W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Kopia odpowiedzi udzielonej przez UM w Koszalinie na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. ankiety nt. Elektromobilności w gminie
Przedmiot wniosku Kopia odpowiedzi udzielonej przez UM w Koszalinie na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. ankiety nt. Elektromobilności w gminie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 120/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzje o warunkach zabudowy oraz uzgodnienia RDOŚ
Przedmiot wniosku Decyzje o warunkach zabudowy oraz uzgodnienia RDOŚ
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 119/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Emisje obligacji przez Gminę Miasto Koszalin
Przedmiot wniosku Emisje obligacji przez Gminę Miasto Koszalin
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 118/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pozwolenia na budowę na działkach 9/235 i 9/234 obręb 12 w obszarze ulic: Władysława IV, T. Mazowieckiego, Brytyjskiej i Holenderskiej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Pozwolenia na budowę na działkach 9/235 i 9/234 obręb 12 w obszarze ulic: Władysława IV, T. Mazowieckiego, Brytyjskiej i Holenderskiej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 117/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzje o warukach zabudowy dla działek gruntowych
Przedmiot wniosku Decyzje o warukach zabudowy dla działek gruntowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 116/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta nt. systemów dla sygnalistów oraz sposobu zgłaszania nieprawidłowości w Urzędzie
Przedmiot wniosku Ankieta nt. systemów dla sygnalistów oraz sposobu zgłaszania nieprawidłowości w Urzędzie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 115/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Biuletyn lub gazeta informacyjna dla mieszkańców wydawane w formie drukowanej lub elektronicznej
Przedmiot wniosku Biuletyn lub gazeta informacyjna dla mieszkańców wydawane w formie drukowanej lub elektronicznej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 114/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Podział kompetencji i obowiązków pomiędzy Prezydentem Miasta Koszalina, a powołanymi wiceprezydentami w latach 2011-2016
Przedmiot wniosku Podział kompetencji i obowiązków pomiędzy Prezydentem Miasta Koszalina, a powołanymi wiceprezydentami w latach 2011-2016
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 113/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ocena skutków zawarcia ugody z PKP Informatyka w trybie art. 54a ust.1 ustawy o finansach publicznych
Przedmiot wniosku Ocena skutków zawarcia ugody z PKP Informatyka w trybie art. 54a ust.1 ustawy o finansach publicznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Zespół Radców Prawnych
Data wpływu
Numer PP 112/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Cmentarze, miejsca pochówku oraz martyrologii narodu żydowskiego, środki finansowe przekazane w latach 2000-2020 na opiekę
Przedmiot wniosku Cmentarze, miejsca pochówku oraz martyrologii narodu żydowskiego, środki finansowe przekazane w latach 2000-2020 na opiekę
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 111/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Kopie i odpisy decyzji pozwolenia na budowę wraz z projektami budowlanymi nr 191/2020, 192/2020, 193/2020, 195/2020, 196/2020, 197/2020
Przedmiot wniosku Kopie i odpisy decyzji pozwolenia na budowę wraz z projektami budowlanymi nr 191/2020, 192/2020, 193/2020, 195/2020, 196/2020, 197/2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 110/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Skany załączników 4a do wniosków JST o zwiększenie kwot części oświatowej subwencji ogólnej na rok 2020 z 0,4% rezerwy
Przedmiot wniosku Skany załączników 4a do wniosków JST o zwiększenie kwot części oświatowej subwencji ogólnej na rok 2020 z 0,4% rezerwy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 109/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Numery ksiąg wieczystych działek geodezyjnych, drogi publiczne w obszarze zawartym między ulicami Gnieźnieńską, 4 Marca, terenami wojskowymi, rzeką Dzierżęcinką, terenem Rokosowo Południe - Dzierżęcin i terenem linii kolejowej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Numery ksiąg wieczystych działek geodezyjnych, drogi publiczne w obszarze zawartym między ulicami Gnieźnieńską, 4 Marca, terenami wojskowymi, rzeką Dzierżęcinką, terenem Rokosowo Południe - Dzierżęcin i terenem linii kolejowej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 108/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta nt. instrumentów wspierania podmiotów gospodarczych i ludności w warunkach pandemii SARS-CoV-2
Przedmiot wniosku Ankieta nt. instrumentów wspierania podmiotów gospodarczych i ludności w warunkach pandemii SARS-CoV-2
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 107/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta nt. funkcjonowania systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w Urzędzie Miejskim w Koszalinie
Przedmiot wniosku Ankieta nt. funkcjonowania systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w Urzędzie Miejskim w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 106/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Audytor wewnętrzny zatrudniony w Urzędzie Miejskim w Koszalinie
Przedmiot wniosku Audytor wewnętrzny zatrudniony w Urzędzie Miejskim w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 105/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta nt. wpływu epidemii COVID-19 na skuteczność administracji publicznej – jednostek samorządu terytorialnego
Przedmiot wniosku Ankieta nt. wpływu epidemii COVID-19 na skuteczność administracji publicznej – jednostek samorządu terytorialnego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 104/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje i dokumenty z postępowania na wniosek Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ul. Szczecińskiej dotyczącego realizacji inwestycji budowlanych
Przedmiot wniosku Informacje i dokumenty z postępowania na wniosek Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ul. Szczecińskiej dotyczącego realizacji inwestycji budowlanych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 103/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wsparcie finansowe lotniska w Zegrzu Pomorskim w ostatnich 5 latach, dokumenty w sprawie utrzymania lotniska z okresu ostatnich 3 lat
Przedmiot wniosku Wsparcie finansowe lotniska w Zegrzu Pomorskim w ostatnich 5 latach, dokumenty w sprawie utrzymania lotniska z okresu ostatnich 3 lat
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Rozwoju i Współpracy Terytorialnej
Data wpływu
Numer PP 102/2020
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zgony osób w wieku 13-18 lat i 19-24 lat w latach 2013-2019
Przedmiot wniosku Zgony osób w wieku 13-18 lat i 19-24 lat w latach 2013-2019
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Urząd Stanu Cywilnego
Data wpływu
Numer PP 101/2020
Status udzielono informacji