W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Koszalinie


ul. Rynek Staromiejski 6-7
75-007 Koszalin

tel. 94 34 88 600
fax 94 34 22 478,  94 34 88 625


e-mail: um.koszalin@um.koszalin.pl
strona internetowa: www.koszalin.pl



NIP: 669-10-11-103 
REGON: 000590651

Biuro Obsługi Klienta

tel. 94 34 88 617
Infolinia: 0800 16 50 10

Adres skrytki ePUAP UM Koszalin:
/UMKoszalin/SkrytkaESP


Numery telefonów UM Koszalin

Informacje publiczne - rejestr wniosków

XML
Przedmiot wniosku : Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dopuszczające realizację farm fotowoltaicznych lub farm wiatrowych, wielkość mocy farm fotowoltaicznych, dla których zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy, decyzje środowiskowe
Przedmiot wniosku Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dopuszczające realizację farm fotowoltaicznych lub farm wiatrowych, wielkość mocy farm fotowoltaicznych, dla których zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy, decyzje środowiskowe
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 199/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz procentowej zdawalności (pierwsze podejście) kandydatów na kierowców części praktycznej egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B w latach 2018-2021 w powiazaniu z instruktorem prowadzącym szkolenie
Przedmiot wniosku Wykaz procentowej zdawalności (pierwsze podejście) kandydatów na kierowców części praktycznej egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B w latach 2018-2021 w powiazaniu z instruktorem prowadzącym szkolenie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Komunikacji
Data wpływu
Numer PP 198/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Uchwała Rady Miejskiej o wysokości stawki opłaty adiacenckiej, wykaz decyzji o ustaleniu opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów nieruchomości wraz z danymi za lata 2017-2020
Przedmiot wniosku Uchwała Rady Miejskiej o wysokości stawki opłaty adiacenckiej, wykaz decyzji o ustaleniu opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów nieruchomości wraz z danymi za lata 2017-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Nieruchomości
Data wpływu
Numer PP 197/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Liczba mieszkań komunalnych, liczba zadłużonych rodzin, ogólna kwota zadłużenia na 30.09.2021 r.
Przedmiot wniosku Liczba mieszkań komunalnych, liczba zadłużonych rodzin, ogólna kwota zadłużenia na 30.09.2021 r.
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Gospodarki Komunalnej
Data wpływu
Numer PP 196/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Informacje i dokumenty w sprawie zmiany granic pomiędzy Miastem Koszalin a Gminą Będzino
Przedmiot wniosku Informacje i dokumenty w sprawie zmiany granic pomiędzy Miastem Koszalin a Gminą Będzino
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 195/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Dokumentacja na wykonanie, pozwolenia wodnoprawne, korespondencja w sprawie studni chłonnych na dz. nr 564/1, obr. 0044 w Koszalinie
Przedmiot wniosku Dokumentacja na wykonanie, pozwolenia wodnoprawne, korespondencja w sprawie studni chłonnych na dz. nr 564/1, obr. 0044 w Koszalinie
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Środowiska
Data wpływu
Numer PP 194/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Postanowienia o wszczęciu postępowania podziałowego, decyzje zatwierdzające podział nieruchomości, decyzje o ustaleniu opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów nieruchomości w latach 2015-2020
Przedmiot wniosku Postanowienia o wszczęciu postępowania podziałowego, decyzje zatwierdzające podział nieruchomości, decyzje o ustaleniu opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów nieruchomości w latach 2015-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 193/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wnioski o dokonanie podziału nieruchomości, decyzje zatwierdzające podział nieruchomości, postanowienia o wszczęciu postępowania podziałowego, decyzje o ustaleniu opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów nieruchomości w latach 2017-2020
Przedmiot wniosku Wnioski o dokonanie podziału nieruchomości, decyzje zatwierdzające podział nieruchomości, postanowienia o wszczęciu postępowania podziałowego, decyzje o ustaleniu opłaty adiacenckiej z tytułu podziałów nieruchomości w latach 2017-2020
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 192/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Wykaz badań ewaluacyjnych zrealizowanych w okresie 2010-2021, kopie raportów
Przedmiot wniosku Wykaz badań ewaluacyjnych zrealizowanych w okresie 2010-2021, kopie raportów
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Data wpływu
Numer PP 191/2021
Status udzielono informacji
Przedmiot wniosku : Pochodzenie gleb na obszarze nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Przedmiot wniosku Pochodzenie gleb na obszarze nieruchomości dz. nr 26/38, 26/43 obr. ewid. 0024
Rodzaj wniosek o dostęp do informacji publicznej
Kategoria prezydent miasta
Komórka realizująca Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data wpływu
Numer PP 190/2021
Status udzielono informacji