W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Wszczęte postępowania oraz wydane decyzje w związku z niedopełnieniem przez właścicieli nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych i zastosowanie stawki opłaty podwyższonej
Przedmiot wniosku Wszczęte postępowania oraz wydane decyzje w związku z niedopełnieniem przez właścicieli nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych i zastosowanie stawki opłaty podwyższonej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 73/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Petycje złożone do Rady Miejskiej w Koszalinie i Prezydenta Miasta Koszalina w latach 2019-2022
Przedmiot wniosku Petycje złożone do Rady Miejskiej w Koszalinie i Prezydenta Miasta Koszalina w latach 2019-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 72/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Lokalizacji parkingów wykorzystywanych na potrzeby przechowywania pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
Przedmiot wniosku Lokalizacji parkingów wykorzystywanych na potrzeby przechowywania pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 71/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Usługi zewnętrzne: inspektora ochrony danych, informatyczne, audytora wewnętrznego, pełnomocnika ds. dostępności, informacji niejawnych, data obowiązywania dokumentów startegicznych, audyty teleinformatyczne
Przedmiot wniosku Usługi zewnętrzne: inspektora ochrony danych, informatyczne, audytora wewnętrznego, pełnomocnika ds. dostępności, informacji niejawnych, data obowiązywania dokumentów startegicznych, audyty teleinformatyczne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 70/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopia sposobu rozpatrzenia uwagi do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Sarzyna z dnia 29 grudnia 2022 r.
Przedmiot wniosku Kopia sposobu rozpatrzenia uwagi do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Sarzyna z dnia 29 grudnia 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 69/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Oferty, które otrzymały w 2023 r. dofinansowanie w ramach konkursu na przeciwdziałanie alkoholizmowi oraz na przeciwdziałanie narkomanii
Przedmiot wniosku Oferty, które otrzymały w 2023 r. dofinansowanie w ramach konkursu na przeciwdziałanie alkoholizmowi oraz na przeciwdziałanie narkomanii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Pełnomocnika ds. Uzależnień
Data wpływu
Numer PP 68/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych, ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych, ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 67/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Utrzymanie czystości na terenie miasta
Przedmiot wniosku Utrzymanie czystości na terenie miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 66/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Działania w zakresie elektromobilności
Przedmiot wniosku Działania w zakresie elektromobilności
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 65/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba zgłoszonych skarg, zgłoszeń na jednostkę organizacyjną Miasta
Przedmiot wniosku Liczba zgłoszonych skarg, zgłoszeń na jednostkę organizacyjną Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 64/2023
Status udzielono informacji