W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Liczba zatrudnionych urzędników, koszt zatrudnienia, komórka weryfikująca potrzebę i przydatność zatrudnienia, analizy ekonomiczne podejmowanych inwestycji
Przedmiot wniosku Liczba zatrudnionych urzędników, koszt zatrudnienia, komórka weryfikująca potrzebę i przydatność zatrudnienia, analizy ekonomiczne podejmowanych inwestycji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 112/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przeznaczenie działki nr 60/3 obr. ewid. 0048 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Przedmiot wniosku Przeznaczenie działki nr 60/3 obr. ewid. 0048 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 111/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Umowa obowiązująca w 2021 r., zawarta na sterylizację i kastrację zwierząt właścicielskich oraz bezdomnych z terenu Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Umowa obowiązująca w 2021 r., zawarta na sterylizację i kastrację zwierząt właścicielskich oraz bezdomnych z terenu Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 110/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Minimalna i średnia wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto i netto urzędników zatrudnionych w 2021 r. na poszczególnych stanowiskach tj. referent, podinspektor, inspektor, dyrektorzy poszczególnych wydziałów oraz biur, fundusz nagród dla ww. stanowisk
Przedmiot wniosku Minimalna i średnia wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto i netto urzędników zatrudnionych w 2021 r. na poszczególnych stanowiskach tj. referent, podinspektor, inspektor, dyrektorzy poszczególnych wydziałów oraz biur, fundusz nagród dla ww. stanowisk
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 109/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ulice, przy których nie ma zbudowanego zbiorczego systemu odbioru i oczyszczania ścieków, liczba kontroli u właścicieli nieruchomości niepodłączonych do systemu, wyniki kontroli opróżniania szamb
Przedmiot wniosku Ulice, przy których nie ma zbudowanego zbiorczego systemu odbioru i oczyszczania ścieków, liczba kontroli u właścicieli nieruchomości niepodłączonych do systemu, wyniki kontroli opróżniania szamb
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 108/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wysokość podwyżek od początku kadencji samorządu, tj. od 22.10.2018 r.: usług komunalnych, ogrzewania, gospodarowania odpadami, biletów parkingowych, biletów MZK, stawek za wodę i odbiór ścieków
Przedmiot wniosku Wysokość podwyżek od początku kadencji samorządu, tj. od 22.10.2018 r.: usług komunalnych, ogrzewania, gospodarowania odpadami, biletów parkingowych, biletów MZK, stawek za wodę i odbiór ścieków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 107/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Protokół z kontroli przeprowadzonej w Oddziale Skrzat Żłobka Miejskiego w Koszalinie w terminie od 17 do 21 grudnia 2021 r.
Przedmiot wniosku Protokół z kontroli przeprowadzonej w Oddziale Skrzat Żłobka Miejskiego w Koszalinie w terminie od 17 do 21 grudnia 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 106/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba wyciętych drzew oraz nowych zasadzonych w Koszalinie w ostatnich 5 latach, z rozbiciem na poszczególne lata i wiek wyciętych drzew
Przedmiot wniosku Liczba wyciętych drzew oraz nowych zasadzonych w Koszalinie w ostatnich 5 latach, z rozbiciem na poszczególne lata i wiek wyciętych drzew
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 105/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia budowa drogi gminnej od ulicy Słupskiej do Stadionu na Górze Chełmskiejwraz z zatokami parkingowymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie Góry Chełmskiej – trasy pieszo – rowerowej”
Przedmiot wniosku Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia budowa drogi gminnej od ulicy Słupskiej do Stadionu na Górze Chełmskiejwraz z zatokami parkingowymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie Góry Chełmskiej – trasy pieszo – rowerowej”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 104/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba wydanych decyzjio warunkach zabudowy terenu i decyzji o pozwoleniu na budowę, czas trwania postępowań administracyjnych, stopień pokrycia miasta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Przedmiot wniosku Liczba wydanych decyzjio warunkach zabudowy terenu i decyzji o pozwoleniu na budowę, czas trwania postępowań administracyjnych, stopień pokrycia miasta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 103/2022
Status udzielono informacji