W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Protokół z kontroli w 2017 r. w sprawie realizacji umów na odłów dzikich zwierząt na terenie miasta Koszalina, uzasadnienie wyroku I Instancji sygn. akt. II K 1198/20
Przedmiot wniosku Protokół z kontroli w 2017 r. w sprawie realizacji umów na odłów dzikich zwierząt na terenie miasta Koszalina, uzasadnienie wyroku I Instancji sygn. akt. II K 1198/20
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 187/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Inspektor Ochrony Danych, audyty bezpieczeństwa danych wynikające z Krajowych Ram Interoperacyjności
Przedmiot wniosku Inspektor Ochrony Danych, audyty bezpieczeństwa danych wynikające z Krajowych Ram Interoperacyjności
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 186/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta on-line: Wykorzystanie danych przestrzennych pozyskanych z pułapu lotniczego lub satelitarnego w administracji samorządowej w okresie od 01.01.2021 do 30.09.2022
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Wykorzystanie danych przestrzennych pozyskanych z pułapu lotniczego lub satelitarnego w administracji samorządowej w okresie od 01.01.2021 do 30.09.2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 185/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty dot. przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawę, instalację i kompleksowe wdrożenie w Urzędzie Miejskim w Koszalinie, systemu do prowadzenia spraw z zakresu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego…"
Przedmiot wniosku Dokumenty dot. przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawę, instalację i kompleksowe wdrożenie w Urzędzie Miejskim w Koszalinie, systemu do prowadzenia spraw z zakresu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego…"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 184/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wnioski złożone przed lub po podjęciu przez Radę Miejską Uchwały XXII/392/2020 z dnia 22 października 2020 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin – Lubiatowo”, dotyczących terenów oznaczonych w obecnie obowiązującym planie jako 326 ZI
Przedmiot wniosku Wnioski złożone przed lub po podjęciu przez Radę Miejską Uchwały XXII/392/2020 z dnia 22 października 2020 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin – Lubiatowo”, dotyczących terenów oznaczonych w obecnie obowiązującym planie jako 326 ZI
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 183/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Opodatkowanie rolników w Polsce
Przedmiot wniosku Ankieta: Opodatkowanie rolników w Polsce
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 182/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Lista decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla naziemnych instalacji fotowoltaicznych wydanych w okresie od 01-01-2016 do 19-09-2022
Przedmiot wniosku Lista decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla naziemnych instalacji fotowoltaicznych wydanych w okresie od 01-01-2016 do 19-09-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 181/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała w sprawie przekształcenia Góry Chełmskiej z lasu podmiejskiego na park, podstawa prawna prowadzonych prac budowlanych
Przedmiot wniosku Uchwała w sprawie przekształcenia Góry Chełmskiej z lasu podmiejskiego na park, podstawa prawna prowadzonych prac budowlanych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 180/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wniosek, na podstawie którego Rada Miejska podjęła Uchwałę XXII/392/2020 z dnia 22 października 2020 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin – Lubiatowo”, zakres zmiany planu
Przedmiot wniosku Wniosek, na podstawie którego Rada Miejska podjęła Uchwałę XXII/392/2020 z dnia 22 października 2020 r. o przystąpieniu do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego „Dzierżęcin – Lubiatowo”, zakres zmiany planu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 179/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Urządzenia drukujące, rodzaje postępowania dotyczące dostawy/ najmu/ dzierżawy urządzeń drukujących, sposób zaopatrywania się w materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, obowiązujące umowy
Przedmiot wniosku Urządzenia drukujące, rodzaje postępowania dotyczące dostawy/ najmu/ dzierżawy urządzeń drukujących, sposób zaopatrywania się w materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, obowiązujące umowy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 178/2022
Status udzielono informacji