W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Decyzje dotyczące odpadów innych niż komunalne i medyczne przetwarzanych w instalacjach do przetwarzania odpadów wydanych na podstawie ustawy o odpadach
Przedmiot wniosku Decyzje dotyczące odpadów innych niż komunalne i medyczne przetwarzanych w instalacjach do przetwarzania odpadów wydanych na podstawie ustawy o odpadach
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 68/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Rozwiązanie problemu emisji hałasu dot. inwestycji „Rozbiórka i budowa wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie, zezwolenie na realizację inwestycji „Budowa drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu oraz Sanktuarium Maryjnego na Górze Chełmskiej w Koszalinie”
Przedmiot wniosku Rozwiązanie problemu emisji hałasu dot. inwestycji „Rozbiórka i budowa wiaduktów drogowych w ciągu Alei Monte Cassino w Koszalinie, zezwolenie na realizację inwestycji „Budowa drogi od ul. Słupskiej do wieży widokowej, stadionu oraz Sanktuarium Maryjnego na Górze Chełmskiej w Koszalinie”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Inwestycji
Data wpływu
Numer PP 67/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Środki publiczne przekazane na zadania z ratownictwa wodnego z podziałem na poszczególne służby i obszary
Przedmiot wniosku Środki publiczne przekazane na zadania z ratownictwa wodnego z podziałem na poszczególne służby i obszary
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 66/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta on-line: "Ocena stanu i potencjału parków (z uwzględnieniem parków zabytkowych) w zasobach jednostek samorządu terytorialnego"
Przedmiot wniosku Ankieta on-line: "Ocena stanu i potencjału parków (z uwzględnieniem parków zabytkowych) w zasobach jednostek samorządu terytorialnego"
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 65/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ewidencja dróg gminnych oraz obiektów mostowych i tuneli
Przedmiot wniosku Ewidencja dróg gminnych oraz obiektów mostowych i tuneli
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 64/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pomoc Miasta dla uchodźców z Ukrainy
Przedmiot wniosku Pomoc Miasta dla uchodźców z Ukrainy
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 63/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Zapytania od rzeczoznawców majątkowych dotyczące udostępnienia danych o transakcjach wolnorynkowych z okresu kwiecień 2004 – kwiecień 2006, odnoszących się do nieruchomości, na których znajdują się hotele
Przedmiot wniosku Zapytania od rzeczoznawców majątkowych dotyczące udostępnienia danych o transakcjach wolnorynkowych z okresu kwiecień 2004 – kwiecień 2006, odnoszących się do nieruchomości, na których znajdują się hotele
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 62/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Ankieta: "Zrównoważony rozwój miast w Polsce - od teorii do praktyki" - dane za okres 2019-2021
Przedmiot wniosku Ankieta: "Zrównoważony rozwój miast w Polsce - od teorii do praktyki" - dane za okres 2019-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 61/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wysokość zaplanowanych środków finansowych na realizację diagnozy cyberbezpieczeństwa i szkoleń we złożonym przez Gminę wniosku w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Przedmiot wniosku Wysokość zaplanowanych środków finansowych na realizację diagnozy cyberbezpieczeństwa i szkoleń we złożonym przez Gminę wniosku w ramach programu „Cyfrowa Gmina”
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Informatyki
Data wpływu
Numer PP 60/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz zgłoszeń robót budowlanych oraz wydanych decyzji o pozwoleniu na budowę dla Inwestora przy ul. Spółdzielczej w latach 1996-2002
Przedmiot wniosku Wykaz zgłoszeń robót budowlanych oraz wydanych decyzji o pozwoleniu na budowę dla Inwestora przy ul. Spółdzielczej w latach 1996-2002
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 59/2022
Status udzielono informacji