W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Wpływ do budżetu miasta w latach 2018-2023 podatków i opłat lokalnych
Przedmiot wniosku Wpływ do budżetu miasta w latach 2018-2023 podatków i opłat lokalnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 83/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Realizacja projektów obywatelskich zatwierdzonych do realizacji w 2023 roku w Koszalinie
Przedmiot wniosku Realizacja projektów obywatelskich zatwierdzonych do realizacji w 2023 roku w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 82/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Konsultacje społeczne i Budżet Obywatelski w latach 2017-2022
Przedmiot wniosku Konsultacje społeczne i Budżet Obywatelski w latach 2017-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 81/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Realizacja zadań własnych z zakresu sektora oświaty przez jednostki samorządu terytorialnego (JST) w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP)
Przedmiot wniosku Ankieta: Realizacja zadań własnych z zakresu sektora oświaty przez jednostki samorządu terytorialnego (JST) w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 80/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kserokopia rysunku projektu zagospodarowania przestrzennego wraz z opisem - dot. decyzji o pozwoleniu na budowę budynku mieszkalnego na dz. 17/6 i 17/7 obręb 0004
Przedmiot wniosku Kserokopia rysunku projektu zagospodarowania przestrzennego wraz z opisem - dot. decyzji o pozwoleniu na budowę budynku mieszkalnego na dz. 17/6 i 17/7 obręb 0004
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 79/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego pn. "Koszalińskie tężnie solankowe - poczuj klimat uzdrowiska u podnóża Góry Chełmskiej i przy Bulwarach Młyńskich"
Przedmiot wniosku Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego pn. "Koszalińskie tężnie solankowe - poczuj klimat uzdrowiska u podnóża Góry Chełmskiej i przy Bulwarach Młyńskich"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 78/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzja środowiskowa planowanej inwestycji pod roboczą nazwą "Budowa instalacji termicznego przekształcania odpadów komunalnych w Koszalinie"
Przedmiot wniosku Decyzja środowiskowa planowanej inwestycji pod roboczą nazwą "Budowa instalacji termicznego przekształcania odpadów komunalnych w Koszalinie"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 77/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Poniesione koszty z tytułu obsługi prawnej Urzędu w latach 2017 - 2022
Przedmiot wniosku Poniesione koszty z tytułu obsługi prawnej Urzędu w latach 2017 - 2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Zespół Radców Prawnych
Data wpływu
Numer PP 76/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.08.2022 do 28.02.2
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych, realizujący umowy zawarte po przeprowadzeniu postępowania w ramach ustawy prawo zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne, rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstąpiono od umowy, pozwano o zapłatę, wykluczono z postępowania w okresie od 01.08.2022 do 28.02.2
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 75/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : System umożliwiający głosowanie na projekty w Budżecie Obywatelskim, gromadzenie i usuwanie danych osobowych
Przedmiot wniosku System umożliwiający głosowanie na projekty w Budżecie Obywatelskim, gromadzenie i usuwanie danych osobowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 74/2023
Status udzielono informacji