W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Populacja szopów w Koszalinie w latach 2018-2023, działania podjęte w celu zarządzania populacją
Przedmiot wniosku Populacja szopów w Koszalinie w latach 2018-2023, działania podjęte w celu zarządzania populacją
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 74/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba domów o powierzchni do 70 m2 wybudowanych w roku 2023: w procedurze pozwolenia na budowę oraz w procedurze zgłoszenia
Przedmiot wniosku Liczba domów o powierzchni do 70 m2 wybudowanych w roku 2023: w procedurze pozwolenia na budowę oraz w procedurze zgłoszenia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 73/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Udostępnienie zbioru danych przestrzennych dla planu ogólnego gminy w postaci podpisanego pliku GML
Przedmiot wniosku Udostępnienie zbioru danych przestrzennych dla planu ogólnego gminy w postaci podpisanego pliku GML
Rodzaj wniosek o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 2/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych i kierowniczych, płace zasadnicze na stanowiskach urzędniczych i kierowniczych
Przedmiot wniosku Liczba zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych i kierowniczych, płace zasadnicze na stanowiskach urzędniczych i kierowniczych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Data wpływu
Numer PP 72/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba kastracji wykonanych na kotach bezdomnych w roku 2023
Przedmiot wniosku Liczba kastracji wykonanych na kotach bezdomnych w roku 2023
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 71/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba interwencji wobec nietrzeźwych w 2023 r. liczba nałożonych mandatów, pouczeń, doprowadzeń do izby wytrzeźwień
Przedmiot wniosku Liczba interwencji wobec nietrzeźwych w 2023 r. liczba nałożonych mandatów, pouczeń, doprowadzeń do izby wytrzeźwień
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Straż Miejska
Data wpływu
Numer PP 70/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Przedmiot wniosku Uchwała krajobrazowa w sprawie sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 69/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Strategie Rozwoju Miasta
Przedmiot wniosku Ankieta: Strategie Rozwoju Miasta
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 68/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba zabytków na terenie miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Liczba zabytków na terenie miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 67/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ukaranie mandatami właścicieli pojazdów zaparkowanych na terenie zielonym
Przedmiot wniosku Ukaranie mandatami właścicieli pojazdów zaparkowanych na terenie zielonym
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 66/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Harmonogram robót budowlanych na ul. Chałubińskiego
Przedmiot wniosku Harmonogram robót budowlanych na ul. Chałubińskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 65/2023
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zatrudnienie w Referacie Wymiaru Podatków, w Wydziale Spraw Obywatelskich, w Biurze Działalności Gospodarczej, skargi na pracowników, szkolenia w zakresie radzenia sobie ze stresem
Przedmiot wniosku Zatrudnienie w Referacie Wymiaru Podatków, w Wydziale Spraw Obywatelskich, w Biurze Działalności Gospodarczej, skargi na pracowników, szkolenia w zakresie radzenia sobie ze stresem
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 64/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Porozumienie w spr. zmiany granic administracyjnych, włączenia części Starych Bielic do Koszalina
Przedmiot wniosku Porozumienie w spr. zmiany granic administracyjnych, włączenia części Starych Bielic do Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 63/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba wydanych w roku 2023 decyzji o warunkach zabudowy, pozwoleniu na budowę, wniosków o lokalizacji inwestycji, pokrycie miasta mpzp
Przedmiot wniosku Liczba wydanych w roku 2023 decyzji o warunkach zabudowy, pozwoleniu na budowę, wniosków o lokalizacji inwestycji, pokrycie miasta mpzp
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 62/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeprowadzenie prac remontowych na ulicy Partyzantów
Przedmiot wniosku Przeprowadzenie prac remontowych na ulicy Partyzantów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 61/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeprowadzenie prac remontowych na ulicy
Przedmiot wniosku Przeprowadzenie prac remontowych na ulicy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 60/2025
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Przeprowadzenie prac remontowych na ulicy Partyzantów
Przedmiot wniosku Przeprowadzenie prac remontowych na ulicy Partyzantów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 59/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Szkoły mogące w roku bieżącym ubiegać się o dofinansowanie z programu Aktywna Tablica
Przedmiot wniosku Szkoły mogące w roku bieżącym ubiegać się o dofinansowanie z programu Aktywna Tablica
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 58/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba bezdomnych zwierząt, którym zapewniono opiekę na koszt gminy
Przedmiot wniosku Liczba bezdomnych zwierząt, którym zapewniono opiekę na koszt gminy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 57/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Utrudnienia na ulicy Morskiej przy rondzie generała Stanisława Sosabowskiego w dniu 20 marca 2024 r. o godzinie 16-17
Przedmiot wniosku Utrudnienia na ulicy Morskiej przy rondzie generała Stanisława Sosabowskiego w dniu 20 marca 2024 r. o godzinie 16-17
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Spraw Obywatelskich
Data wpływu
Numer PP 56/2024
Status udzielono informacji