W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Usługa w zakresie serwisów rowerów, stacji samoobsługowych / samodzielnych naprawy rowerów lub sprzedaży rowerów i akcesoriów rowerowych
Przedmiot wniosku Usługa w zakresie serwisów rowerów, stacji samoobsługowych / samodzielnych naprawy rowerów lub sprzedaży rowerów i akcesoriów rowerowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 1/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Polisy ubezpieczeń działalności Urzędu w latach 2021-2023
Przedmiot wniosku Polisy ubezpieczeń działalności Urzędu w latach 2021-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 237/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Postępowania o wydanie decyzji o warunkach zabudowy dla działek nr ewid. 862 obr. 53 oraz 135/1 z obr. 53
Przedmiot wniosku Postępowania o wydanie decyzji o warunkach zabudowy dla działek nr ewid. 862 obr. 53 oraz 135/1 z obr. 53
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 236/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zawiadomienia o zgromadzeniach w latach 2018-2022
Przedmiot wniosku Zawiadomienia o zgromadzeniach w latach 2018-2022
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 235/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przebudowa ul. Zwycięstwa, Św. Wojciecha, Traugutta, Szczecińskiej, drogi z Jamna do Łabusza, naprawa ul. Strumykowej, budowa wiaduktu nad linią kolejową ul. Szczecińska
Przedmiot wniosku Przebudowa ul. Zwycięstwa, Św. Wojciecha, Traugutta, Szczecińskiej, drogi z Jamna do Łabusza, naprawa ul. Strumykowej, budowa wiaduktu nad linią kolejową ul. Szczecińska
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 234/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Procedura ochrony sygnalistów, przeciętne zatrudnienie w ostatnich trzech miesiącach
Przedmiot wniosku Procedura ochrony sygnalistów, przeciętne zatrudnienie w ostatnich trzech miesiącach
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 233/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Oferta NGO wybranej do realizacji zadania publicznego: prowadzenia w 2024 r. punktów NPP/NPO, protokół z prac komisji konkursowej oceniającej złożone na 2024 r. oferty, lista rankingowa przyznanych ofertom punktów, karty oceny
Przedmiot wniosku Oferta NGO wybranej do realizacji zadania publicznego: prowadzenia w 2024 r. punktów NPP/NPO, protokół z prac komisji konkursowej oceniającej złożone na 2024 r. oferty, lista rankingowa przyznanych ofertom punktów, karty oceny
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 232/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Realizacja planowanych inwestycji
Przedmiot wniosku Realizacja planowanych inwestycji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 231/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Struktura zatrudnienie według płci w latach 2018-2022, koszty zatrudnienia pracownika, ustalanie wynagrodzenia pracownika, zaszeregowanie pracowników
Przedmiot wniosku Struktura zatrudnienie według płci w latach 2018-2022, koszty zatrudnienia pracownika, ustalanie wynagrodzenia pracownika, zaszeregowanie pracowników
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 230/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Okazanie legalności uprawnień pełnienia funkcji urzędnika państwowego przez przedstawicieli Straży Miejskiej
Przedmiot wniosku Okazanie legalności uprawnień pełnienia funkcji urzędnika państwowego przez przedstawicieli Straży Miejskiej
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 229/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane kontaktowe do szpitali na terenie powiatu
Przedmiot wniosku Dane kontaktowe do szpitali na terenie powiatu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 228/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ankieta: Współpraca miast z innymi podmiotami, jakości działań instytucji publicznych na poziomie lokalnym
Przedmiot wniosku Ankieta: Współpraca miast z innymi podmiotami, jakości działań instytucji publicznych na poziomie lokalnym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 227/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Udostępnienie informacji ilościowych w zakresie bazy danych EGiB
Przedmiot wniosku Udostępnienie informacji ilościowych w zakresie bazy danych EGiB
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 226/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba prawidłowo złożonych petycji w Koszalinie otrzymanych w poszczególnych latach od 2020 do 2022 roku oraz liczbę petycji nierozpatrzonych
Przedmiot wniosku Liczba prawidłowo złożonych petycji w Koszalinie otrzymanych w poszczególnych latach od 2020 do 2022 roku oraz liczbę petycji nierozpatrzonych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 225/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wydane w latach 2010-2023 decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego dla farm fotowoltaicznych, magazynów energii oraz procedowane wnioski
Przedmiot wniosku Wydane w latach 2010-2023 decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego dla farm fotowoltaicznych, magazynów energii oraz procedowane wnioski
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 224/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wgląd w projekt budowlany na działce przy ul. Racławickiej w zakresie rysunku projektu zagospodarowania działki oraz elewacji budynku
Przedmiot wniosku Wgląd w projekt budowlany na działce przy ul. Racławickiej w zakresie rysunku projektu zagospodarowania działki oraz elewacji budynku
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 223/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Aktualne programy wsparcia dla osób potrzebujących pomocy społecznej w mieście
Przedmiot wniosku Aktualne programy wsparcia dla osób potrzebujących pomocy społecznej w mieście
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 222/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ekspertyzy, opinie, wyceny, analizy itd. dotyczące podatków lokalnych, które zamawiała gmina w latach 2018-2023
Przedmiot wniosku Ekspertyzy, opinie, wyceny, analizy itd. dotyczące podatków lokalnych, które zamawiała gmina w latach 2018-2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 221/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Strategia rozwoju, rozwój miasta wobec młodych ludzi, działania promocyjne, działania cyfrowe i koszty
Przedmiot wniosku Strategia rozwoju, rozwój miasta wobec młodych ludzi, działania promocyjne, działania cyfrowe i koszty
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 220/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Formy i wielkość wsparcia z budżetu Miasta Związku Ukraińców w Polsce w poszczególnych latach od 2017 r.
Przedmiot wniosku Formy i wielkość wsparcia z budżetu Miasta Związku Ukraińców w Polsce w poszczególnych latach od 2017 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 219/2023
Status udzielono informacji