W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku: Protokół i działania komisji przetargowej w postępowaniu prowadzonym przez Centrum Kultury 105
Przedmiot wniosku Protokół i działania komisji przetargowej w postępowaniu prowadzonym przez Centrum Kultury 105
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Biuro Zamówień Publicznych
Data wpływu
Numer PP 152/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zarządzenia i uchwały dotyczące inicjatyw społecznych
Przedmiot wniosku Zarządzenia i uchwały dotyczące inicjatyw społecznych
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 151/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Zgodność z normami budowlanymi budynku przy Dąbrowskiego
Przedmiot wniosku Zgodność z normami budowlanymi budynku przy Dąbrowskiego
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 150/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Liczba zameldowanych mieszkańców, obieg dokumentów w Urzędzie, zarejestrowane dokumenty wpływające w latach 2018-2021
Przedmiot wniosku Liczba zameldowanych mieszkańców, obieg dokumentów w Urzędzie, zarejestrowane dokumenty wpływające w latach 2018-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 149/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania dla dz. nr 276/12 obr. ewid. 0029 w latach 2018-2021
Przedmiot wniosku Pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania dla dz. nr 276/12 obr. ewid. 0029 w latach 2018-2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 148/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Inicjatywy lokalne w latach 2012 - 2021
Przedmiot wniosku Inicjatywy lokalne w latach 2012 - 2021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 147/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Kopia decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę na dz. nr 18/7 obr. 0026
Przedmiot wniosku Kopia decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na budowę na dz. nr 18/7 obr. 0026
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 146/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Decyzje o warunkach zabudowy dla działek gruntowych położonych w obrębie 54 miasta Koszalin, obejmujących działki nr 50/12, 150/17, 101/14, 101/13, 154/4
Przedmiot wniosku Decyzje o warunkach zabudowy dla działek gruntowych położonych w obrębie 54 miasta Koszalin, obejmujących działki nr 50/12, 150/17, 101/14, 101/13, 154/4
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Architektury i Urbanistyki
Data wpływu
Numer PP 145/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Dane dotyczące hałasu
Przedmiot wniosku Dane dotyczące hałasu
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 144/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku: Roszczenia o zwrot, postępowanie reprywatyzacyjne lub dotyczące prawidłowości nabycia dz. nr 219 obr. ewid. 0021
Przedmiot wniosku Roszczenia o zwrot, postępowanie reprywatyzacyjne lub dotyczące prawidłowości nabycia dz. nr 219 obr. ewid. 0021
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 143/2021
Status udzielono informacji