W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Liczba licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówka w mieście, wypisów z licencji, identyfikatorów kierowcy taksówki
Przedmiot wniosku Liczba licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówka w mieście, wypisów z licencji, identyfikatorów kierowcy taksówki
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 75/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba wydanych praw jazdy, liczba decyzji administracyjnych o zatrzymaniu lub cofnięciu posiadanych uprawnień, liczba decyzji o skierowaniu na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji w latach 01.01.2015 r. do 31.12.2020 r.
Przedmiot wniosku Liczba wydanych praw jazdy, liczba decyzji administracyjnych o zatrzymaniu lub cofnięciu posiadanych uprawnień, liczba decyzji o skierowaniu na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji w latach 01.01.2015 r. do 31.12.2020 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 74/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Skan umowy zawartej z InPost Sp. z o.o. w Krakowie regulującej usługi świadczone poprzez urzad24.inpost.pl
Przedmiot wniosku Skan umowy zawartej z InPost Sp. z o.o. w Krakowie regulującej usługi świadczone poprzez urzad24.inpost.pl
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 73/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pracownicze Plany Kapitałowe: liczba pracowników ogółem, liczba pracowników, którzy przystąpili do PPK, zwiększenie zatrudnienia lub wynagrodzenia pracowników obsługujących PPK
Przedmiot wniosku Pracownicze Plany Kapitałowe: liczba pracowników ogółem, liczba pracowników, którzy przystąpili do PPK, zwiększenie zatrudnienia lub wynagrodzenia pracowników obsługujących PPK
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 72/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykaz pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego
Przedmiot wniosku Wykaz pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 71/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Remont ul. Kościuszki, zmiana usytuowania przystanku autobusowego
Przedmiot wniosku Remont ul. Kościuszki, zmiana usytuowania przystanku autobusowego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 70/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przyjęte standardy/ wytyczne/ katalogi lub inne dokumenty regulujące planowanie i urządzanie przestrzeni publicznych na terenie gminy
Przedmiot wniosku Przyjęte standardy/ wytyczne/ katalogi lub inne dokumenty regulujące planowanie i urządzanie przestrzeni publicznych na terenie gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 69/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba uczniów uczęszczających/ nie uczęszczających na lekcje etyki, religii z wyszczególnieniem zajęć organizowanych przez kościoły i związki wyznaniowe
Przedmiot wniosku Liczba uczniów uczęszczających/ nie uczęszczających na lekcje etyki, religii z wyszczególnieniem zajęć organizowanych przez kościoły i związki wyznaniowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 68/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zatrudnienie i wydatki na wynagrodzenia księży/ katechetów/ zakonnic udzielających lekcji religii w gminnych jednostkach oświatowych
Przedmiot wniosku Zatrudnienie i wydatki na wynagrodzenia księży/ katechetów/ zakonnic udzielających lekcji religii w gminnych jednostkach oświatowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 67/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przeprowadzone działania wobec producenta w kierunku prowadzenia nieuczciwych praktyk rynkowych oraz wobec autoryzowanego serwisu w kierunku odmowy naprawy płatnej
Przedmiot wniosku Przeprowadzone działania wobec producenta w kierunku prowadzenia nieuczciwych praktyk rynkowych oraz wobec autoryzowanego serwisu w kierunku odmowy naprawy płatnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
Data wpływu
Numer PP 66/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykaz badań ewaluacyjnych zrealizowanych w okresie 2010-2021, kopie raportów
Przedmiot wniosku Wykaz badań ewaluacyjnych zrealizowanych w okresie 2010-2021, kopie raportów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 65/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopia uchwały nr IV/26/90 Rady Miejskiej z 10.08.1990 r., kopia protokołu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z 09.03.2021 r.
Przedmiot wniosku Kopia uchwały nr IV/26/90 Rady Miejskiej z 10.08.1990 r., kopia protokołu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji z 09.03.2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Rady Miejskiej
Data wpływu
Numer PP 64/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wprowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych, zwiększenie zatrudnienia do obsługi PPK, liczba pracowników zapisanych do PPK
Przedmiot wniosku Wprowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych, zwiększenie zatrudnienia do obsługi PPK, liczba pracowników zapisanych do PPK
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 63/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Skany lub wykazy decyzji o pozwoleniu na budowę farm fotowoltaicznych oraz turbin wiatrowych wydanych w terminie od 01.10.2020 do 31.03.2021, skany wniosków w trakcie rozpatrywania
Przedmiot wniosku Skany lub wykazy decyzji o pozwoleniu na budowę farm fotowoltaicznych oraz turbin wiatrowych wydanych w terminie od 01.10.2020 do 31.03.2021, skany wniosków w trakcie rozpatrywania
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 62/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przebudowa ulic Chałubińskiego, Głowackiego, Jedności, Władysława IV, projekt wiaduktu przy ul. Monte Cassino
Przedmiot wniosku Przebudowa ulic Chałubińskiego, Głowackiego, Jedności, Władysława IV, projekt wiaduktu przy ul. Monte Cassino
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 61/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zakup psich pakietów w latach 2019-2021
Przedmiot wniosku Zakup psich pakietów w latach 2019-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 60/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Funkcjonowanie Młodzieżowej Rady Miasta
Przedmiot wniosku Funkcjonowanie Młodzieżowej Rady Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 59/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ksero umów zawartych z podmiotami wykonującymi usługę wyłapywania dzikich zwierząt z terenu miasta Koszalina w latach 2008-2012
Przedmiot wniosku Ksero umów zawartych z podmiotami wykonującymi usługę wyłapywania dzikich zwierząt z terenu miasta Koszalina w latach 2008-2012
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 58/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora w 2019 r. i 2020 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego; sprawozdanie finansowe Spółki za 2020 r.
Przedmiot wniosku Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora w 2019 r. i 2020 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego; sprawozdanie finansowe Spółki za 2020 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 57/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: Potencjał partnerstwa publiczno-prywatnego jako formuły realizacji inwestycji
Przedmiot wniosku Ankieta: Potencjał partnerstwa publiczno-prywatnego jako formuły realizacji inwestycji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria pierwsza kategoria
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 56/2021
Status udzielono informacji