W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Skany wniosków dyrektorów szkół podstawowych nr 14 i nr 21 o udzielenie wsparcia finansowego na zakup pomocy dydaktycznych w roku 2021
Przedmiot wniosku Skany wniosków dyrektorów szkół podstawowych nr 14 i nr 21 o udzielenie wsparcia finansowego na zakup pomocy dydaktycznych w roku 2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Edukacji
Data wpływu
Numer PP 185/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Ochrona przyrody, ochrona środowiska dot. nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Ochrona przyrody, ochrona środowiska dot. nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 184/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Rewitalizacja na obszarze nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 183/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Dostęp do dróg publicznych dla nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 182/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Gminna Ewidencja Zabytków, ochrona konserwatorska dot. nieruchomości dz. nr 26/38 i 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 181/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Wykonawcy zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne (od 01.2021 do 09.2021), rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstapiono od umowy (od 01.2021 do 09.2021), pozwano o zapłatę (od 01.2020-09.2021), wykluczono z postępowania (od 01.2021 do 09.2021)
Przedmiot wniosku Wykonawcy zamówień publicznych, którym naliczono kary umowne (od 01.2021 do 09.2021), rozwiązano, wypowiedziano umowę lub odstapiono od umowy (od 01.2021 do 09.2021), pozwano o zapłatę (od 01.2020-09.2021), wykluczono z postępowania (od 01.2021 do 09.2021)
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 180/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zamiar zorganizowania przez Urząd Miejski w Koszalinie w 2022 r. loterii dla obywateli regionu promującej np. składanie PIT w lokalnym Urzędzie Skarbowym, fakt zameldowania, fakt zaszczepienia bądź inne ważne dla regionu cele
Przedmiot wniosku Zamiar zorganizowania przez Urząd Miejski w Koszalinie w 2022 r. loterii dla obywateli regionu promującej np. składanie PIT w lokalnym Urzędzie Skarbowym, fakt zameldowania, fakt zaszczepienia bądź inne ważne dla regionu cele
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 179/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Projekt zagospodarowania terenu, decyzja o pozwoleniu na budowę dla dz. nr 29/7, obr. 0015
Przedmiot wniosku Projekt zagospodarowania terenu, decyzja o pozwoleniu na budowę dla dz. nr 29/7, obr. 0015
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 178/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Powołanie Inspektora Ochrony Danych, wyznaczenie osoby do kontaktu z właściwym zespołem CSIRT poziomu krajowego, zgodnie z ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Przedmiot wniosku Powołanie Inspektora Ochrony Danych, wyznaczenie osoby do kontaktu z właściwym zespołem CSIRT poziomu krajowego, zgodnie z ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 177/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Przyjęte przez Miasto od 1997 r. akty prawne jak m.in. deklaracje, karty praw, w których odwoływano się wprost do praw człowieka
Przedmiot wniosku Przyjęte przez Miasto od 1997 r. akty prawne jak m.in. deklaracje, karty praw, w których odwoływano się wprost do praw człowieka
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 176/2021
Status udzielono informacji