W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Finansowanie znakowania oraz kastracji psów i kotów przebywających pod opieką mieszkańców oraz wolnożyjących
Przedmiot wniosku Finansowanie znakowania oraz kastracji psów i kotów przebywających pod opieką mieszkańców oraz wolnożyjących
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 92/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba społecznych opiekunów zabytków
Przedmiot wniosku Liczba społecznych opiekunów zabytków
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 91/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Numery wszystkich działek/gruntów, ich adresów oraz numery ich ksiąg wieczystych, zarządzanych przez Gminę Miasto Koszalin lub będących jej własnością
Przedmiot wniosku Numery wszystkich działek/gruntów, ich adresów oraz numery ich ksiąg wieczystych, zarządzanych przez Gminę Miasto Koszalin lub będących jej własnością
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 90/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: Badanie świadomości reform ustawy i praktyki powoływania koronerów
Przedmiot wniosku Ankieta: Badanie świadomości reform ustawy i praktyki powoływania koronerów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 89/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumenty związane z budową Euroboiska na terenach ZOS Gwardia
Przedmiot wniosku Dokumenty związane z budową Euroboiska na terenach ZOS Gwardia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 88/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Podmioty, którym udostępniono nieodpłatnie dane RCWiN w latach 2020-2023 na cele edukacyjne i prowadzenia badań naukowych
Przedmiot wniosku Podmioty, którym udostępniono nieodpłatnie dane RCWiN w latach 2020-2023 na cele edukacyjne i prowadzenia badań naukowych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 87/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Treść umowy nr KSiP/1/2021 zawartej z NEXTBIKE POLSKA S.A.
Przedmiot wniosku Treść umowy nr KSiP/1/2021 zawartej z NEXTBIKE POLSKA S.A.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 86/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba osób posiadających decyzję o wymiarze podatku od nieruchomości, która zawiera co najmniej dwa lokale mieszkalne
Przedmiot wniosku Liczba osób posiadających decyzję o wymiarze podatku od nieruchomości, która zawiera co najmniej dwa lokale mieszkalne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 85/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora za 2023 r. i 2022 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego, sprawozdanie finansowe Spółki za 2023 rok
Przedmiot wniosku Wysokości stawki rekompensaty za wozokilometr uzyskiwanej przez Operatora za 2023 r. i 2022 r. w związku ze świadczeniem usług publicznego transportu zbiorowego, sprawozdanie finansowe Spółki za 2023 rok
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 84/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Badania naukowe ruchu rowerowego
Przedmiot wniosku Badania naukowe ruchu rowerowego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 83/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba licencji taxi na koniec 2019 i 2023 roku wraz z wypisem dla jednoosobowych działalności gospodarczych i dla spółek pracujących w oparciu o aplikację mobilną
Przedmiot wniosku Liczba licencji taxi na koniec 2019 i 2023 roku wraz z wypisem dla jednoosobowych działalności gospodarczych i dla spółek pracujących w oparciu o aplikację mobilną
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 82/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzja o wyborze oferenta oraz karty ocen w konkursach: Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej dla JST, Opieka Wytchnieniowa dla JST edycja 2024
Przedmiot wniosku Decyzja o wyborze oferenta oraz karty ocen w konkursach: Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej dla JST, Opieka Wytchnieniowa dla JST edycja 2024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Pełnomocnik ds. Osób Niepełnosprawnych
Data wpływu
Numer PP 81/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje dotyczące działki 420/1 i 420/2 obr. ewid. 0027 Skwierzynka gmina Sianów, inwestycje komunalne
Przedmiot wniosku Informacje dotyczące działki 420/1 i 420/2 obr. ewid. 0027 Skwierzynka gmina Sianów, inwestycje komunalne
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 80/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba osób posiadających więcej niż jedno mieszkanie na terenie Miasta Koszalina
Przedmiot wniosku Liczba osób posiadających więcej niż jedno mieszkanie na terenie Miasta Koszalina
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 79/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykazy prowadzonych postępowań i wydanych decyzji o warunkach zabudowy, o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji odnawialnych źródeł energii od 2018 r.
Przedmiot wniosku Wykazy prowadzonych postępowań i wydanych decyzji o warunkach zabudowy, o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji odnawialnych źródeł energii od 2018 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 78/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wypełniony formularz "GUGiK - Sprawozdanie o powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym" – stan na 31 grudnia 2023 r. - przekazany do GUGiK
Przedmiot wniosku Wypełniony formularz "GUGiK - Sprawozdanie o powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym" – stan na 31 grudnia 2023 r. - przekazany do GUGiK
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 77/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba interwencji Straży Miejskiej w roku 2023 zakończonych pouczeniem, karą grzywny, skierowaniem wniosku do sądu o ukaranie
Przedmiot wniosku Liczba interwencji Straży Miejskiej w roku 2023 zakończonych pouczeniem, karą grzywny, skierowaniem wniosku do sądu o ukaranie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Straż Miejska
Data wpływu
Numer PP 76/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Budżet Miasta Koszalina za 2023 r.
Przedmiot wniosku Budżet Miasta Koszalina za 2023 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Finansowy
Data wpływu
Numer PP 75/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Populacja szopów w Koszalinie w latach 2018-2023, działania podjęte w celu zarządzania populacją
Przedmiot wniosku Populacja szopów w Koszalinie w latach 2018-2023, działania podjęte w celu zarządzania populacją
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 74/2024
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba domów o powierzchni do 70 m2 wybudowanych w roku 2023: w procedurze pozwolenia na budowę oraz w procedurze zgłoszenia
Przedmiot wniosku Liczba domów o powierzchni do 70 m2 wybudowanych w roku 2023: w procedurze pozwolenia na budowę oraz w procedurze zgłoszenia
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 73/2024
Status udzielono informacji