W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Przedmiot wniosku Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 80/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Przedmiot wniosku Wykaz nieruchomości przy ul. Żytniej w Koszalinie, w stosunku do których wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wybudowaniem drogi gminnej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 79/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące Młodzieżowej Rady Miasta
Przedmiot wniosku Dane dotyczące Młodzieżowej Rady Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 78/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wgląd w projekt budynku mieszkalnego, dla którego wydano decyzję na udzielenie pozwolenia na budowę nr 276/2008 z dnia 20.04.2008 r.
Przedmiot wniosku Wgląd w projekt budynku mieszkalnego, dla którego wydano decyzję na udzielenie pozwolenia na budowę nr 276/2008 z dnia 20.04.2008 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 77/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Szkoły podstawowe, które mogą w tym roku ubiegać się o dofinansowanie w oparciu o wniosek A i wniosek B w ramach programu Aktywna Tablica
Przedmiot wniosku Szkoły podstawowe, które mogą w tym roku ubiegać się o dofinansowanie w oparciu o wniosek A i wniosek B w ramach programu Aktywna Tablica
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 76/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zasoby mieszkalne gminy, polityka mieszkaniowa, remontowa, czynszowa, dostępność lokali, korzystanie z instrumentów wsparcia
Przedmiot wniosku Zasoby mieszkalne gminy, polityka mieszkaniowa, remontowa, czynszowa, dostępność lokali, korzystanie z instrumentów wsparcia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 75/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Analiza podstawowych dochodów podatkowych Gminy Manowo
Przedmiot wniosku Analiza podstawowych dochodów podatkowych Gminy Manowo
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 74/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba posiedzeń poszczególnych Komisji Rady Miejskiej w Koszalinie w okresie od 1 lutego 2021 r. do 01 lutego 2022 r.
Przedmiot wniosku Liczba posiedzeń poszczególnych Komisji Rady Miejskiej w Koszalinie w okresie od 1 lutego 2021 r. do 01 lutego 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Rady Miejskiej
Data wpływu
Numer PP 73/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Budowle ochronne (schrony, ukrycia, szczeliny przeciwlotnicze itp.) na terenie Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Budowle ochronne (schrony, ukrycia, szczeliny przeciwlotnicze itp.) na terenie Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data wpływu
Numer PP 72/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Treść Stanowiska Nr XIII/248/2019 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 19 grudnia 2019 z okazji przyznania Oldze Tokarczuk literackiej Nagrody Nobla
Przedmiot wniosku Treść Stanowiska Nr XIII/248/2019 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 19 grudnia 2019 z okazji przyznania Oldze Tokarczuk literackiej Nagrody Nobla
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 71/2022
Status udzielono informacji