/nieużytków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 226/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane pozwolenia, zgłoszenia dla działek 92/13, 93/6, 94/2, 95/3, 96/2 z załącznikiem graficznym
Przedmiot wniosku Wydane pozwolenia, zgłoszenia dla działek 92/13, 93/6, 94/2, 95/3, 96/2 z załącznikiem graficznym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 225/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Prowadzone postępowania administracyjne od 2019 r. w sprawie wydania decyzji o warunków zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych/ elektrowni słonecznych
Przedmiot wniosku Prowadzone postępowania administracyjne od 2019 r. w sprawie wydania decyzji o warunków zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych/ elektrowni słonecznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 224/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące zużycia energii elektrycznej oraz identyfikacji kompletnej listy Punktów Poboru Energii
Przedmiot wniosku Dane dotyczące zużycia energii elektrycznej oraz identyfikacji kompletnej listy Punktów Poboru Energii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 223/2022
Status udzielono informacji