W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Ochrona środowiska dot. obszaru działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Ochrona środowiska dot. obszaru działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 38/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dostęp do dróg publicznych działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Dostęp do dróg publicznych działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 37/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Plan urządzenia lasu w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Plan urządzenia lasu w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 36/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Roszczenia reprywatyzacyjne w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 35/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Postępowania dotyczące zgody na wycięcie drzew i krzewów, usunięcie bez zgody, zgłoszenia w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Postępowania dotyczące zgody na wycięcie drzew i krzewów, usunięcie bez zgody, zgłoszenia w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 34/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Toczące lub zakończone postępowania na podstawie ustawy Prawo budowlane w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Przedmiot wniosku Toczące lub zakończone postępowania na podstawie ustawy Prawo budowlane w stosunku do działek: 1/11, 1/30, 1/31 obr. ewid. 0007
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 33/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wynagrodzenie miesięczne brutto Prezydenta Miasta Koszalina, zastępców prezydenta, radnych rady Miejskiej w Koszalinie
Przedmiot wniosku Wynagrodzenie miesięczne brutto Prezydenta Miasta Koszalina, zastępców prezydenta, radnych rady Miejskiej w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 32/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dane kontaktowe do podmiotu zajmującego się organizacją imprez kulturalnych
Przedmiot wniosku Dane kontaktowe do podmiotu zajmującego się organizacją imprez kulturalnych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Kultury i Spraw Społecznych
Data wpływu
Numer PP 31/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Decyzje o warunkach zabudowy dla działek 16/6, 101/6, 92/11, 150/13, 109/1 obr. ewid. 54, pod jakiego rodzaju inwestycje, data wydania decyzji
Przedmiot wniosku Decyzje o warunkach zabudowy dla działek 16/6, 101/6, 92/11, 150/13, 109/1 obr. ewid. 54, pod jakiego rodzaju inwestycje, data wydania decyzji
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 30/2022
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba złożonych wniosków do budżetu obywatelskiego w 2021, liczba wniosków: pozytywnie zweryfikowanych, poddanych głosowaniu
Przedmiot wniosku Liczba złożonych wniosków do budżetu obywatelskiego w 2021, liczba wniosków: pozytywnie zweryfikowanych, poddanych głosowaniu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji i Turystyki
Data wpływu
Numer PP 29/2022
Status udzielono informacji