W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Kopia projektu budowlanego planowanych domów na działce 48/2 i 48/3 obręb ewid. 0043 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Kopia projektu budowlanego planowanych domów na działce 48/2 i 48/3 obręb ewid. 0043 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 25/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zmiany w działaniach Miejskiego Rzecznika Konsumentów w związku z pandemią COVID-19
Przedmiot wniosku Zmiany w działaniach Miejskiego Rzecznika Konsumentów w związku z pandemią COVID-19
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
Data wpływu
Numer PP 24/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumenty związane z wyjazdem pracowników Urzędu do Fuzhou w 2018 r.
Przedmiot wniosku Dokumenty związane z wyjazdem pracowników Urzędu do Fuzhou w 2018 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 23/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Właściciel lokalu przy ul. Koszalińskiej
Przedmiot wniosku Właściciel lokalu przy ul. Koszalińskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 22/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zgłoszenia eksploatacji instalacji mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko, wytwarzającej pole elektromagnetyczne dla stacji bazowej telefonii komórkowych
Przedmiot wniosku Zgłoszenia eksploatacji instalacji mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko, wytwarzającej pole elektromagnetyczne dla stacji bazowej telefonii komórkowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 21/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kanalizacja deszczowa lub ogólnospławna o łącznej długości przekraczającej 1 km, opłata za odprowadzanie wód opadowych do kanalizacji
Przedmiot wniosku Kanalizacja deszczowa lub ogólnospławna o łącznej długości przekraczającej 1 km, opłata za odprowadzanie wód opadowych do kanalizacji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 20/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzja zezwalająca na wycinkę drzew na działkach nr 168 i 169/5 w obr. 0010 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Decyzja zezwalająca na wycinkę drzew na działkach nr 168 i 169/5 w obr. 0010 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 19/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Sposób i skutki wykonywania zadania: opieka nad bezdomnymi zwierzętami i ich wyłapywanie, przewidzianego ustawą o ochronie zwierząt
Przedmiot wniosku Sposób i skutki wykonywania zadania: opieka nad bezdomnymi zwierzętami i ich wyłapywanie, przewidzianego ustawą o ochronie zwierząt
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 18/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopia mapki projektu sieci wodociągowej oraz obiektów, dla których planowana jest sieć na działkach 48/2 i 48/3 obręb 0043
Przedmiot wniosku Kopia mapki projektu sieci wodociągowej oraz obiektów, dla których planowana jest sieć na działkach 48/2 i 48/3 obręb 0043
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 17/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Skan umowy na dokumentację projektową nowego wiaduktu w ciągu Alei Monte Cassino
Przedmiot wniosku Skan umowy na dokumentację projektową nowego wiaduktu w ciągu Alei Monte Cassino
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 16/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopia decyzji Prezydenta Miasta Koszalina nr 156/2010 z 06 kwietnia 2010 r., kopie dokumentów potwierdzających: przeprowadzenie konsultacji społecznych, moc emitowanych pól elektromagnetycznych
Przedmiot wniosku Kopia decyzji Prezydenta Miasta Koszalina nr 156/2010 z 06 kwietnia 2010 r., kopie dokumentów potwierdzających: przeprowadzenie konsultacji społecznych, moc emitowanych pól elektromagnetycznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 15/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Możliwość budowy farm fotowoltaicznych i wiatrowych wynikająca z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ze studium uwarunkowań
Przedmiot wniosku Możliwość budowy farm fotowoltaicznych i wiatrowych wynikająca z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ze studium uwarunkowań
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 14/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pozwolenie wodnoprawne na wykonanie fontanny w czaszy zbiornika Wodna Dolina
Przedmiot wniosku Pozwolenie wodnoprawne na wykonanie fontanny w czaszy zbiornika Wodna Dolina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 13/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kwota wydatkowana przez Miasto na wynagrodzenia nauczycieli religii
Przedmiot wniosku Kwota wydatkowana przez Miasto na wynagrodzenia nauczycieli religii
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 12/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba mieszkańców Gminy Sianów legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności
Przedmiot wniosku Liczba mieszkańców Gminy Sianów legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Data wpływu
Numer PP 11/2021
Status udzielono informacji