W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Wynagrodzenie Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza i Skarbnika na dzień 30 września 2021 r. przed i po wejściu w życie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r.
Przedmiot wniosku Wynagrodzenie Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta, Sekretarza i Skarbnika na dzień 30 września 2021 r. przed i po wejściu w życie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 117/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ekspertyza przyczyn katastrofy budowlanej wiaduktu w Koszalinie, do której doszło podczas prowadzenia prac rozbiórkowych oraz ekspertyza budowlana, w wyniku której wiadukt został przeznaczony do rozbiórki
Przedmiot wniosku Ekspertyza przyczyn katastrofy budowlanej wiaduktu w Koszalinie, do której doszło podczas prowadzenia prac rozbiórkowych oraz ekspertyza budowlana, w wyniku której wiadukt został przeznaczony do rozbiórki
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 116/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Koszty obsługi prawnej świadczonej przez kancelarie zewnętrzne za rok 2021 oraz pierwszy kwartał 2022, wykaz kancelarii świadczących usługi, numery i kwoty faktur
Przedmiot wniosku Koszty obsługi prawnej świadczonej przez kancelarie zewnętrzne za rok 2021 oraz pierwszy kwartał 2022, wykaz kancelarii świadczących usługi, numery i kwoty faktur
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Zespół Radców Prawnych
Data wpływu
Numer PP 115/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Bezpieczeństwo ludności cywilnej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Bezpieczeństwo ludności cywilnej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data wpływu
Numer PP 114/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba wniosków o podział nieruchomości na podstawie art. 95 pkt 7 ustawy o gospodarce nieruchomościami w latach 2020-2021, skany decyzji, skany rozstrzygnięć odwoławczych
Przedmiot wniosku Liczba wniosków o podział nieruchomości na podstawie art. 95 pkt 7 ustawy o gospodarce nieruchomościami w latach 2020-2021, skany decyzji, skany rozstrzygnięć odwoławczych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 113/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba zatrudnionych urzędników, koszt zatrudnienia, komórka weryfikująca potrzebę i przydatność zatrudnienia, analizy ekonomiczne podejmowanych inwestycji
Przedmiot wniosku Liczba zatrudnionych urzędników, koszt zatrudnienia, komórka weryfikująca potrzebę i przydatność zatrudnienia, analizy ekonomiczne podejmowanych inwestycji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 112/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeznaczenie działki nr 60/3 obr. ewid. 0048 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Przedmiot wniosku Przeznaczenie działki nr 60/3 obr. ewid. 0048 w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 111/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Umowa obowiązująca w 2021 r., zawarta na sterylizację i kastrację zwierząt właścicielskich oraz bezdomnych z terenu Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Umowa obowiązująca w 2021 r., zawarta na sterylizację i kastrację zwierząt właścicielskich oraz bezdomnych z terenu Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 110/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Minimalna i średnia wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto i netto urzędników zatrudnionych w 2021 r. na poszczególnych stanowiskach tj. referent, podinspektor, inspektor, dyrektorzy poszczególnych wydziałów oraz biur, fundusz nagród dla ww. stanowisk
Przedmiot wniosku Minimalna i średnia wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto i netto urzędników zatrudnionych w 2021 r. na poszczególnych stanowiskach tj. referent, podinspektor, inspektor, dyrektorzy poszczególnych wydziałów oraz biur, fundusz nagród dla ww. stanowisk
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 109/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ulice, przy których nie ma zbudowanego zbiorczego systemu odbioru i oczyszczania ścieków, liczba kontroli u właścicieli nieruchomości niepodłączonych do systemu, wyniki kontroli opróżniania szamb
Przedmiot wniosku Ulice, przy których nie ma zbudowanego zbiorczego systemu odbioru i oczyszczania ścieków, liczba kontroli u właścicieli nieruchomości niepodłączonych do systemu, wyniki kontroli opróżniania szamb
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 108/2022
Status udzielono informacji