W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Ewidencja dróg gminnych oraz obiektów mostowych i tuneli
Przedmiot wniosku Ewidencja dróg gminnych oraz obiektów mostowych i tuneli
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 64/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pomoc Miasta dla uchodźców z Ukrainy
Przedmiot wniosku Pomoc Miasta dla uchodźców z Ukrainy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 63/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zapytania od rzeczoznawców majątkowych dotyczące udostępnienia danych o transakcjach wolnorynkowych z okresu kwiecień 2004 – kwiecień 2006, odnoszących się do nieruchomości, na których znajdują się hotele
Przedmiot wniosku Zapytania od rzeczoznawców majątkowych dotyczące udostępnienia danych o transakcjach wolnorynkowych z okresu kwiecień 2004 – kwiecień 2006, odnoszących się do nieruchomości, na których znajdują się hotele
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 62/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: "Zrównoważony rozwój miast w Polsce - od teorii do praktyki" - dane za okres 2019-2021
Przedmiot wniosku Ankieta: "Zrównoważony rozwój miast w Polsce - od teorii do praktyki" - dane za okres 2019-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 61/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wysokość zaplanowanych środków finansowych na realizację diagnozy cyberbezpieczeństwa i szkoleń we złożonym przez Gminę wniosku w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Przedmiot wniosku Wysokość zaplanowanych środków finansowych na realizację diagnozy cyberbezpieczeństwa i szkoleń we złożonym przez Gminę wniosku w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Informatyki
Data wpływu
Numer PP 60/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykaz zgłoszeń robót budowlanych oraz wydanych decyzji o pozwoleniu na budowę dla Inwestora przy ul. Spółdzielczej w latach 1996-2002
Przedmiot wniosku Wykaz zgłoszeń robót budowlanych oraz wydanych decyzji o pozwoleniu na budowę dla Inwestora przy ul. Spółdzielczej w latach 1996-2002
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 59/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Treść Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Przedmiot wniosku Treść Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 58/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje środowiskowe dotyczące inwestycji „Rozbiórki i budowy wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie” oraz „Budowy drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu oraz Sanktuarium Maryjnego na Górze Chełmskiej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Decyzje środowiskowe dotyczące inwestycji „Rozbiórki i budowy wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie” oraz „Budowy drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu oraz Sanktuarium Maryjnego na Górze Chełmskiej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 57/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zobowiązanie właścicieli działek do określenia wpływu kumulowania się oddziaływań inwestycji w postępowaniu o udzielenie pozwolenia na budowę dla działki przy ul. Hallera oraz dla innych działek, na których planowana była zabudowa mieszkalna wielorodzinna
Przedmiot wniosku Zobowiązanie właścicieli działek do określenia wpływu kumulowania się oddziaływań inwestycji w postępowaniu o udzielenie pozwolenia na budowę dla działki przy ul. Hallera oraz dla innych działek, na których planowana była zabudowa mieszkalna wielorodzinna
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 56/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta on-line: Komunikowanie samorządowe
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: Komunikowanie samorządowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 55/2022
Status udzielono informacji