W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 227/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Powierzchnie i koszty utrzymania miejskich trawników, założonych łąk kwietnych, naturalnych łąk/nieużytków
Przedmiot wniosku Powierzchnie i koszty utrzymania miejskich trawników, założonych łąk kwietnych, naturalnych łąk/nieużytków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 226/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wydane pozwolenia, zgłoszenia dla działek 92/13, 93/6, 94/2, 95/3, 96/2 z załącznikiem graficznym
Przedmiot wniosku Wydane pozwolenia, zgłoszenia dla działek 92/13, 93/6, 94/2, 95/3, 96/2 z załącznikiem graficznym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 225/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Prowadzone postępowania administracyjne od 2019 r. w sprawie wydania decyzji o warunków zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych/ elektrowni słonecznych
Przedmiot wniosku Prowadzone postępowania administracyjne od 2019 r. w sprawie wydania decyzji o warunków zabudowy dla elektrowni fotowoltaicznych/ elektrowni słonecznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 224/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane dotyczące zużycia energii elektrycznej oraz identyfikacji kompletnej listy Punktów Poboru Energii
Przedmiot wniosku Dane dotyczące zużycia energii elektrycznej oraz identyfikacji kompletnej listy Punktów Poboru Energii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 223/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba kont zablokowanych na profilu Facebook
Przedmiot wniosku Liczba kont zablokowanych na profilu Facebook
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 222/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Prowadzone w 2022 r. przetargi, konkursy lub inne postępowania na dostawę roślin
Przedmiot wniosku Prowadzone w 2022 r. przetargi, konkursy lub inne postępowania na dostawę roślin
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 221/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenie na budowę wielorodzinną na działce budowlanej o numerze 170/27, obr. ewid. 0021
Przedmiot wniosku Pozwolenie na budowę wielorodzinną na działce budowlanej o numerze 170/27, obr. ewid. 0021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 220/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Finansowanie i zlecanie w okresie 01.01.2019 – 30.06.2022 w ramach zadań publicznych organizacjom pozarządowym działań z tematyki upowszechniania i ochrony praw konsumentów
Przedmiot wniosku Finansowanie i zlecanie w okresie 01.01.2019 – 30.06.2022 w ramach zadań publicznych organizacjom pozarządowym działań z tematyki upowszechniania i ochrony praw konsumentów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 219/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kąpieliska na terenie Gminy Miasto Koszalin, uchwała Rady Miejskiej w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego w roku 2022
Przedmiot wniosku Kąpieliska na terenie Gminy Miasto Koszalin, uchwała Rady Miejskiej w sprawie określenia wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego w roku 2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 218/2022
Status udzielono informacji