W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Decyzje o wywłaszczeniu wydane przez Prezydenta Miasta w latach 2010-2020
Przedmiot wniosku Decyzje o wywłaszczeniu wydane przez Prezydenta Miasta w latach 2010-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 54/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wizualizacja budowanego wiaduktu przy ul. Monte Cassino
Przedmiot wniosku Wizualizacja budowanego wiaduktu przy ul. Monte Cassino
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 53/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Udział Miasta w gospodarce leśnej prowadzonej przez Lasy Państwowe
Przedmiot wniosku Udział Miasta w gospodarce leśnej prowadzonej przez Lasy Państwowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 52/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Poświadczone za zgodność kopie decyzji nr 52/2006, 23/2008, 30/2016 wraz z załącznikami graficznymi dla działek 48/2 i 48/3 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Poświadczone za zgodność kopie decyzji nr 52/2006, 23/2008, 30/2016 wraz z załącznikami graficznymi dla działek 48/2 i 48/3 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 51/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Środki z budżetu Miasta przekazane dla klubu piłki ręcznej kobiet Młyny Stoisław Koszalin w poszczególnych latach w okresie 2011-2021, oceny efektywności działań promocyjnych, wymierne korzyści dla Miasta
Przedmiot wniosku Środki z budżetu Miasta przekazane dla klubu piłki ręcznej kobiet Młyny Stoisław Koszalin w poszczególnych latach w okresie 2011-2021, oceny efektywności działań promocyjnych, wymierne korzyści dla Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 50/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dokumenty związane z powstaniem przystanku autobusowego przy ul. Seminaryjnej 2, dokumenty dotyczące udostępniania prywatnego terenu dla autobusów miejskich oraz pasażerów komunikacji miejskiej
Przedmiot wniosku Dokumenty związane z powstaniem przystanku autobusowego przy ul. Seminaryjnej 2, dokumenty dotyczące udostępniania prywatnego terenu dla autobusów miejskich oraz pasażerów komunikacji miejskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 49/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Środki przekazane radom osiedli w latach 2020-2021, zasady przyznawania środków osiedlom, cele wydatkowania, diety radnych osiedli
Przedmiot wniosku Środki przekazane radom osiedli w latach 2020-2021, zasady przyznawania środków osiedlom, cele wydatkowania, diety radnych osiedli
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Rady Miejskiej
Data wpływu
Numer PP 48/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Podmiot, z którym podpisano umowę na prowadzenie schroniska dla zwierząt, współpraca z fundacjami
Przedmiot wniosku Podmiot, z którym podpisano umowę na prowadzenie schroniska dla zwierząt, współpraca z fundacjami
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 47/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Poniesione przez Urząd wydatki na zakup środków do dezynfekcji w czasie pandemii COVID-19, od 1 marca 2020 r. do 15 lutego 2022 r.
Przedmiot wniosku Poniesione przez Urząd wydatki na zakup środków do dezynfekcji w czasie pandemii COVID-19, od 1 marca 2020 r. do 15 lutego 2022 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 46/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Budowa drogi gminnej od ulicy Słupskiej do stadionu na Górze Chełmskiej wraz z zatokami parkingowymi, upoważnienie udzielone osobie podpisującej
Przedmiot wniosku Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Budowa drogi gminnej od ulicy Słupskiej do stadionu na Górze Chełmskiej wraz z zatokami parkingowymi, upoważnienie udzielone osobie podpisującej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 45/2022
Status udzielono informacji