W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Zakres czynności pracowników Biura Obsługi Klientów, średnie wynagrodzenie zasadnicze pracownika Biura na stanowisku podinspektora
Przedmiot wniosku Zakres czynności pracowników Biura Obsługi Klientów, średnie wynagrodzenie zasadnicze pracownika Biura na stanowisku podinspektora
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 40/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wycinka/ podcinka drzew przy Amfiteatrze w Koszalinie w dniu 26.02.2021 r.
Przedmiot wniosku Wycinka/ podcinka drzew przy Amfiteatrze w Koszalinie w dniu 26.02.2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 39/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pomiary na stężenie glifosatu w wodzie lub/i w glebie
Przedmiot wniosku Pomiary na stężenie glifosatu w wodzie lub/i w glebie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 38/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Bilbord na działce nr 27 obręb 18 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Bilbord na działce nr 27 obręb 18 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 37/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Konsultacje społeczne przeprowadzone na terenie Koszalina w latach 2018-2021
Przedmiot wniosku Konsultacje społeczne przeprowadzone na terenie Koszalina w latach 2018-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 36/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopie potwierdzeń odbioru zawiadomień mieszkańców w sprawie rozbudowy masztu na bazie decyzji Prezydenta Miasta Nr 156/2010
Przedmiot wniosku Kopie potwierdzeń odbioru zawiadomień mieszkańców w sprawie rozbudowy masztu na bazie decyzji Prezydenta Miasta Nr 156/2010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 35/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopie dokumentów przeprowadzonych badań mających wpływ na zdrowie mieszkańców po wydaniu decyzji Prezydenta Miasta nr 156/2010
Przedmiot wniosku Kopie dokumentów przeprowadzonych badań mających wpływ na zdrowie mieszkańców po wydaniu decyzji Prezydenta Miasta nr 156/2010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 34/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Załącznik nr 1 do decyzji Prezydenta Miasta nr 156/2010
Przedmiot wniosku Załącznik nr 1 do decyzji Prezydenta Miasta nr 156/2010
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria rada miejska
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 33/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzja zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę inwestycji na terenie działek 168, 169/5 w obr. ewid. 0010 w Koszalinie oraz projekt budowlany
Przedmiot wniosku Decyzja zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę inwestycji na terenie działek 168, 169/5 w obr. ewid. 0010 w Koszalinie oraz projekt budowlany
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 32/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wszczęte postępowania i wydane decyzje środowiskowe i o warunkach zabudowy na realizację budowy elektrowni fotowoltaicznej
Przedmiot wniosku Wszczęte postępowania i wydane decyzje środowiskowe i o warunkach zabudowy na realizację budowy elektrowni fotowoltaicznej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 31/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Właściciel i administrator działki, drogi i studzienki przy ul. Batalionów Chłopskich
Przedmiot wniosku Właściciel i administrator działki, drogi i studzienki przy ul. Batalionów Chłopskich
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 30/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Stosowane oprogramowania wspomagające w Urzędzie i jednostkach edukacyjnych
Przedmiot wniosku Stosowane oprogramowania wspomagające w Urzędzie i jednostkach edukacyjnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 29/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Projekt zagospodarowania terenu działki nr 684, obr. 0017 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Projekt zagospodarowania terenu działki nr 684, obr. 0017 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 28/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Szkoły podstawowe mogące ubiegać się o subwencję z rezerwy oświatowej z tytułu wyposażenia w pomoce do klasopracowni z fizyki, chemii, geografii i biologii
Przedmiot wniosku Szkoły podstawowe mogące ubiegać się o subwencję z rezerwy oświatowej z tytułu wyposażenia w pomoce do klasopracowni z fizyki, chemii, geografii i biologii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 27/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba pracowników Urzędu, najniższe i najwyższe wynagrodzenie
Przedmiot wniosku Liczba pracowników Urzędu, najniższe i najwyższe wynagrodzenie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 26/2021
Status udzielono informacji