W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Zatrudnienie osób niepełnosprawnych w urzędach miast na prawach powiatu
Przedmiot wniosku Zatrudnienie osób niepełnosprawnych w urzędach miast na prawach powiatu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 197/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty złożone przez członków Rady Nadzorczej Spółki PGK Sp. z o.o. w Koszalinie w latach 2020, 2021 i 2022, wynikające § 13 Zarządzenia Prezydenta Miasta Koszalin w sprawie zasad nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Gminy Miasto Koszalin
Przedmiot wniosku Dokumenty złożone przez członków Rady Nadzorczej Spółki PGK Sp. z o.o. w Koszalinie w latach 2020, 2021 i 2022, wynikające § 13 Zarządzenia Prezydenta Miasta Koszalin w sprawie zasad nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Gminy Miasto Koszalin
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 196/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Aktualna analiza zagrożeń, w tym identyfikacji miejsc, w których występuje zagrożenie dla bezpieczeństwa osób wykorzystujących obszar wodny do pływania, kąpania się, uprawiania sportu lub rekreacji, sporządzonej zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób
Przedmiot wniosku Aktualna analiza zagrożeń, w tym identyfikacji miejsc, w których występuje zagrożenie dla bezpieczeństwa osób wykorzystujących obszar wodny do pływania, kąpania się, uprawiania sportu lub rekreacji, sporządzonej zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 195/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzja o lokalizacji celu publicznego nr 2/2021 z dnia 05 października 2021 r.
Przedmiot wniosku Decyzja o lokalizacji celu publicznego nr 2/2021 z dnia 05 października 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 194/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skan zapytania złożonego przez osobę fizyczną oraz skan udzielonej przez Urząd odpowiedź w sprawie dotyczącej Wnioskodawcy
Przedmiot wniosku Skan zapytania złożonego przez osobę fizyczną oraz skan udzielonej przez Urząd odpowiedź w sprawie dotyczącej Wnioskodawcy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 193/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Funkcjonowanie budżetów obywatelskich w Polsce w latach 2011-2021
Przedmiot wniosku Ankieta: Funkcjonowanie budżetów obywatelskich w Polsce w latach 2011-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 192/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wydane lub procedowane decyzje środowiskowe na farmy fotowoltaiczne w okresie od 01 maja 2022 r.
Przedmiot wniosku Wydane lub procedowane decyzje środowiskowe na farmy fotowoltaiczne w okresie od 01 maja 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 191/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Metryczka subwencji oświatowej z roku 2021 i 2022, wykaz szkół i placówek prowadzonych/dotowanych przez JST w roku 2021 i 2022, plan finansowy placówek oświatowych prowadzonych przez miasto Koszalin - stan na 30 września 2021 r. i 2022 r.
Przedmiot wniosku Metryczka subwencji oświatowej z roku 2021 i 2022, wykaz szkół i placówek prowadzonych/dotowanych przez JST w roku 2021 i 2022, plan finansowy placówek oświatowych prowadzonych przez miasto Koszalin - stan na 30 września 2021 r. i 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 190/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Transport kolejowy i autobusowy na terenie miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Transport kolejowy i autobusowy na terenie miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 189/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wydane decyzje o warunkach zabudowy dla działek gruntowych nr 126/11, 126/13, 126/14, 126/16, 126/18, 126/19, 126/24, 126/38, 85/4, 85/5, 85/6 w obr. ewid. 54 miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Wydane decyzje o warunkach zabudowy dla działek gruntowych nr 126/11, 126/13, 126/14, 126/16, 126/18, 126/19, 126/24, 126/38, 85/4, 85/5, 85/6 w obr. ewid. 54 miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 188/2022
Status udzielono informacji