W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego

XML
Przedmiot wniosku: Prowadzone postępowania administracyjne od 2019 r. w sprawie wydania decyzji o warunków zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych/ elektrowni słonecznych
Przedmiot wniosku Prowadzone postępowania administracyjne od 2019 r. w sprawie wydania decyzji o warunków zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych/ elektrowni słonecznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 224/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące zużycia energii elektrycznej oraz identyfikacji kompletnej listy Punktów Poboru Energii
Przedmiot wniosku Dane dotyczące zużycia energii elektrycznej oraz identyfikacji kompletnej listy Punktów Poboru Energii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 223/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba kont zablokowanych na profilu Facebook
Przedmiot wniosku Liczba kont zablokowanych na profilu Facebook
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 222/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Prowadzone w 2022 r. przetargi, konkursy lub inne postępowania na dostawę roślin
Przedmiot wniosku Prowadzone w 2022 r. przetargi, konkursy lub inne postępowania na dostawę roślin
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 221/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pozwolenie na budowę wielorodzinną na działce budowlanej o numerze 170/27, obr. ewid. 0021
Przedmiot wniosku Pozwolenie na budowę wielorodzinną na działce budowlanej o numerze 170/27, obr. ewid. 0021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 220/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Finansowanie i zlecanie w okresie 01.01.2019 – 30.06.2022 w ramach zadań publicznych organizacjom pozarządowym działań z tematyki upowszechniania i ochrony praw konsumentów
Przedmiot wniosku Finansowanie i zlecanie w okresie 01.01.2019 – 30.06.2022 w ramach zadań publicznych organizacjom pozarządowym działań z tematyki upowszechniania i ochrony praw konsumentów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 219/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kąpieliska na terenie Gminy Miasto Koszalin, uchwała Rady Miejskiej w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego w roku 2022
Przedmiot wniosku Kąpieliska na terenie Gminy Miasto Koszalin, uchwała Rady Miejskiej w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego w roku 2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 218/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kontrola faktycznego wykorzystania przekazanych kwot dotacji na rzecz Szensztackiego Instytutu Sióstr Maryi w Otwocku w latach 2009-2022 na prace budowlane na Górze Chełmskiej
Przedmiot wniosku Kontrola faktycznego wykorzystania przekazanych kwot dotacji na rzecz Szensztackiego Instytutu Sióstr Maryi w Otwocku w latach 2009-2022 na prace budowlane na Górze Chełmskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 217/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Usługi na rzecz mieszkańców w postaci teleopieki z wykorzystaniem opasek lub przycisków bezpieczeństwa
Przedmiot wniosku Usługi na rzecz mieszkańców w postaci teleopieki z wykorzystaniem opasek lub przycisków bezpieczeństwa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 216/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: Efektywność wykorzystania energii przez JST
Przedmiot wniosku Ankieta: Efektywność wykorzystania energii przez JST
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 215/2022
Status udzielono informacji