W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Decyzja zezwalająca na wycinkę drzew na działkach nr 168 i 169/5 w obr. 0010 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Decyzja zezwalająca na wycinkę drzew na działkach nr 168 i 169/5 w obr. 0010 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 19/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Sposób i skutki wykonywania zadania: opieka nad bezdomnymi zwierzętami i ich wyłapywanie, przewidzianego ustawą o ochronie zwierząt
Przedmiot wniosku Sposób i skutki wykonywania zadania: opieka nad bezdomnymi zwierzętami i ich wyłapywanie, przewidzianego ustawą o ochronie zwierząt
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 18/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopia mapki projektu sieci wodociągowej oraz obiektów, dla których planowana jest sieć na działkach 48/2 i 48/3 obręb 0043
Przedmiot wniosku Kopia mapki projektu sieci wodociągowej oraz obiektów, dla których planowana jest sieć na działkach 48/2 i 48/3 obręb 0043
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 17/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skan umowy na dokumentację projektową nowego wiaduktu w ciągu Alei Monte Cassino
Przedmiot wniosku Skan umowy na dokumentację projektową nowego wiaduktu w ciągu Alei Monte Cassino
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 16/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopia decyzji Prezydenta Miasta Koszalina nr 156/2010 z 06 kwietnia 2010 r., kopie dokumentów potwierdzających: przeprowadzenie konsultacji społecznych, moc emitowanych pól elektromagnetycznych
Przedmiot wniosku Kopia decyzji Prezydenta Miasta Koszalina nr 156/2010 z 06 kwietnia 2010 r., kopie dokumentów potwierdzających: przeprowadzenie konsultacji społecznych, moc emitowanych pól elektromagnetycznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 15/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Możliwość budowy farm fotowoltaicznych i wiatrowych wynikająca z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ze studium uwarunkowań
Przedmiot wniosku Możliwość budowy farm fotowoltaicznych i wiatrowych wynikająca z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ze studium uwarunkowań
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 14/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenie wodnoprawne na wykonanie fontanny w czaszy zbiornika Wodna Dolina
Przedmiot wniosku Pozwolenie wodnoprawne na wykonanie fontanny w czaszy zbiornika Wodna Dolina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 13/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kwota wydatkowana przez Miasto na wynagrodzenia nauczycieli religii
Przedmiot wniosku Kwota wydatkowana przez Miasto na wynagrodzenia nauczycieli religii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 12/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba mieszkańców Gminy Sianów legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności
Przedmiot wniosku Liczba mieszkańców Gminy Sianów legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Data wpływu
Numer PP 11/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przebudowa ulicy Dzierżęcińskiej na odcinku od Wojska Polskiego do Lubiatowskiej
Przedmiot wniosku Przebudowa ulicy Dzierżęcińskiej na odcinku od Wojska Polskiego do Lubiatowskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 10/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Funkcjonujące w mediach społecznościowych profile Miasta i Prezydenta Koszalina
Przedmiot wniosku Funkcjonujące w mediach społecznościowych profile Miasta i Prezydenta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 9/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Planowanie na terenie Gminy Miasto Koszalin budowy lokalnych lub przyobiektowych oczyszczalni ścieków w latach 2021-2023
Przedmiot wniosku Planowanie na terenie Gminy Miasto Koszalin budowy lokalnych lub przyobiektowych oczyszczalni ścieków w latach 2021-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 8/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wnioski od przedszkoli niepublicznych w zakresie odszkodowań za zaniżoną dotację
Przedmiot wniosku Wnioski od przedszkoli niepublicznych w zakresie odszkodowań za zaniżoną dotację
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 7/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Postępowania administracyjne prowadzone w Urzędzie od 1 stycznia 2020 r. dla działek nr: 12, 13/1, 13/2, 13/5, 13/11, 13/12, 13/13, 13/14, 14/1 do 14/10, 15/2, 15/3, 15/4, 15/7, 16/1 i 16/2, 20/9, 28/1 i 73 w obrębie 50 oraz 52/1, 52/4, 53/3 do 53/6 w obrębie 48
Przedmiot wniosku Postępowania administracyjne prowadzone w Urzędzie od 1 stycznia 2020 r. dla działek nr: 12, 13/1, 13/2, 13/5, 13/11, 13/12, 13/13, 13/14, 14/1 do 14/10, 15/2, 15/3, 15/4, 15/7, 16/1 i 16/2, 20/9, 28/1 i 73 w obrębie 50 oraz 52/1, 52/4, 53/3 do 53/6 w obrębie 48
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 6/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Konkurs na dyrektora CK105, zatrudnienie i wynagrodzenie w CK105 w latach 2019 i 2020, roczne sprawozdania budżetowe CK105 za lata 2018-2020
Przedmiot wniosku Konkurs na dyrektora CK105, zatrudnienie i wynagrodzenie w CK105 w latach 2019 i 2020, roczne sprawozdania budżetowe CK105 za lata 2018-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 5/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przejazd kolejowy Koszalin Strefa
Przedmiot wniosku Przejazd kolejowy Koszalin Strefa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 4/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Badanie elektromobilności w powiatach
Przedmiot wniosku Ankieta: Badanie elektromobilności w powiatach
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 3/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Inspektor Ochrony Danych, usługi informatyczne, usługi bhp, dokumenty strategiczne, koordynator ds. dostępności, zakup samochodu o napędzie elektrycznym
Przedmiot wniosku Inspektor Ochrony Danych, usługi informatyczne, usługi bhp, dokumenty strategiczne, koordynator ds. dostępności, zakup samochodu o napędzie elektrycznym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 2/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Realizacja zaplanowanych w mieście inwestycji
Przedmiot wniosku Realizacja zaplanowanych w mieście inwestycji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 1/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenie wodno-prawne, uzyskane przez Urząd, na przejście kładką nad zbiornikiem Wodna Dolina w Koszalinie
Przedmiot wniosku Pozwolenie wodno-prawne, uzyskane przez Urząd, na przejście kładką nad zbiornikiem Wodna Dolina w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 161/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Nieruchomości gruntowe pod farmy fotowoltaiczne
Przedmiot wniosku Nieruchomości gruntowe pod farmy fotowoltaiczne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 160/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Postępowania administracyjne (wydanie decyzji o warunkach zabudowy) od 2018 r. dla budowy farm fotowoltaicznych/ elektrowni słonecznych na terenie Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Postępowania administracyjne (wydanie decyzji o warunkach zabudowy) od 2018 r. dla budowy farm fotowoltaicznych/ elektrowni słonecznych na terenie Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 159/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopia metryczki subwencji oświatowej z 2019 i 2020, wykaz szkół i placówek dotowanych przez jst, plan finansowy – stan na 30.09.2019 i 30.09.2020
Przedmiot wniosku Kopia metryczki subwencji oświatowej z 2019 i 2020, wykaz szkół i placówek dotowanych przez jst, plan finansowy – stan na 30.09.2019 i 30.09.2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 158/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopie decyzji zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę dla dz. nr 13/1 i 13/2 obr. 43 przy ul. Dzierżęcińskiej
Przedmiot wniosku Kopie decyzji zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę dla dz. nr 13/1 i 13/2 obr. 43 przy ul. Dzierżęcińskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 157/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Działania dotyczące polityki bezpieczeństwa
Przedmiot wniosku Działania dotyczące polityki bezpieczeństwa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 156/2020
Status udzielono informacji